تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با مواد طبیعی موهای سر خود را صاف و شفاف کنیم

image چطور با مواد طبیعی موهای سر خود را صاف و شفاف کنیم

موز، ماست، عسل و روغن زیتون

دو عدد موز را له کرده در دو قاشق غذاخوری عسل، ماست و روغن زیتون بریزید. خوب هم بزنید و سپس برای ۳۰دقیقه در یخچال بگذارید. خمیر را روی موهای خود مالیده و با یک حوله یا کلاه حمام آن‌ها را بپوشانید. پس از یک ساعت موهایتان را با آب سرد بشویید.

آب لیمو و شیر نارگیل

آب لیمو و شیر نارگیل بهترین مواد برای صاف کردن طبیعی مو هستند. زمانی که این دو ماده باهم ترکیب شوند یک نرم‌کننده‌ی عالی خواهند ساخت. ترکیب را روی موهای خود زده و سپس با آب ولرم آن را بشویید. اگر دو بار در هفته این کار را تکرار کنید به زودی متوجه تفاوت زیاد آن خواهید شد.

تکفارس آی آر

روغن سویا

یک قاشق غذاخوری از روغن سویا را با دو قاشق غذاخوری روغن کرچک ترکیب کنید. خوب ترکیب را گرم کرده و سپس بگذارید به تدریج خنک شود. زمانی که سرد شد آن را روی موهای سر و پوست جمجمه مالیده و کمی ماساژ دهید. بگذارید برای سی دقیقه بماند و بعد آن را با شامپو بشویید.

تخم‌مرغ و روغن زیتون

دو عدد تخم‌مرغ برداشته و خوب با روغن زیتون ترکیب کنید. پوست سر را با آن ماساژ داده و بگذارید برای یک ساعت بماند. با این کار نه تنها موهایتان صاف می‌شوند بلکه نرم نیز خواهند شد.

سرکه

www.takfars.ir

پس از شستن موها، چند قطره سرکه که با یک لیوان آب مخلوط کرده‌اید را بردارید و موهایتان را با آن آب بکشید. در آخر دوباره موها را با آب تنها بشویید. علاوه بر صاف شدن مو به درخشش موهای خود نیز کمک کرده‌اید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر