تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکته های جالب و خواندنی درباره ریش آقایان

image نکته های جالب و خواندنی درباره ریش آقایان

ریش و اصلاح هرگز باهم سازگار نیستند

هرچقدر بیشتر ریش ها را اصلاح کنید آنها سریعتر رشد خواهند کرد . اعتقاد بر این است که ریش در صورت شیو کردن هرگز سریعتر رشد نخواهد کرد اما این یک افسانه است . بنابراین ریش تراش خودتان را دور بیاندازید و اجازه بدهید ریش بصورت طبیعی رشد کند به جای اینکه همیشه آنها را بزنید . شیو کردن اغلب باعث آکنه می شود پس اگر پوستی نرم و بدون جوش میخواهید اجازه بدهید ریش شما رشد کند. این امر به ویژه به پوست های مستعد آکنه کمک خواهد کرد .

ریش جایگاه اجتماعی شما را ارتقاء می دهد

آمار نشان داده است که خانم ها بیشتر جذب مردان ریش دار می شوند . ریش نشانه مردانگی ، بلوغ و همچنین خرد است . به همین دلیل خانم ها بیشتر افراد ریش دار را انتخاب میکنند زیرا در کنار آنها احساس امنیت و اطمینان بیشتری میکنند. ریش ها نماد انسانیت و مردانگی هستند . علاوه بر این تحقیقات نشان داده اند که ریش مردها را از نظر ج.ن.س.ی جذاب تر و به عبارتی هات تر میکند.

تکفارس آی آر

image نکته های جالب و خواندنی درباره ریش آقایان

باید یکی را انتخاب کنید ریش یا رابطه ج.ن.س.ی.

در صورتی که رابطه ج.ن.س.ی نداشته باشید، ریش ها رشد سریع تری داشته و قوی تر و ضخیم تر می شوند. این مسئله عمدتا به خاطر هورمونها اتفاق می افتد . تستوسترون اضافی در بدن باید جای دیگری به عنوان انرژی استفاده شود ، درست حدس زدید برای موهای صورت بیشتر و ضخیم تر. بنابراین دفعه بعد که مردی را با موهای صورت زیاد و ضخیم دیدید راز آنرا خواهید دانست.

ریش ها تاریخ مصرف دارند

یک مرد در طول زندگی خود حدود ۳۳۵۰ ساعت را صرف اصلاح ریش میکند. فکر کنید چقدر زمان خواهید داشت اگر دست از شیو کردن ریش هایتان بردارید . بطور متوسط ریش انسان در سال ۵.۵ اینچ رشد خواهد کرد . علم به ما می گوید اگر ریش تراش را کنار بگذارید و دست از شیو کردن ریش ها بردارید ریش شما حداکثر ۲۷.۵ فوت رشد خواهد کرد .

www.takfars.ir

image نکته های جالب و خواندنی درباره ریش آقایان

ریش برای سلامتی شما خوب است

ریش تاثیر مثبتی بر سلامت شما دارد. آنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل میکنند، چون دارای غدد سباسه هستند که چربی ترشح میکند. ریش ها میتوانند شما را از اشعه های UV و همچنین علائم پیری محافظت کنند. آنها همچنین میتوانند هوای سمی و آلودگی را فیلتر کنند. ریش ها میتوانند شما را از گرده گلها و گرد و غبار آلرژی زا محیط نیز محافظت کنند، بنابراین اگر شما مستعد ابتلا به بیماری یا ابتلا به سرماخوردگی هستید، پس ریش های خودتان را شیو نکنید.

ریش ها عاشق نور خورشید هستند

ریش ها در روز روشن بیشتر و سریعتر رشد میکنند به این دلیل که موهای صورت از آفتاب ویتامین D می گیرند. بهترین زمان برای جذب ویتامین D صبح زود در طول ۳ ساعت اول طلوع خورشید است . نور خورشید نه تنها باعث رشد بهتر ریش می شود بلکه آنرا تغذیه میکند و مواد مغذی مورد نیاز آنرا تامین میکند. به همین دلیل رشد موهای صورت در تابستان افزایش می یابد .

ریش های نیاز به آراستن دارند

آرایش و رسیدگی برای ریش بسیار مهم است لازم است حداقل یک روز در میان آنها را با شامپو بشورید و نرم کننده بزنید اگر هر روز این کار را نمیکنید . همچنین باید پس از شستن و زدن نرم کننده به ریش ها آنرا شانه کنید .این عمل ریش های شما را سالم و تمیز نگه می دارد و مدیریت آنها را ساده میکند . اگر احساس میکنید پس از زدن نرم کننده ریش شما نامرتب می شود استفاده از مقداری روغن نارگیل کمک کننده خواهد بود . تمام مراقبت ها و پیرایش ها باید در حمام صورت بگیرد و شما تا دوش بعدی نیاز به کاری نخواهید داشت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر