تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای خرید و ست کردن لباس های قهوه ای مخصوص آقایان

image راهنمای خرید و ست کردن لباس های قهوه ای مخصوص آقایان

لباس قهوه ای رنگی که برای بیشتر موقعیت ها مناسب است. آن را با دیگر لباس ها به راحتی می توان پوشید و حد واسط رنگ های تیره و روشن محسوب می شود.

نگاهی به کمد لباس خود بیندازید. بیشتر اوقات مشکی، سرمه ای و خاکستری بیشترین سهم را ازآن خود کرده اند. اگر مقداری اهل تنوع باشید رنگ سفید و یک رنگ روشن دیگر (قرمز و سایر موارد) نیز در میان آنها یافت می شود. البته فقط برای تنوع در کمد لباس، چون آنها را معمولاً نمی پوشید. شلوار، ژاکت، کت، تی شرت، کت و شلوار و حتی کفش های شما بیشتر از میان این رنگ هاست. مشکل از طرف شما نیست، لطفاً به کمد لباس خود دست نزنید. این ها رنگ های خنثی هستند. با بیشتر سبک های پوشش و رنگ ها مطابقت دارند.

در این مواقع فکر میکنید همه چیز یکنواخت شده است. کمد شما روح ندارد. به فکر مقداری تفاوت می افتید. مشکل اینجاست که با پوشیدن رنگ های قرمز، زرد، سبز و دیگر رنگ های روشن میانه ی خوبی ندارید. اگر هم بخواهید بپوشید برای مواقع بسیار خاص از آنها استفاده میکنید. اینجاست که لباس قهوه ای وارد می شود.

لباس قهوه ای و بی رنگ ها

تکفارس آی آر

لباس قهوه ای جدای از تنوع در غلظت رنگ، با بیشتر لباس های موجود در کمد شما نیز مطابقت دارد. رنگ های روشن مانند شتری و بژ نیز جزو خانواده ی قهوه ای بشمار می روند. اینها و چند رنگ دیگر را بدون رنگ (Achromatic) می نامند. دلیل آن این است که از ترکیب رنگ های مختلف مشکی، خاکستری و سفید پدید آمده اند. به همین دلیل تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد. این رنگ ها را بیشتر اوقات رنگ های خاکی می نامند. چنین رنگ هایی به سادگی با یکدیگر تطبیق می یابند. رنگ های دیگری همچون زیتونی هم در این تعریف جای می گیرند.

اما چرا باید لباس قهوه ای پوشید؟ یک از دلایل این است که قهوه ای یک رنگ غنی و پرکاربرد است. از طرفی مثل رنگ های خنثی بیش از حد استفاده نمی شود و به گونه ای خاص و متفاوت است. تنوع رگه های مختلف این رنگ زیاد است و به علاوه هنگام پوشیدن فرم خاصی به سبک پوشش شما می دهد. با لباس قهوه ای می توان رنگ های دیگری که با رنگ های خنثی نمی توان پوشید را امتحان کرد. همان طور که اشاره شد با بیشتر رنگ ها (بخصوص آبی و سبز) تطبیق می یابد. به این دلایل همه ی آقایان باید در کمد لباس خود حدأقل یک قطعه لباس قهوه ای داشته باشند.

نحوه پوشیدن لباس قهوه ای برای شروع

در صورتی که تابحال لباس قهوه ای نپوشیده اید بهتر است با یک مورد ساده شروع کنید. بهترین شروع برای انتخاب لباس قهوه ای، کفش است. قهوه ای جذابیت و تفاوت بیشتری نسبت به مشکی دارد. ترکیب کفش های قهوه ای با شلوار جین تیره یک سبک منحصر به فرد ایتالیایی پدید می آورد. بهتر است ابتدا با رنگ های قهوه ای تیره و غلیظ شروع کنید. هنگامی که اعتماد به نفس شما افزایش یافت می توانید انواع روشن تر لباس قهوه ای را نیز امتحان کنید.

تی شرت قهوه ای ساده نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. این تی شرت زیر کت تک سرمه ای یا شلوار جین معمولی جلوه ی زیبایی خواهد داشت. ترکیب این تی شرت قهوه ای با یک جفت کفش شتری هم می تواند جذاب باشد. البته این کار جسارت بیشتری می طلبد. ممکن است استفاده ی زیاد از قهوه ای تصور شما را از سبک پوششتان متفاوت سازد. اعتماد به نفس شما کاهش یافته و رنگ قهوه ای به کلی از چشمان شما بیفتد.

www.takfars.ir

نحوه پوشیدن لباس قهوه ای برای حرفه ای ها

image راهنمای خرید و ست کردن لباس های قهوه ای مخصوص آقایان

ممکن است در کمد لباس شما یک جفت کفش قهوه ای پیدا شود. شلوار چینوی شتری و تی شرت قهوه ای را برای مدتی استفاده کرده اید. اکنون موقع آن رسیده که مقداری تفاوت ایجاد کنید. پیراهن و دستمال گردن (کراوات برای محیط های رسمی) می تواند گزینه ی مناسبی باشد. پوشیدن لباس قهوه ای مقداری تفاوت نیاز دارد.

ترکیب ژاکت بژ و یک پیراهن راه راه آبی و دستمال گردن (یا کراوات) قرمز یا زرشکی فوق العاده جلوه میکند. انتخاب سبک تیره یا روشن بستگی به خودتان دارد. رنگ قهوه ای شکلاتی و پررنگ همراه رنگ های تیره همچون سرمه ای و زرشکی بسیار عالی جواب می دهد. همچنین ترکیب رگه های روشن قهوه ای با صورتی، مغز پسته ای و آبی روشن فوق العاده خواهد بود.

پیراهن و کراوات شتری همراه رنگ های سرمه ای، زیتونی و حتی قهوه ای پررنگ هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

نحوه پوشیدن لباس قهوه ای برای اساتید

دیگر چیزی نمانده که امتحان کنید؟ همه نوع لباس قهوه ای پوشیده اید؟ اما هنوز هم فرصت ماجراجویی دارید.بهتر است کت و شلوار قهوه ای را مد نظر داشته باشید. رنگ های میانه همچون توتونی می تواند جلوه ی مناسبی داشته باشد. البته برای انتخاب کت و شلوار همیشه تن خور مهم تر از رنگ است. اگر کت و شلوار کاملاً اندازه ی شما باشد بدون شک قهوه ای فوق العاده خواهد بود.

ترکیب این کت و شلوار با پیراهن آبی، سبز و شتری بسیار جذاب است. پیراهن گینگام آبی و کراوات قهوه ای پررنگ ترکیب چشم نوازی پدید می آورد که بدون شک از پوشیدن آن پشیمان نخواهید شد.

جدای از کت و شلوار می توانید به لباس قهوه ای دیگری نیز فکر کنید. به عنوان مثال یک اورکت شتری یا یک کت چرمی قهوه ای میتوانند برای فصل سرما گزینه های جذابی باشند.

در نهایت مطمئن باشید که لباس قهوه ای برای بیشتر موقعیت ها مناسب است. ترکیب این رنگ زیبا با بیشتر رنگ ها توصیه می شود. قهوه ای ظاهری متفاوت به شما می بخشد که توجه زیادی هم جلب نمیکند.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر