تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا مردان خوشتیپ موفق هستند

image آیا مردان خوشتیپ موفق هستند

لباسی که به تن می کنید به طور مستقیم بر روی درک و شناخت دیگران از موفقیت های مالی و شغلی، قدرت، هوش و موقعیت شناسی شما تأثیر می گذارند.

در حقیقت این ظاهر شماست که آن ها را راهنمایی می کند که چگونه به شما نگاه کنند، چطور با شما دست دهند، چگونه به شما سلام کنند و حتی چطور از کنار شما به آرامی بگذرند.

از این رو می توان گفت که لباس در واقع یک کُد مهم برای نزدیک شدن اطرافیان به شماست.

موفقیت مردان خوشتیپ تا حدود زیادی به این عامل وابسته است. عواملی چون این که لباس خود را دوست داشته باشید، در آن راحت باشید، احساس کنید در آن معذب نیستید و بسیاری عوامل دیگر، همه در احساس موفقیت و تلاش برای رسیدن به آن مؤثر خواهند بود. به طور کلی در صورتی که از زاویه ای کامل تر به این موضوع توجه کنیم، ظاهر شما، مهم ترین بخش از استایل و برند شخصی شما است.

تکفارس آی آر

هموراه این نکته را آویزه گوش کنید که کیفیت مهم تر از کمیت است.

تفاوتی نمی کند که در دو جلسه ی کاری پشت سر هم یک لباس به تن داشته باشید. اصل آن است که لباس مناسبی پوشیده باشید. بنابراین تنوع طلبی و پر کردن کمد لباس های تان از لباس هایی با رنگ های نامتناسب و پارچه های کم کیفیت را کنار بگذارید. یکی از عوامل موثر موفقیت مردان خوشتیپ، استفاده از لباس های مناسب است، هرچند کم باشند. این افراد می دانند چگونه آن ها را با هم سِت کنند.

فرض کنید که در یک سریال و فیلم تلویزیونی قرار دارید. بنابراین باید متناسب با نقش خود و برای آن لباس بپوشید. حال نقش شما چیست؟ چه هدفی دارید؟ یک مدیر فروش باهوش؟ یک کارمند نمونه؟ در واقع یکی از عوامل موفقیت مردان خوشتیپ این است که برای هر موقعیتی به دنبال لباس مناسب آن هستند. شاید گاهی لازم باشد که در برخی مواقع کت و شلوار رسمی به تن کنند و گاهی نیز شاید یک کت اسپرت شیک بیشتر به کارشان بیاید و یا حتی لباس تابستانی و راحت مناسب تر باشد.

سبک شخصی خود را مشخص کنید

قبل از هر چیزی سبک خود را بشناسید. در حقیقت بسیاری از مدیران موفق دنیا، همیشه لباس رسمی نمی پوشند و همه ی افراد موفق نیز هر روز کفش شان را با لباس شان ست نمی کنند. اما نقطه ی اشتراک آن ها آنجاست که همه شان سبک خاص خود را دارند. سبکی که با شیوه ی کار، اعتقادات، رفتار و گفتارشان همخوانی دارد و هماهنگ است.

www.takfars.ir

در واقع فرقی نمی کند که این افراد موفق، یک کارمند باشند، یک کارآفرین شناخته شده و یا یکی از موفق ترین و بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان دنیا، مانند مایکل کرس(Michael Kors) باشند که همیشه یک بلوز مشکی و یک کت مشکی به تن دارد. آن ها همواره استایل مخصوص به خود را حفظ می کنند.

همان طور که طراح مشهور مد و لباس Edith Head می گوید: شما به هر آنچه می خواهید، می توانید برسید در صورتی که برایش درست لباس پوشیده باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر