تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معنی نماد حیوانات برای هر سال در طالع بینی چینی

image معنی نماد حیوانات برای هر سال در طالع بینی چینی

سال تولد میلادی خود را از جدول بالا یابید و با توجه به حیوان مخصوص به سال تولدتان، طالع خود را بخوانید.

موش

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، افرادی باهوش و جذاب هستند. آنها دوست دارند که در همه چیز کنکاش کنند. به بیانی آنها افرادی به شدت کنجکاو هستند. البته این را هم نمی توان نادید گرفت که گاهی پول اهمیت زیادی در زندگی شان دارد طوری که گاهی بدون آن انگیزه هیچ کاری را ندارند.

گاو

تکفارس آی آر

افرادی که گاو سمبل سال تولدشان است، افرادی سرسخت، قوی و با اراده هستند. آنها ایمانی مستحکم دارند. از آنجا که اعتقادات خاص خود را دارند و بر آنها نیز پافشاری میکنند، گاهی به افرادی لجباز نیز شناخته می شوند.

ببر

افرادی که در این سالها به دنیا آمده اند، به افرادی شجاع و مستقل شهرت دارند. نظرات و اعتقادات آنها همیشه مورد توجه و احترام دیگران قرار دارد. آنها گاهی دست به کارهای بزرگ و هیجان انگیز میزنند و به بیانی مرد عمل اند. اگر چه این کارها را برای دل خود انجام می دهند اما از اینکه نظر دیگران را نیز به خود جلب کنند، لذت می برند.

خرگوش

خرگوش سمبل افرادی است که همیشه مورد علاقه و احترام دیگران قرار می گیرند. آنها افراد مهربان، صلح جلو و بسازی هستند که همیشه خودشان را از درگیری ها دور میکنند. از خصوصیت بارز آنها می توان به حساس بودن نیز اشاره کرد. در انتخاب نیز سخت گیرند طوری که وقتی گزینه های مختلفی پیش رویشان است، گیج می شوند و نمیتوانند تصمیم درست را بگیرند.

www.takfars.ir

اژدها

اژدها نشانه قدرت است. افرادی که در این سال متولد شده اند، افرادی پرانرژی و سرشار از زندگی اند. غیبت و دورویی به شدت آنها را می آزارد طوری که در این شرایط به شدت عصبانی و کم صبر می شوند.

مار

مار سمبلی از عقل و شعور است. این افراد باهوش اما در عین حال شکاک هستند و مدام به همه چیز شک میکنند. ادبیات و هنر دو زمینه مورد علاقه آنهاست. اگر با این افراد رفتار و آمد میکنید، مراقب رفتارهای خود باشید زیرا که همه چیز را به خوبی تحت کنترل شان دارند.

اسب

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، خونگرم هستند و روابط اجتماعی بالایی دارند. مستقل بودن یکی از نقاط قوت آنهاست. از آنجا که آنها رک اند، ممکن است حرفی بزنند که ناراحت شوید اما به دل نگیرید زیرا چیزی توی دلشان نیست.

بز

بز نشانه افرادی است که دوست دارند در خلوت خود و با افکاری که مدام در سر می پرورانند، تنها باشند. آنها افرادی خلاق و باهوشند. هنر از زمینه های مورد علاقه آنهاست. از آنجا که محتاط و به شدت اقتصادی اند، در تصمیم گیری سخت گیرند و مدام آن را به تعواق می اندازند.

میمون

افرادی که در سال میمون به دنیا آمده اند، دوست دارند که دیگران را بخندانند. در واقع آنها از شادی دیگران شاد می شوند. آنها پر از انرژی و شور زندگی هستند اما گاهی نمیتوانند خود و احساسات شان را کنترل کنند.

تک فارس

خروس

افراد خروس نشان، افرادی صادق، سخت کوش و هوشیار هستند. آنها به ندرت به دیگران اعتماد میکنند. اگر با فردی که متولد این سال است رفت و آمد دارید حواس تان به رفتارهایتان باشد زیرا که آنها کم صبرند و به سرعت از کوره در می روند.

سگ

همان طور که از سمبل این سال هم مشخص است، متولدین این سال افرادی وفادارند. شما می توانید با خیال راحت راز دلتان را با آنها در میان بگذارید و مطمئن باشید که جای حرف هایتان نزد او امن است. آنها از سخت کوشی می هراسند اما از طرف دیگر نگرانی های زیادی در مورد مسائل پیش رو دارند که بخشی از انرژی آنها را می گیرد.

خوک

خوک نشانه ای از کمال در شخصیت و رفتار است. این افراد همیشه دیگران را بابت اشتباهاتی که مرتکب شده اند، می بخشند و خیلی زود بدی ها را فراموش میکنند. مطمئنا از همنشینی با متولدین این سال نهایت لذت را خواهید برد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر