تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه های زیبا و جذاب شدن صورت مردانه چیست

image راه های زیبا و جذاب شدن صورت مردانه چیست

۵ روش درمانی زیبایی بدون نیاز به عمل جراحی که از سوی آقایان بیشتر استقبال شده است:

Botilinum Toxin قابل تزریق یکی از روش های زیبایی مردان

این مواد قابل تزریق از ارسال پیام های عصبی درون بدن برای منقبض کردن ماهیچه ها جلوگیری میکند. این مواد کمک میکنند که چین و چروک های موجود برای مدت محدودی از بین بروند و تا زمانی که Neurotoxins فعال هستند چین و چروکی جدید به وجود نیاید. برند های معروف شامل Botox، Dysport و Xeomin می باشند. متوسط طول زمانی این درمان ۳۰ دقیقه می باشد. این روش درمانی برای از بین بردن شیارها و چین و چروک های ناحیه پیشانی و اطراف چشم مفید هستند.

هزینه این درمان در آمریکا ۳۱۷ دلار است.

تکفارس آی آر

نتیجه این نوع درمان یک هفته بعد از تزریق دیده می شود و بسته به سن و سال، نوع زندگی و شرایط پوست ۳ تا ۶ ماه دوام می آورد.

اسید Hyaluronic قابل تزریق یکی از روش های زیبایی مردان

اسید Hyaluronic یک ماده شیمیایی است که در گذشته برای پر کردن و حجیم کردن در عمل های جراحی زیبایی استفاده می شد و باعث جوان نشان دادن پوست می شود. این مواد قابل تزریق که انواع مختلفی دارند (Juvederm Ultra، Ultra Plus، Voluma، Perlane، Restylane and Belotero ) با از بین بردن چین و چروک های صورت، گردن و دست به جوان تر شدن پوست کمک میکنند. عمل تزریق حدود ۱ ساعت طول می کشد. اگر شیارهایی اطراف چشم ، دهان یا ابروی خود دارید این روش بسیار مفید است. همچنین از این روش برای خوش فرم ساختن لب ها ، گونه ها ، دست ها و قسمت چانه استفاده می شود.

هزینه این درمان در آمریکا حدوداً ۵۹۱ دلار است. نتیجه این درمان ۶ ماه تا ۲ سال تداوم دارد.

از بین بردن موها با لیزر یکی از روش های زیبایی مردان

www.takfars.ir

یک نور کم انرژی لیزر از پوست عبور میکند و توسط رنگدانه های مو جذب می شوند و غده های رشد مو را غیر فعال می سازند. این روش برای کسانی که موهای تیره و پوست روشن دارند بهتر جواب می دهد زیرا موی تیره جذب کننده بهتری برای لیزر است و پوست روشن نور لیزر را بهتر از خود عبور می دهد. این روش درمان حدود ۱ تا ۲ ساعت به طول می انجامد.

این روش درمان برای از بین بردن موهای زاید گردن ، کمر و هر جای دیگر بدن مفید است. این روش همچنین برای از بین بردن موها که در سطح وسیعی از پوست گسترده شده اند نیز مناسب است. اگر روش های موبری موقتی مثل اصلاح و یا موم پوست را اذیت میکنند در این روش پوست هیچ آسیبی نمی بیند. هزینه این روش درمانی در آمریکا برای هر ناحیه حدود ۲۵۴ دلار است.

از آنجا که موهای جدید ممکن است در دوره درمان رشد کنند انجام عمل لیزر ۲ تا ۳ بار برای غیر فعال کردن رشد مو مورد نیاز است. نتیجه این نوع درمان دائمی است.

روش جوان سازی تصویری (IPL) یکی از روش های زیبایی مردان

روش IPL می تواند هزاران مشکل پوستی مثل چین و چروک، خال ها، اثرات پیری بر روی پوست، شکستگی مویرگی و … را برطرف کند. طول درمان ۱۰ تا ۳۰ دقیقه می باشد.

قیمت این روش در آمریکا حدود ۳۴۱ دلار است.

این روش باید ۲ تا ۶ بار با فواصل ۴ هفته ای انجام گیرد.

این روش برای بهبود و بهسازی پوست بسیار مفید است. اما با قرار گرفتن در نور آفتاب یا داشتن فاکتورهای دیگر مثل پیری ممکن است چین و چروک ها یا لکه های کهولت سن و … دوباره نمایان شوند. هر چند که این بازگشت به شدت قبل از دوره درمان نیست.

کشیدگی پوست بدون نیاز به عمل جراحی یکی از روش های زیبایی مردان

فرآیند کشیدن پوست در سال های اخیر بسیار محبوب بوده است. این روش یک جایگزین بسیار مناسبی برای بسیاری از عمل های جراحی زیبایی پوست است. این روش می تواند شل شدن پوست را درمان کند و کیفیت پوست را افزایش دهد. شل شدن پوست طی فرآیند های Radiofrequency، IPL و یا با کمک امواج ماوراصوت قابل درمان است. تمام این روش ها باعث گرم شدن لایه زیرین پوست شده و به تولید کلاژن کمک میکند و به این صورت به قسمت های بالایی پوست هیچ آسیبی وارد نمی شود. یک رشته درمان برای نیل به این مقصود لازم است. متوسط طول درمان ۱ تا ۲ ساعت است و این فرآیند باید ۲ تا ۶ بار انجام شود. این روش درمانی برای آقایانی که شلی یا افتادگی پوست دارند بسیار مناسب است. قیمت متوسط این روش درمانی در آمریکا ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است و نتایج آن بین ۱ تا ۳ سال دوام دارد.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر