تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمید یک مرد مناسب ازدواج است یا خیر

image چطور بفهمید یک مرد مناسب ازدواج است یا خیر

اگر یاد بگیرید وقتی او اطراف‌تان است حواس‌تان را جمع کنید، فقط کافی است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا پی‌ببرید او چیزی بیش‌تر از یک دوستی ساده در ذهن دارد یا نه.

فورا تغییر می‌کند. اگر مردی شما را دوست داشته‌باشد یا علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

همان احساسی را دارد که شما دارید. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌اش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید. چون احتمالا دارد در ذهن‌اش با شما می‌خندد.

ارتباط چشمی آخر. اگر از خودتان می‌پرسید آیا او شما را دوست دارد یا نه، دنبال این نشانه بشد. آیا قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند؟ به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ی بیش‌تر باشد.

تکفارس آی آر

روانشناسی نگاه مردان

زل زدن در چشم ها… نگاه کردن مستقیم در چشمان کسی، حالتی را به دنبال دارد که آن را فعال شدن می‌گویند. این شخص سطح برانگیختگی عاطفی را افزایش خواهد داد. این شرایط مؤثر تر خواهد بود اگر سئوالی هم بپرسد یا خواهشی هم داشته باشد.

به همین علت است که زمانی که می‌خواهید مبادله تان شخص دیگری به بهترین نحو صورت بگیرد، نگاه کردن در چشمان او مناسب ترین شیوه است. از سوی دیگر، افرادی که یکدیگر را دوست دارند و با هم راحت هستند، خیلی زیاد در چشمان هم نگاه می‌کنند. چرا؟ زیرا نگاه کردن در چشمان یکدیگر معنا دار است: من آماده ام هر چه که تو می‌خواهی بپذیرم. و زمانی که افرادی یکدیگر را دوست دارند، آماده اند با کمال میل خواسته یکدیگر را برآورده کنند.

زمانی که دو نفر کمتر به هم نزدیک اند، این نگاه صمیمی تر می‌تواند جالب باشد. اگر شما از کسی می‌خواهید کاری را انجام دهد، این کار به طور مستقیم و سریع، زمانی که در حال نگاه کردن در چشمان او هستید، انجام دهید. نگاه، نشانه ای از اعتماد به نفس افرادی که اغلب در چشمان دیگران نگاه می‌کنند، اطرافیان آنها را افرادی قوی و مفید محسوب می‌کنند.

مدت زیادی است که این موضوع مورد مطالعه قرار گرفته است. اما بالعکس، کسانی که هرگز در چشمان دیگران نگاه نمی‌کنند، افرادی بی اعتماد به نفس، عصبی و ناراحت ارزیابی می‌شوند.

www.takfars.ir

زمانی که هیچ خواسته ای برای به زبان آوردن ندارید، نگاه کردن در چشمان دیگران باعث نزدیکی و قرابت می‌شود که تمایل شما به آن فرد را نشان می‌دهد. در این مورد، برای آزار ندادن فرد مقابل، با مکث به چشمان فرد مقابل نگاه کنید، فقط برای اینکه توجه تان را نشان دهید و او را اذیت نکنید.

روانشناسی مردان مغرور

غرور به حالت احساسی گفته می‌شود که در آن شخص برای خود ارزش بسیار زیادی قائل است و در مقابل تواضع و نیستی بکار می‌رود.

فکر اینکه شخص از همه کس و همه چیز خود را بالاتر می‌داند. غرور نتیجه ترس انسانهای ضعیف است جرات مندی و شجاعت غرور نیست در برابر آدم مغرور باید جرات مندانه رفتار کنیم

روانشناسی شناخت پسران

شناخت برخی پسران کار سخت و دشواری نیست و درواقع برخی از آن ها را حتی از روی صحبت کردن و یا رفتار هایی که انجام می دهند هم میتوان به راحتی شناخت که آیا در حالت عادی و واقعی خود هم ، همان فردی است که نمایش میدهد و یا خیر.

گذاشتن دست در جیب: خواستگار دست به جیب شما، احتمالا اطلاعات با ارزشی را پنهان می‌کند و نمی‌خواهد بخشی از زندگی‌اش را برایتان فاش کند.

پنهان کردن دست چپ: اگر دست چپش را پنهان می‌کند، به احتمال زیاد، مسائل شخصی‌اش را از شما مخفی می‌کند و دوست ندارد از زندگی‌اش سر دربیاورید.

پنهان کردن دست راست: اگر دست راست را پنهان می‌کند، احتمالا مسائلی را که ارتباط زیادی به خودش ندارد و به دیگران یا محیط بیرون مربوط است را از شما مخفی می‌کند.

‌پوشاندن دهان: پوشاندن دهان هنگام صحبت کردن یعنی ترس از بیان، پنهان کاری و خجالتی بودن.

تک فارس

دست به آسمان: اگرکف دست‌هایش را روبه بالا و با انگشتان کشیده نشان می‌دهد، صادق است و به شما علاقه دارد. اما اگر کف دست‌هایش به سمت پایین باشد، احتمالا در زندگی‌اش فردی گشاده‌رو نیست.

چه قدر از شما فاصله می‌گیرد؟: اگر او در فاصله نیم تا یک متری شما می‌ایستد، می‌توانید به او اعتماد کنید، زیرا نه خود را با شما بیگانه می‌داند و نه بیش از آنکه شایسته این موقعیت باشد به شما نزدیک می‌شود.

اگر او در دایره‌ای به شعاع ۱۵ سانتی‌متر تا نیم متری شما می‌ایستد، احتمالا شما را از همین حالا همسر آینده‌اش می‌داند و می‌خواهد با شما صمیمی‌تر باشد. البته او نمی‌داند که هنوز برای ایجاد چنین حسی زود است و با این کارش شما را از خود دور می‌کند، زیرا این فاصله تنها متعلق به والدین، همسر، دوستان صمیمی و کودکان اطراف‌تان است. اگر او در فاصله یک متری و بیشتر از شما دور می‌ایستد، یا به شما بی‌علاقه است یا آنقدر خجالتی است که هنوز نمی‌تواند شما را به عنوان یکی از عزیزان خود بداند. چون این فاصله، مناسب غریبه‌هایی است که در خیابان از کنار‌تان رد می‌شوند یا فروشنده‌هایی که از آنها خرید می‌کنید.

روانشناسی مردان در عشق

آهنگ‌های دوره آشنایی love5 یکــی از ویــژگی‌های رمانتیکی که یک مرد عاشق می‌تواند داشته باشد این است که هرازگاهی به آهنگ‌های دوره آشنایی با شما گوش دهد و با گوش دادن به این آهنگ‌ها به دوران خوش گذشته باز‌گردد و از اینکه شما را به عنوان همسر انتخاب کرده خوشحال ‌شود.

این ویژگی را تمام خانم‌ها دوست دارند اما به یک نکته باید توجه داشت که هیچ وقت به همسرتان به دلیل اینکه یک آهنگ خاص و البته قدیمی را خیلی دوست دارد و آن را زیاد گوش می‌دهد شک نکنید این واکنش می‌تواند برای رابطه شما خیلی خطرناک باشد.

شما را غافلگیر می‌کند: مردها به راحتی می‌توانند همسرشان را غافلگیر ‌کنند اما رایج‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین روش غافلگیری خرید هدیه است به خصوص اگر این هدیه مناسبت خاصی هم نداشته باشد اما همین قدر که نشان می‌دهند دوست دارند بی‌بهانه شما را شاد کنند، نشان عشق و علاقه آنها به شما و به زندگی با شماست.

این ویژگی در خیلی از آقایان وجود دارد؛ گاهی با خریدن یک شاخه گل و گاهی با خریدن شیئی که گمان می‌کنند همسرشان به آن احتیاج دارد و گاهی هم با خریدن چیزی که شما را به یاد او می‌اندازد. به هر حال او سعی دارد به شما بگوید که دوست‌تان دارد.

وسایل شما را تعمیر می‌کند: اگر آرامش و آسایش شما برای مردی مهم باشد، دوست ندارد حتی ذره‌ای تحت فشار باشید. او تمام مسئولیت‌های شما را به گردن می‌گیرد یکی از این نشانه‌ها تعمیر وسایل خرابی است که مدت‌ها در خانه افتاده‌اند و شما هم فراموش کرده‌اید. این نشان می‌دهد او برای کامل کردن زندگی با شما هر کاری که از دستش ساخته است انجام می‌دهد. در این شرایط توجه کنید اگر او موفق نشد وسیله‌ای را تعمیر کند، هیچ وقت به او سرکوفت نزنید و او را تحقیر نکنید.

برنامه سفر برای آخر: هفته مردی که به فکر برنامه‌ریزی برای رفتن به یک سفر در تعطیلات آخر هفته است یعنی علاوه بر اینکه شما را دوست دارد نسبت به شما و عشق شما هم وفادار است و سعی می‌کند این عشق و علاقه که بین‌تان وجود دارد را گرم‌تر و رابطه‌‌تان را صمیمی‌تر کند.

T A K F A R S

این یکی از آن کارهایی است که مردها وقتی آن را انجام می‌دهند که خیلی به فکر شما باشند. در چنین شرایطی یادتان باشد که حتما پیشنهاد او را بپذیرید چون مطمئنا با شوق و ذوق فراوانی برنامه این سفر را ریخته است و توجه کنید که هیچ‌وقت سعی نکنید پیشنهاد او را حتی ذره‌ای هم تغییر دهید مثلا به او بگویید که به جای سفر شمال کاش به باغ پدرت می‌رفتیم.

وقتی آشپزی می‌کند: زمانی را تجسم کنید که خیلی خسته هستید یا کسالتی دارید. یک مرد عاشق در چنین شرایطی به جای اینکه به جان شما غرغر کند و از شما توقع داشته باشد که برایش غذا آماده کرده و خانه رامرتب کنید به شما می‌گوید عزیزم برو استراحت کن و هنگامی که شما در حال استراحت کردن هستید مشغول آماده کردن غذای مورد علاقه شما می‌شود. او با این کار سعی دارد از زحمات شما قدردانی کند و نشان می‌دهد که سلامت شما برایش مهم است. اصولا مردها وقتی آشپزی می‌کنند غذا را با عشق طبخ کرده‌اند. بهتر است از خوردن اینگونه غذاها لذت ببرید.

روانشناسی عشق و هوس

عاشق شدن یکی از فوق العاده ترین احساساتی است که یک انسان می تواند در زندگی تجربه کند. وقتی به کسی علاقه مند می شوید احتمالا هیجان زده هستید و دنیا از نظرتان زیباتر می شود.

اما بسیاری از ما هنگامی که به کسی احساسی پیدا می کنیم نمی توانیم درک کنیم که آیا این حس، تنها از یک علاقه زیاد ناشی می شود یا می توان نامش را عشق گذاشت؟ اگر بخواهیم از علم کمک بگیریم باید بگوییم مغز این موضوع را قبل از شما درک خواهد کرد.

آرتور آرون، روانشناس دانشگاه مرکزی نیویورک می گوید: زمانی که فردی عاشق می شود و یا به ماده مخدری اعتیاد پیدا می کند، در هر دو مورد یک قسمت از مغز شروع به فعالیت می کند. دوست دارید او را به نزدیکان تان معرفی کنید اگر واقعا به کسی علاقه داشته باشید،

دوست دارید او را به خانواده و دوستان نزدیک خود معرفی کنید

اگرچه خانواده و دوستان نقش اساسی در رابطه شما ندارند و تصمیم نهایی با خودتان است. اما قطعا شما دوست دارید طرف مقابل تان از نظر آن ها نیز مورد قبول باشد.

شریک احساسی یکدیگر می شوید

رابطه آرام آرام به مرحله ای می رسد که شما به راحتی و یا از روی بعضی نشانه ها درک می کنید که حال طرف مقابل تان خوب است و یا از موضوعی ناراحت است.

تک فارس www.takfars.ir

همچنین هر دو نفرتان تمایل دارید از احساسات تان با هم حرف بزنید. در این مرحله شما شریک احساسات هم خواهید شد؛ از غم طرف مقابل غمگین و از شادی و موفقیت او خوشحال می شوید.

طاقت دوری او را ندارید

یک روز دوری از او مانند یک هفته دوری برایتان عذاب آور است. به محض تمام شدن قرار و خداحافظی به قرار بعدی فکر می کنید؛ امیدوار هستید که زودتر او را ببینید و سریعا بهانه ای پیدا می کنید تا به او پیغام داده یا زنگ بزنید.

دوست دارید او را بیشتر بشناسید

وقتی کسی را دوست دارید دائما از او سوالات مختلفی می پرسید تا بیشتر با او آشنا شده و یا از احساسش با خبر شوید. چرا که علاقه دارید رابطه تان با او عمیق تر شود.

رابطه او با جنس مخالف حسادت شما را بر می انگیزد

اگر متوجه شوید شخصی را که شما دوست دارید با یک نفر از جنس مخالف در ارتباط است و با او رابطه خوبی دارد، شدیدا پریشان شده و احساس حسادت می کنید. چرا که نمی خواهید فقط یک دوست معمولی برای او باشید.

روانشناسی مردان عاشق

مردان عاشق – یک مرد پس از حل موفقیت آمیز یک مشکل به آسانی قادر است با موفقیت بیشتر مجددا بر روی مشکلات دیگر متمرکز گردد . هر مردی در ذهنش تعریفی از احساساتش دارد که این تعریف در سایه دستیابی به اهدافی همچون قدرت ، صلاحیت و کارآیی شکل خواهد گرفت .مردان و زنان در باره موضوع شراکت در زندگی از اعتقادات متفاوتی برخوردارند ، زنان از کار کردن در کنار هم لذت می برند ، در حالیکه مردان دفتر شخصی شان را بیشتر می پسندند تا در آن به تنهایی بر تمامی امور کنترل داشته باشند…

یکی از مسائلی که برای یک مرد بسیار حائز اهمیت است ، پشتکار او برای رسیدن به اهدافش می باشد . یک مرد از اینکه در امور مختلف خبره باشد به خود می بالد ، خصوصا اینکه قادر به تعمیر لوازم بوده ، بر مشکلات پیروز شود و یا بتواند ر اه حلی برای آنها بیابد. مردان از پند و اندرز گریزانند و نسبت به آن حساسیت دارند . شما می توانید به آرامی و با نصیحت کردن ملایم یک مرد ، او را متوجه سازید که امکان دارد در برخی موارد خودش نداند باید چه کاری انجام دهد و اصولا از عهده چه نوع کاری بر می آید .

تکفارس

اصولا مردها مشکلاتشان را به تنهایی حل می کنند و فقط از کسی کمک می خواهند که برای حل مشکلاتشان ارزش قائل باشند .

پذیرفتن عشق واقعی مردی که سالروز تولد همسرش و یا سالگرد ازدواجشان را از یاد برده باشد ، برای زنان بسیار دشوار است .

یک مرد پیش از آنکه بر عیوب دیگران متمرکز گردد ، باید از معایبش آگاه شود .

وقتی مردی بر روی مسئله خاصی متمرکز می گردد . تمرکز او کاملا هدفمند و کارآمد خواهد بود . همینطور امکان دارد این توجه بتواند چشمش را بر روی نیازهای دیگر ببندد .

وقتی مردی به غار تنهایی اش پناه می برد ، از میزان فاصله ای که بین خودش و همسرش ایجاد کرده ، اطلاعی ندارد .

اگر زنی به شوهرش اجازه ندهد تا برای مدتی در خلوت خود سیر کند ، احساس دلتنگی مرد برای با هم بودن از بین خواهد رفت .

عوامل اصلی بروز استرس در یک مرد جدایی ، نارضایتی و سکوت هستند .

شد ، برای زنان بسیار دشوار است .

یک مرد پیش از آنکه بر عیوب دیگران متمرکز گردد ، باید از معایبش آگاه شود .

وقتی مردی بر روی مسئله خاصی متمرکز می گردد . تمرکز او کاملا هدفمند و کارآمد خواهد بود . همینطور امکان دارد این توجه بتواند چشمش را بر روی نیازهای دیگر ببندد .

takfars.ir

وقتی مردی به غار تنهایی اش پناه می برد ، از میزان فاصله ای که بین خودش و همسرش ایجاد کرده ، اطلاعی ندارد .

اگر زنی به شوهرش اجازه ندهد تا برای مدتی در خلوت خود سیر کند ، احساس دلتنگی مرد برای با هم بودن از بین خواهد رفت .

عوامل اصلی بروز استرس در یک مرد جدایی ، نارضایتی و سکوت هستند .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر