تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکار مفید سفید کردن دندان ها بدون هزینه اضافی در خانه

image راهکار مفید سفید کردن دندان ها بدون هزینه اضافی در خانه

نمیتوان بیش از ۱ یا ۲ بار دندان ها را به صورت فیزیکیجرم گیری کرد زیرا در صورت تکرار سبب آسیب به دندان و از بین رفتن مینای دندان می شود.

بهترین روش های طبیعی برای جرم گیری دندان

هویج پاک کننده طبیعی

هویج به عنوان یک پاک کننده‌ی طبیعی مانع از تشکیل پلاک می‌شود و تعادل اسیدی و قلیایی دهان را حفظ می‌کند و به این ترتیب می‌تواند باکتریها را در دهان از بین ببرد. هر روز یک هویج ترد و تازه بخورید تا دندان‌های‌تان را سفید کنید.

تکفارس آی آر

پوست پرتقال

قبل از این‌که به رختخواب بروید، چند تکه پوست پرتقال تازه را بردارید و روی دندان‌ها‌ی‌تان بمالید. ویتامین C موجود در پوست پرتقال به از بین رفتن باکتری‌ها کمک می‌کند و سبب سفید شدن دندان‌های‌تان می‌شود.

لیمو

لیمو سرشار از خواص سفید‌کننده است، و به همین دلیل رنگ زرد را از روی دندان‌ها پاک می‌کند. به سادگی یک تکه پوست لیمو را بر روی دندان‌ها بمالید. روش دیگر این است که لیمو و نمک را مخلوط کنید و آن را روی دندان‌های رنگ گرفته استعمال کنید. آن را در تمام قسمت‌های دهان بمالید و بعد با آب شستشو دهید. برای جلوگیری از زرد شدن دندان‌ها، این روش درمانی را دو بار در روز به مدت دو هفته انجام دهید.

سیب

www.takfars.ir

برای داشتن دندان‌های سالم و سفید هر روز یک سیب بخورید. محتوای اسید این میوه‌ی مغذی، دندان‌های‌تان را به خوبی رویه‌سابی می‌کند و سبب می‌شود که دندان‌هایی سفیدتر داشته باشید.

ذغال چوب

مواد شیمیایی کریستالی موجود در زغال چوب از تجمع رنگ زرد روی دندان‌ها جلوگیری می‌کنند. مقداری پودر زغال چوب را به خمیر دندان‌تان اضافه کنید و با آن دندان‌های‌تان را بشویید. زغال چوب، به دندان‌ها سفیدی و درخشندگی می‌دهد.

توت‌فرنگی

چند توت‌فرنگی را در میکسر بریزید تا خمیر شوند و بعد دندان‌ها را با این خمیر توت‌فرنگی تمیز کنید. ویتامین C موجود در این میوه‌ی خوشبو باعث می‌شود که برای سفید شدن دندان‌های زرد موثر باشد. این کار را دو بار در روز انجام دهید تا دندان‌های زردتان را سفید کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر