تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چاق شدن فوری صورت با خوردن سیب زمینی

image چاق شدن فوری صورت با خوردن سیب زمینی

روش اولی که در مورد تپل شدن صورت با سیب زمینی ارائه می دهیم، مصرف سیب زمینی آبپز است. این روش به خاطر تسهیل شکست زنجیره های کربوهیدراتی سیب زمینی پخته شده، یکی از بهترین راه های استفاده از سیب زمینی است. اما توجه داشته باشید که سیب زمینی را بر روی شعله مستقیم نپزید، زیرا این شیوه پخت می تواند باعث نپختگی یا نیمه پختگی برخی قسمت ها شود.

استفاده از سیب زمینی سرخ کرده

روش دومی که می تواند در پر کردن صورتتان تاثیرگذار باشد، استفاده از سیب زمینی سرخ کرده است. یک بشقاب سیب زمینی سرخ کرده در روز، می تواند تغییرات قابل توجهی در چاقی صورتتان ایجاد کند. بهتر است این سیب زمینی ها را با روغن زیتون یا کره در خانه خود آماده کنید. زمان مناسب برای مصرف آن هم از ساعت چهار تا شش عصر است.

استفاده از سیب زمینی خام

تکفارس آی آر

روش سوم، که شاید برای شما کمی غیرمعمول باشد، استفاده از سیب زمینی خام است. مصرف سیب زمینی خام نه تنها می تواند به چاق شدن صورتتان کمک کند، بلکه باعث شفافیت پوستتان نیز می شود. در این روش، فقط کافی است آب سیب زمینی را بنوشید.

استفاده از ماسک سیب زمینی

روش چهارم برای تپل شدن صورت با سیب زمینی در ۱۴ روز، استفاده از ماسک سیب زمینی است. در این روش باید ابتدا یک عدد سیب زمینی را شسته، پوست آن را جدا کرده و سپس سیب زمینی را رنده کنید. با استفاده از یک پارچه تمیز، آب سیب زمینی را فشار داده و تفاله های آن را جدا کنید. از آب سیب زمینی روزانه یک بار استفاده کنید تا نتیجه موردنظر را بدست آورید. اما مهم است که هرگز از سیب زمینی جوانه زده و سبز استفاده نکنید.

ترکیبات ماسک سیب زمینی

با رنده کردن نصف سیب زمینی و ترکیب آن با موادی نظیر وازلین، گلیسرین، روغن زیتون یا روغن نارگیل، ماسک مناسبی برای پوستتان خواهید داشت. اجازه دهید این ماسک برای مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوستتان بماند و سپس آن را بشویید.

www.takfars.ir

اگر می خواهید در مدت یک هفته صورتتان چاق شود، بهتر است آب سیب زمینی را دو بار در روز مصرف کنید. همچنین در صورت میل به سیب زمینی آبپز، می توانید کره و تخم مرغ هم به آن اضافه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر