تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور همیشه و در هر جمعی پرانرژی باشید

image چطور همیشه و در هر جمعی پرانرژی باشید

یک فرد خوش صحبت باشید. همه عاشق کسی هستند که می داند در لحظه مناسب چه چیزی بگوید. متکلم وحده نباشید. نیازی نیست که در هر موقعیت یک داستان مشابه برای تعریف کردن داشته باشید. فقط کافیست صحبت های شخص دیگر را بشنوید و اظهار نظر کنید. در بیش تر اوقات خیلی بهتر است که آرام باشید و مکالمه را تجزیه و تحلیل کنید، از شوخ طبعی دوستان خود لذت ببرید و شنونده خوبی باشید.

شنونده خوبی باشید. سعی کنید شخص دیگر را مهم جلوه دهید، اما تنها درصورتی که بتوانید واقعی باشید. شور و شوق کاذب فقط طعنه آمیز به نظر می رسد. وقتی به دیگران گوش می دهید، باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود و حتی در مورد شما پیدا کنند. اگر گیر افتادید، قانون طلایی را به یاد بیاورید.

بیش تر افراد می خواهند درباره خودشان صحبت کنند. اگر مکالمه را روی دیگران متمرکز نگه دارید، مردم دوست خواهند داشت با شما صحبت کنند. منتظر لحظه مناسب برای اظهار نظر باشید. اگر در میان گروهی آرام و ساکت قرار گرفتید، بهتر است از رویکرد Tony Starkاستفاده کنید.

سرزنده و شوخ باشید. با افراد دیگر شوخی کنید. لذت بردن از مردم تا زمانی که حد و حدود خود را بدانید خوب است. افراد مختلف از سطح تحمل متفاوتی برخوردار هستند، بنابراین مطمئن باشید افرادی که اطراف شما هستند می دانند که شما شوخی می کنید.

تکفارس آی آر

محتاج نباشید. به یاد داشته باشید افرادی که باحال هستند، نیازمند یا ناامید نیستند. درعوض سعی کنید مشکلات را خودتان در هر زمان ممکن حل کنید. اگر نیازمند نباشید، مردم می خواهند به شما کمک کنند یا از شما می پرسند کمک می خواهید. این خصوصیت افراد را به خود جلب می کند. نیازمندی یک خاموشی بزرگ است، مگر این که واقعا در یک نقطه بحرانی قرار داشته باشید. منتها این بدان معنا نیست که شما باید شکست ناپذیر عمل کنید، یا هیچ وقت برای کمک از دیگران درخواست نکنید، یا طوری رفتار کنید که نمی توانید تنها باشید، یا انتظار داشته باشید دیگران مشکلات شما را برطرف کنند.

دوستی بسیار عالی است، اما مانند کسی رفتار نکنید که اگر مجبورید یک شب جمعه را به تنهایی بگذرانید، خواهید مرد. گذراندن اوقات فراغت بسیار عالی است. منتها خلوت کردن با خودتان نیز می تواند به شما امکان دهد تا روی خودتان متمرکز شوید؛ نه روی آن چه دیگران فکر می کنند، که این یک عامل اساسی برای آرامش است.

اگر کسی با شما تماس نگرفته، استراحت کنید. نیازی به پیگیری پیام های متنی آزار دهنده نیست. اگر تا حدودی مردم را به حال خودشان بگذارید، احترام آن ها نسبت به شما خیلی بیش تر خواهد شد.

خودتان باشید. این چیزی است که دیگران به دنبال آن هستند. شما بی نظیر هستید و نیازی به پیوستن به یک گروه نیست. دوستی های خود را بسازید. باحالی یعنی در جمع خودتان باشد، حتی اگر ساکت هستید. فقط به خاطر داشته باشید که مثل افراد عبوس، منفعل و پرخاشگر نباشید. با خودتان رو راست باشید. هیچ وقت سعی نکنید با کپی کردن اقدامات یا روش شخصی دیگر، مانند او باشید. اگرچه تلاش برای انجام این کارها خوب است، منتها اگر مرتبا این کار را انجام دهید، ظاهری جعلی پیدا خواهید کرد. هیچ فایده ای ندارد کسی باشید که نیستید. برای چیزی که هستی زندگی کن و چشمت را روی خودت و اخلاقیاتت نبند. باحال بودن به معنای تغییر شخصیت شما نیست، بلکه به معنای اعتماد به نفس کافی است تا به مردم اجازه دهید ببینند که شما چقدر عالی هستید. به یاد داشته باشید که یک نسخه اصلی همیشه بیش تر از یک نسخه کپی شده ارزش دارد. نسبت به آن چه هستید با خودتان صادق باشید و خود را بی ارزش نکنید.

اگر اجازه ندهید که مردم خود واقعی شما را ببینند، چه فایده ای دارد؟ این که بتوانید خودتان باشید و این که مردم از شما قدردانی کنند، جالب ترین چیز است.

www.takfars.ir

صاحب شخصیت خود باشید. عادت های بد، چیزهای خوب، ظاهر، صدای شما؛ هر چیزی که متعلق به شما باشد. به خاطر آن چه متعلق به شما است از دیگران عذرخواهی نکنید حتی اگر بد باشد یا خودتان آن را دوست نداشته باشید. به یاد داشته باشید که ما همه انسان هستیم و سعی می کنیم با وجود همه عیب ها و خصوصیاتی که داریم یک دیگر را بپذیریم، پس چرا خود را به عنوان مهم ترین فرد در دنیا باور نداشته باشیم. با این حال بیش از حد خودرای نباشید و با بلف زدن و خود محور بودن از دیگران فاصله نگیرید.

لیستی از تمام اهدافی که برای رسیدن به آن ها در نظر دارید بنویسید. آن چه اساسا باعث آرام شدن شما می شود هویت شماست. سعی کنید استعداد های خود را پیدا کنید – ورزش، موسیقی، هنر و هر چیز دیگری. مردم متوجه شور و شوق شما خواهند شد و به شما احترام می گذارند. هم چنین می توانید با امتحان کردن چیزهای جدید مهارت های جدید را یاد بگیرید و با افراد جدیدی ملاقات کنید.

خود افشاگری را تمرین کنید. هرچه بیش تر خود را نشان دهید، خودتان را بهتر درک می کنید. خود افشاگری هم عملی آگاهانه و هم ناخودآگاهانه است که موجب می شود هرچه بیش تر درباره را به دیگران نشان دهید. این کار ممکن است شامل این موارد باشد، اما محدود به آن ها نمی شود: افکار، احساسات، آرزوها، اهداف، شکست ها، موفقیت ها، ترس ها، رویاها و هم چنین دوست داشتن، دوست نداشتن و علاقه مندی ها.

خود افشاگری به آرامی اتفاق می افتد. بنابراین به اولین شخصی که در یک مهمانی ملاقات می کنید همه چیز در مورد زندگی شخصی خود را نگویید.

مخفی کردن اطلاعات در مورد خود باعث می شود فوق العاده جالب و باحال به نظر برسید. – Sasuke Uchiha

دوستانه باشید اما به صورت افراطی مشتاق نباشید. همه عاشق کسی هستند که اجتماعی و خوش مشرب است، اما هیچ کس، افرادی را که بیش از حد هیجان زده باشند دوست ندارد. بسیاری از افراد کسی را پیدا می کنند که بیش از حد آزار دهنده است. سعی کنید خود را به زور به مردم تحمیل نکنید. لبخند بزنید و مکالمه را شروع کنید، اما مطمئن باشید که مرز صمیمیت و وسواس را می دانید. وقتی با شخص جدیدی ملاقات می کنید، باحال باشید، حتی اگر فکر می کنید دوست صمیمی او هستید.

اگر خیلی مشتاق هستید که با یک شخص جدید در ارتباط باشید، ممکن است به نظر برسد که هیچ دوست دیگری ندارید.

می توانید از کسی تعریف دوستانه بکنید، اما در مورد این که در طی نیم ساعت چقدر شگفت انگیز بوده، غلو نکنید.

از استفاده بیش از حد از کلمات محاوره ای خودداری کنید. این کار ممکن است باعث شود که دیگران فکر کنند شما وانمود می کنید یا نمی توانید محترمانه صحبت کردن خود را به دیگران نشان دهید. کاملا عادی، واضح و با اطمینان صحبت کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به استفاده و به کارگیری کلمات و ساختارهای گرامری خاصی است، این کار را انجام دهید، اما زیاده روی نکنید زیرا ممکن است پر مدعا به نظر برسید. برای این که در حضور همسالان خود هوشمندانه و تا حدودی پیچیده جلوه دهید، پیدا کردن تعادل مناسب در گفتار اهمیت دارد.

از شوخی و مزاح استفاده کنید. افراد باحال می دانند که چگونه می توانند از شوخ طبعی برای آسان کردن هر شرایطی استفاده کنند. آن ها آزرده و عصبانی نمی شوند و مهم نیست که چقدر اتفاقات بد برای آن ها رخ داده و هنوز هم می توانند در مورد آن شوخی کنند. آن ها از احساسات دیگران آگاه هستند اما اجازه نمی دهند احساسات بد روی آن ها تاثیر بگذارد.

تک فارس

با این حال، به همان اندازه مهم است که مانع هر گونه احساسات قوی خود نشوید. شما باید چیزهای کوچک و کم ارزش در زندگی را رها کنید، اما اگر با سختی رو به رو هستید، نترسید و به دنبال کمک مورد نیاز خود باشید.

یاد بگیرید که چگونه به خودتان بخندید. باحال بودن به معنای بی نقص بودن نیست، بعلاوه توانایی یافتن شوخی در لحظات ناخوشایند و ناراحتی، مشخصه بارز باحالی است. مردم نه تنها به شما به خاطر آن احترام می گذارند، بلکه شما را به خاطر انسان بودن دوست دارند، درست مثل خودشان.

شما می توانید باحال و خیلی باحال باشید. افرادی که خیلی باحال هستند، برای این که به یک شوخی مسخره و کاملا آشکارا و احمقانه، اما خنده دار بخندند، خود را خیلی جدی می گیرند. این گونه نباشید.

عقاید خود را آزادانه بیان کنید. به افراد باحال نگاه کنید؛ آن ها معمولا با اطمینان و به وضوح صحبت می کنند. وراج نیستند، مکث می کنند، می گویند آه، ام یا … ، حتی کمی من من می کنند. آن ها می گویند منظورشان چیست و معنی آن را بیان می کنند. به حرف خود اطمینان داشته باشید و اجازه ندهید کسی سعی کند آن را تغییر دهد. از این که نظر خود را بیان کنید و مردم مخالف آن باشند، نگران نباشید.

شما آن چه را که احساس می کنید، می گویید و مردم به شما به خاطر آن احترام می گذارند، مگر این که بدانید به کسی اهانت خواهد شد. با این حال، روی آن حساب کنید. عقیده خود را با این تفکر که فقط شنیده شود، بیان نکنید. اطمینان حاصل کنید که این موضوع مرتبط است و برای پشتیبانی و حمایت کردن از آن با صدای بلند آماده باشید.

آرامش و باحالی خودتان را حفظ کنید. تعریف واقعی باحالی به معنای آرامش داشتن، خود دار بودن، تحت کنترل بودن، عدم هیجان زدگی، بی تفاوتی و داشتن مهارت اجتماعی است. بسیاری از اوقات افراد باحال کسانی هستند که از اتفاقات هیجان زده نمی شوند و همیشه نیازی به صحبت کردن ندارند مگر این که چیزی جالب برای گفتن داشته باشند. یاد بگیرید که چگونه با مردم رفتار کنید. عصبانی یا نا امید نشوید. باحال بودن طبیعی است. انجام این کار آسان است. مطمئن باشید.

اغلب اوقات افرادی که تقلای زیادی برای باحال بودن می کنند، با تلاش بیش از حد به خود آسیب می رسانند. در حالی که افرادی مانند مردمی که آن را امتحان نمی کنند باز موفق تر هستند. چطور این کار انجام می شود؟ یکی از رازهای باحالی این است که، هنگامی که شخص در محدوده بین تلاش و عدم تلاش باشد، حد متعادل را نگه دارد؛ یعنی همه چیزها در جای خود قرار می گیرند.

یک نفس عمیق بکشید. باحال بودن به معنای آرامش و راحتی تحت هر شرایطی است. باحالی خود را از دست ندهید. اگر احساس خشم می کنید، یا به یک باره زیر گریه می زنید، یا به هر طریقی کنترل خود را از دست داده اید، نفس عمیقی بکشید و خودتان را توجیه کنید و آرام بمانید.

برای جلب توجه از رفتار بد استفاده نکنید. افراد زیادی وجود دارند که عادات بدی مانند استعمال سیگار، نوشیدن مشروبات، زورگیری و غیره دارند. بیش تر اوقات این رفتارها ناشی از پشتیبانی و انرژی منفی است. بعد از انجام کار بد ممکن است فرد با توجه پاداش بگیرد. مردم می گویند: نمی توانیم باور کنیم که او این کار را کرده است. برداشت اشتباه از توجه دیگران و تفسیر آن به عنوان محبوبیت، حتی اگر به خاطر انجام کار اشتباهی باشد، آسان است. اگر می خواهید باحال باشید، باید حد و مرزهای خود را بدانید.

شما هرگز نباید توجه منفی را جایگزین باحالی واقعی کنید. در بیش تر اوقات افرادی که در مورد قانون شکنی و نوشیدن آبجو لاف زنی می کنند، در رده افراد باحال قرار نمی گیرند. اگر گروهی از مردم شما را دوست ندارند و شما این سبک زندگی را انتخاب کرده اید، آن را تغییر دهید.

T A K F A R S

مواد مخدر مصرف نکنید. افرادی که واقعا باحال هستند، می دانند که چگونه بدون تاثیر مواد مخدر و الکل باحال بمانند.

سیگار نکشید. این کار شما را باحال نمی کند – بلکه باعث می شود بوی بدی بگیرید. افراد سیگاری به بوی بد توجه نمی کنند زیرا بوی یکسانی می دهند. وقتی سیگار می کشید به احتمال زیاد با سایر افراد سیگاری در ارتباط خواهید بود و این باعث می شود انتخاب دوست برایتان محدود شود زیرا بیش تر افراد غیرسیگاری از بوی دود متنفر هستند و نمی خواهند اطراف شما باشند. افراد سیگاری را قضاوت نکنید – تنها سعی کنید که به سیگار عادت نکنید و در نهایت به کسی بها دهید که به شما در ترک آن کمک کند.

از استدلال کردن خودداری کنید. وقتی باحال باشید، می فهمید که موفق شدن در استدلال بی معنی است. وقتی می دانید حق با شماست، نیازی نیست برای متقاعد کردن دیگران که چیزی متوجه نمی شوند، وقت، تلاش و انرژی هدر دهید.

فقط در مورد یک کار فکر نکنید – آن را انجام دهید. خواندن کتاب و مطالب وبلاگ در مورد پیشرفت و بهبود خودتان بسیار خوب است، اما شما باید واقعا از نقطه امن خود فاصله بگیرید و نظریه های مربوطه را به کار بگیرید. انجام دهید. این کار بسیار ترسناک است اما بسیار جالب و نیرو بخش است. چه کسی می داند شما با چه کسی ملاقات خواهید کرد و چه چیزی ممکن است به شما پیشنهاد شود؟ (سرگرمی، تحریک و انگیزش فکری، اسب سواری، کار …)

فرد عمل باشید، نه شخص ایده ها.

البته، فکر کردن در مورد مسائل قبل از پرش برای انجام آن یک ویژگی عالی است. منتها فکر کردن و سپس عدم انجام هیچ کاری، شما را به جایی نمی رساند.

به یاد داشته باشید که همه مردم یکسان و برابر هستند. حتی گروهی از افراد نیز با شما برابرند. اگر به عنوان مثال با یک کارفرمای بالقوه صحبت می کنید، یک گروه از افراد خیر، یک کودک، یک غریبه، رئیس جمهور ایالات متحده یا یک پسر یا دختر جذاب، به یاد داشته باشید که آن ها نه از شما بهتر هستند و نه از شما بدتر هستند. با آن ها باید به گونه ای رفتار کرد که با شما باید رفتار شود. به افراد دیگر احترام بگذارید، و انتظار داشته باشید که آن ها شما را به این ترتیب قبول کنند.

وقتی کسی به شما بی احترامی می کند، آن ها را نادیده بگیرید تا زمانی که خودشان متوجه شوند. این نادیده گرفتن و نشنیدن به معنی دشمنی با آن ها نیست، بلکه سرسری و مودبانه از سخنان آن ها چشم پوشی کنید. دلیلی وجود دارد که آن ها به شما احترام نمی گذارند یا کاری را که از کسی خواسته اید، انجام نداده است.

ممکن است مردم نسبت به شما بی احترامی کنند و بی ادب باشند زیرا آن ها ناراضی هستند، اخیرا کسی به آن ها صدمه زده، شما نسبت به آن ها بی احترامی کرده اید یا به این دلیل است که هرگز به آن ها روش صحیح رفتار کردن با اطرافیان آموزش داده نشده است. اما همیشه بدانید که این رفتار دلیلی دارد که شما دوست دارید آن را متوجه شوید تا به شما احترام بگذارند.

درک کنید که برخی از افراد آن را دریافت نمی کنند. در حالی که شوخ طبعی سریع و به موقع شما خیلی از مواقع دیگران را شگفت زده می کند، منتها گاهی اوقات با شخصی ملاقات می کنید که شما را نمی شناسد. آن ها با نگاه پرسشگرانه به شما نگاه خواهند کرد و از شما می خواهند تا آن چه را که فکر می کنید کاملا واضح و روشن بیان کنید. این امر مهم نیست؛ آن چه در مورد انسان ها جالب است این است که آن ها بسیار متنوع هستند.

تک فارس www.takfars.ir

حس شوخ طبعی بسیار متفاوت است. اگر ظاهر شما نا مشخص و پوچ به نظر می رسد، فقط مودب باشید، خودتان را ببخشید و هر گونه خجالت را بعدا به صورت یک استنداپ کمدی معمول بازگو کنید.

به دوستان خود ایمان داشته باشید. دلیلی وجود دارد که آن ها در اطراف شما هستند. ویژگی های شخصیتی خودتان که از آن ها متنفر هستید، ممکن است همان چیزهای عجیب و غریبی باشند که به نظر دیگران جالب است. به جای ارائه یک نسخه ناقص از خود به جهان، اجازه بدهید دیگران تصمیم بگیرند. اگر می خواهید باحال باشید، باید به این موضوع باور داشته باشید که افراد اطراف شما واقعا شما را دوست دارند و ارتباط با شما را معنی دار می دانند.

به خاطر داشته باشید که قطع ارتباط با افرادی که فکر می کنید باحال هستند، باحالی نیست زیرا فکر می کنید این امر باعث می شود که شما با پروکسی یا نمایندگی باحال شوید. زندگی به این شکل پیش نمی رود.

از متفاوت بودن نترسید. این که این امر به معنای چیست؛ ایستادگی به خاطر خودتان، دفاع از شخص دیگر یا علاقه به انجام کاری که هیچ کس دیگری آن را انجام نمی دهد، مانند نواختن یک ساز، در کل سعی کنید بایستید و متفاوت باشید. باحالترین افراد کسانی هستند که گهگاهی برخلاف جزر و مد حرکت می کنند و باعث می شوند مردم وضع موجود را زیر سوال ببرند. افراد نا امن و متزلزل، گاهی اوقات به شما حسادت می کنند. این افراد در تلاش هستند تا توجه شما را جلب کنند و آن را به بهترین شکل ممکن به طرف خودشان معطوف کنند.

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که به ضعف لبخند نزنید و روی خوش نشان ندهید؛ فقط آن ها را نادیده بگیرید. البته نه به این معنی که متوجه مخالفت و دشمنی نشده باشید، اما با حالتی بی تفاوت و سرسری به حرف های آن ها بی اعتنایی کنید.

خودآگاه باشید. همیشه در اجازه دادن به این که قضاوت دیگران روی عزت نفس شما تاثیر بگذارد، یا اطلاع از نحوه جدا شدن از دیگران تفاوت وجود دارد. آن چه که شما واقعا انجام می دهید این است که در دیدگاه دیگران چگونه به نظر می رسید. از نظر ظاهر بدنی: مراقب باشید که مواد غذایی در دندان شما گیر نکند، بوی بد دهان، بوی بدن، دستمال توالت چسبیده به کفش شما و غیره. از نظر آرامش و عزت نفس: لبخند بزنید، راست و مستقیم بایستید / بنشینید ( این باعث می شود که شما با احساس اعتماد به نفس بیش تری به نظر برسید)، سخاوتمندانه لبخند بزنید، مودب و ملاحظه گر باشید و غیره.

همیشه از زبان بدن خود آگاه باشید. تجزیه و تحلیل زبان بدن می تواند ابزاری مفید در شناخت نحوه ارائه خود باشد.

دانستن نحوه ترک مدرسه، یک مسابقه فوتبال یا یک مهمانی می تواند به شما کمک کند تا در مورد احساساتی که مردم در مورد شما می اندیشند، درک پیدا کنید و اقدامات خود را مطابق با آن تنظیم کنید. این بدان معنا نیست که باید تغییراتی درون خود ایجاد کنید، اما اگر در یک مهمانی هستید، خوب است توجه کنید که اگر کاملا بر یک مکالمه تسلط دارید و حتی برخی از افراد را خسته کرده اید، بتوانید کمی سکوت کنید.

آرام و ریلکس باشید. به طور جدی. به طور مداوم به خود بگویید که در برقراری ارتباط و معاشرت با دیگران اضطراب ندارید و مدام در ذهن خود روی آن کار کنید که دفعه بعد که با کسی صحبت می کنید آن را عملی کنید. سپس روی اضطراب های گفته شده تمرکز کنید، در این صورت همه چیزها به یک چرخه بزرگ برای تحقق و تکامل شما تبدیل می شوند. اگر همیشه در مورد چیزهایی که ممکن است در یک وضعیت اجتماعی اتفاق بیفتد عصبانی هستید، نمی توانید قدردان چیزهایی باشید که درست پیش می روند.

اگر عصبی یا مضطرب هستید، دیگران می توانند به آن دامن بزنند و موج عصبانیت شما را دریافت کرده و اضطراب بیش تری ایجاد کنند. بنابراین آرام باشید و طوری رفتار کنید که دیگران از این که پیش شما هستند احساس آرامش بیش تری کنند و به سمت شما جلب شوند.

تکفارس

اشکالی ندارد اگر بعضی مواقع که نیاز دارید پیش یک دوست قابل اعتماد به عصبانیت خود بپردازید و راجع یه آن صحبت کنید. منتها طوری رفتار نکنید که به عنوان فردی که همیشه عصبانی است، لقب بگیرید.

خود را مثبت و مطمئن نشان دهید. با حالتی استوار راه بروید و به چشم دیگران نگاه کنید. اگر به پایین چشم بدوزید یا به پاهای خود خیره شوید، مردم به شما احترام نمی گذارند. برای به دست آوردن احترامی که لازم دارید، باید به دنبال اعتماد به نفس باشید. خیلی سریع راه نروید چون به نظر می رسد که فرار می کنید.

لبخند بزنید. سعی کنید همیشه خندان باشید و لبخند واقعی به لب داشته باشید. اگر هنگام ملاقات با دیگران لبخند بزنید، فورا به عنوان فردی با اعتماد به نفس، دوستانه و آرام و راحت ظاهر می شوید. افراد دارای اعتماد به نفس، دوستانه و آرام بسیار جذاب تر از همراهان همیشه عصبانی هستند.

متناسب باشید. تناسب اندام باعث افزایش عزت نفس شما خواهد شد و باعث می شود با یک دید بازتر و مثبت به جهان نگاه کنید. این بدان معنا نیست که برای باحال بودن به سیکس پک نیاز دارید، اما به این معنی است که مراقبت از بدن قطعا نوعی باحالی است. سعی کنید به طور منظم ورزش کنید، به باشگاه بروید، یا یک رشته ورزشی را دنبال کنید و از وضعیت مطلوبی برخوردار شوید. غذای سالم بخورید. داشتن انرژی لازم برای مشارکت در بسیاری از موارد امری است که همه با آن متولد نشده اند، بنابراین سعی کنید از آن بهره بگیرید. اگر سخت کار کنید نتیجه خواهید دید.

بدانید که هرگز نمی توانید همه را خوشحال کنید. سخت تلاش کنید، اما نگران داوری خود یا قضاوت دیگران نباشید. میلیون ها روش برای آزردن و خشمگین کردن شما وجود دارد. یاد بگیرید که آن ها را شناسایی کرده و مقابلشان مصونیت پیدا کنید. با خودتان خوشحال باشید و خوش بگذرانید و کاری را که از آن لذت می برید انجام دهید.

بهداشت خوب را تمرین کنید. هر روز صبح و هر شب و در صورت امکان حتی بعد از ناهار مسواک بزنید. کمی عطر یا اسپری استفاده کنید (اگر دختر هستید)، و فقط کمی ادکلن استفاده کنید (اگر پسر هستید). هر روز دوش بگیرید و دئودورانت استفاده کنید. بعلاوه از لوسیون استفاده کنید تا پوست شما خسته به نظر نرسد و در صورت خشک بودن لب هایتان، بالم لب مصرف کنید. شما باید هر روز صبح صورت خود را بشویید تا پوستی تمیز و بدون جوش داشته باشید.

لازم نیست هر روز ساعت ها وقت بگذارید تا باحال به نظر برسید. اما ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نظافت و دوش گرفتن و آرایش کسی را نمی کشد.

زبان بدنی اعتماد به نفس را طرح ریزی کنید. اگر می خواهید باحال به نظر برسید، بدنتان باید همواره اعتماد به نفس داشته باشد. اگر در حال صحبت با کسی هستید، ارتباط چشمی برقرار کنید، از اشارات دستان خود هنگام صحبت استفاده کنید و با حفظ حالت و ژست درست بایستید یا بنشینید. لبخند بزنید، حتی اگر کمی عصبی هستید و وقتی با کسی صحبت می کنید دستانتان را به هم گره نزنید یا به زمین نگاه نکنید نکنید، یا به گونه ای نباشید که به نظر برسد به آن چه که می گویید باور ندارید.

سبک خود را پیدا کنید. تا زمانی که شخصیت شما می درخشد، می توانید هر آن چه را دوست دارید بپوشید. مشخص شده پسرانی که همیشه عرق گیر می پوشند، دوست دختر دارند و بیش تر افراد با ظاهر غیر عادی، ضد حال و خز به دنبال یافتن دوست دختر هستند زیرا همه تصور و درک متفاوتی از باحالی دارند. این عینا تایید باحالی است.

شما لازم نیست این گرایش ها را دنبال کنید تا باحال باشید. فقط باید بتوانید در هر چیزی که می پوشید راحت و خوشحال به نظر برسید.

takfars.ir

به یاد داشته باشید که آرام و حواس جمع شوید. این بدان معناست که بیش از حد هیجان زده نشوید، آزاردهنده نباشید و وابسته به دیگران یا سیریش نباشید.

مودب باشید اما نفرت انگیز نباشید. یعنی کارهای نفرت انگیز و گستاخانه انجام ندهید. خوش مشرب باشید. بگذارید دیگران صدای شما را بشنوند. برای خود و دیگران صحبت کنید.

فقط منتظر نمانید که کسی از شما بخواهد که بیرون بروید. دیگران هم منتظر شما هستند. آن ها را دعوت کنید و آماده شوید. اگر کاری برای انجام دادن ندارید دیگران را دعوت نکنید. این کار نه تنها آن ها را دلزده می کند بلکه موجب می شود که دیگر علاقه ای به برگشتن نداشته باشند.

سعی کنید همیشه موهای خود را از مقابل صورتتان کنار بزنید. وقتی موها جلوی صورت شما قرار دارند، ممکن است از آن به عنوان پنهان کردن احساسات خود استفاده کنید. برای به دست آوردن اعتماد به نفس، باید احساس آزادی و رهایی کنید. رشته موهای باز را پشت گوش خود قرار دهید و اگر موی چتری دارید مطمئن شوید که روی چشم شما قرار ندارند.

همان کسی باشید که واقعا هستید، تمام تلاش خود را برای کمک به دیگران بکنید و هرگز نسبت به کسی سخت و خشن رفتار نکنید.

یاد بگیرید که از مردم نظرخواهی کنید و هنگام اشتراک نظر صبور باشید. درک کنید که هرچه به دیگران می گویید یا توصیه می کنید، فقط نظر شخصی شماست. آن ها یا آن را می پذیرند یا آن را رد می کنند، نیازی به مجبور کردن آن ها برای فهمیدن نیست. فقط مطمئن شوید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

فرصت ها را از دست ندهید. آن ها ممکن است منجر به یافتن دوستان جدید، علاقه های جدید و غیره شوند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر