تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور جذاب ترین پسر در هر جمعی باشید

image چطور جذاب ترین پسر در هر جمعی باشید

خوشبو باشید

نباید با عطر دوش بگیرید. اما می بایست مرتبا به حمام بروید، دئودورانت بزنید، و دهان خوش بویی داشته باشید. هر چقدر هم که خوش هیکل و خوش تیپ باشید، اگر بوی عرق داده یا دهان تان بوی بدی بدهد هیچ کس به سمت تان نمی آید.

کمی به مد روی بیاورید

لباس هایی بپوشید که با استایل بوده، آن ها را دوست داشته باشید، و اندازه اندام شما باشند. رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ مو، چشم و پوست شما تناسب داشته باشد. بهتر است تعدادی لباس خنثی مانند تیشرت سفید، جین آبی و مشکی، و یک ساعت هم داشته باشید.

تکفارس آی آر

به باشگاه بروید

لازم نیست مثل قهرمانان مستر المپیا بوده یا سیکس پک شکم شما از زیر تی شرت تان معلوم باشد؛ اما برای جذاب بودن باید اندام خوش فرمی داشته باشید. تمرینات قدرتی و کاردیو را ترکیب کنید تا اندام تان تراشیده و جذاب شود.

به جزئیات توجه کنید

مدل موی خوبی برای خودتان انتخاب کنید، ناخن هایتان را مرتب بگیرید، و ریش هایتان را مرتب یا شیو کنید. اگر گوش ها یا بینی تان مو دارد، از شر آن ها خلاص شوید. بدن تان هم نباید خیلی مو داشته باشد، برای مثال تقریبا هیچ کس یک کمر پر مو را جذاب نمی داند.

روی لبخند خود کار کنید

www.takfars.ir

با دهان بسته لبخند بزنید و خیلی لب هایتان را به دو طرف نکشید. در هنگام لبخند زدن یک گوشه لب تان را از دیگری بالاتر ببرید.

جذاب راه بروید

باید کمی بین پاهای شما فاصله بوده و به آرامی راه بروید. این روش راه رفتن نشان دهنده اعتماد به نفس بوده و در نگاه دختران جذاب است.

حواستان به حالت بدن تان باشد

پسرانی که صاف می ایستند با اعتماد به نفس بنظر می رسند، اما افرادی که قوز می کنند یا خمیده می ایستند، گویی چیزی برای ارائه ندارند. اگر حالت بدن تان در موقع نشستن یا ایستادن درست باشد، این پیام به بقیه منتقل می شود که شما خودتان را پسر جذابی می دانید؛ و این موضوع باعث می شود تا دخترها هم شما را جذاب بدانند.

آوای صدای جذابی داشته باشید

لازم نیست مثل گویندگان رادیو یا مجری ها حرف بزنید، اما می توانید آوای مردان جذاب در فیلم ها را تقلید کنید. با داشتن آوای صدایی جذاب، در هنگام حرف زدن در هر جمعی می توانید نظر دخترها را به سمت خود جلب کنید. آن ها نیز در هنگام صحبت کردن با شما محوتان خواهند شد.

آرام و قوی باشید

اگر دختری که در حال صحبت کردن با او هستید احساسی یا پرخاشگر شد، خودتان را کنترل کنید. وقتی با تلاطم های او بالا و پایین نشوید، در نگاه او جذاب تر به نظر خواهید رسید.

آداب معاشرت را رعایت کنید

تک فارس

کارهای کوچکی مانند باز نگه داشتن درب برای او، یا حتی گفتن کلمه متشکرم نشان دهنده جنتلمن بودن شما است. اگر وقتی آداب را رعایت کردید به شما چپ چپ نگاه کرد، بدانید که احتمالا کسی تا به حال برای او از این کارها نکرده.

تمرکز صحبت را روی او قرار دهید

می توانید در مورد خودتان هم حرف بزنید، اما خلاصه و با کمی فروتنی. همواره موضوع صحبت را به سمت او هدایت کنید.

ذهن خود را تقویت کنید

کارهای بیهوده را کنار گذاشته و هر روز کتاب یا روزنامه بخوانید. هر چه باهوش تر و مطلع تر باشید، راحت تر می توانید دخترها را تحت تاثیر قرار دهید.

شانس خود را امتحان کنید

باید روش های مختلف ارتباط برقرار کردن را امتحان کرده و بهترین روش را پیدا کنید. اگر هیچ وقت شانس خود را برای پیشنهاد دادن به یک دختر امتحان نکنید، در بهترین حالت، همیشه دوست معمولی او خواهید ماند.

سریع اقدام کنید

وقتی نشانه های جذب شدن یک دختر به سمت خود را دیدید، سریع وارد عمل شوید. دخترها از پسران مصمم خوششان می آید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر