تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین قرص و راهکار برای سفید نشدن موهای سر

image بهترین قرص و راهکار برای سفید نشدن موهای سر

ویتامین A: این یکی از ویتامین های خوب برای مو است و وظیفه تولید سبوم، ماده ای چرب که توسط پوست تولید می شود را بر عهده دارد.

ویتامین C: از دیگر ویتامین های خوب برای موهای سالم، ویتامین C است زیرا منبع غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی است که از استرس اکسیداتیو بدن جلوگیری می کند. این برای جلوگیری از ریزش مو نیز مفید است. علاوه بر تمام ویژگی های سالم شناخته شده آن یک آنتی اکسیدان است.

ویتامین B: ویتامین های گروه B مانند ویتامین B12 برای مو یکی از ویتامین های خوب برای مو هستند زیرا با بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و کاهش احتمال ابتلا بیماری ها به آن برای بازگرداندن عملکرد پوست و موی سالم مفید هستند.

آمینو بنزوئیک اسید (PABA): آنها از نظر فنی بخشی گسترده از ویتامین های گروه B هستند و در جهت کاهش احتمال خاکستری شدن موها کار می کنند. این کار با ترکیب عملکرد اسیدهای پانتوتنیک و فولیک انجام می شود که می تواند در معکوس کردن آسیب مو و بازگرداندن رنگ اصلی مفید باشد.

تکفارس آی آر

اینوزیتول: یکی دیگر از ویتامین های برای موهای سالم شامل اینوزیتول است، ماده ای رایج که در بدن یافت می شود و برای تقویت رشد کلی مو و کاهش شانس سفید شدن زودرس مو و ریزش مو مفید است.

بیوتین: این یکی از ویتامین های خوب برای مو است زیرا بیوتین یک جزء اصلی پروتئین مو است که ساختار فولیکول ها، رشد مو و ترشح ملانین به آن بستگی دارد.

نیاسین: از میان ویتامین های مختلف برای موهای سالم، نیاسین برای افزایش گردش خون در پوست سر و تقویت فولیکول های مو مفید است.

روغن نارگیل و آب لیمو

این ترکیب به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می کند. روغن ها حاوی بیوتین، رطوبت و سایر عصاره ها هستند که به درمان موهای خاکستری و نرمی آنها کمک می کند.

www.takfars.ir

برای تهیه دو قسمت روغن نارگیل و یک قسمت آب لیمو را با هم مخلوط کنید. مخلوط را به طور کامل روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید.

برگ کاری

ریشه مو را تقویت کرده و به موها شادابی می بخشد.

برای تهیه این ماسک مو، برگ ها را در یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل بجوشانید تا ذغالی شوند. صاف کرده و روی موها ماساژ دهید. بگذارید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را بشویید. این درمان را حداقل دو بار در هفته دنبال کنید.

ماسک مو آب پیاز و لیمو

این یک درمان طبیعی قوی برای موهای خاکستری، آب پیاز حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین و ویتامین C است که با شروع زودرس تارهای مو خاکستری مقابله می کند. علاوه بر این، آب پیاز همچنین در کاهش ریزش مو و تقویت رشد موهای جدید به خوبی عمل می کند.

برای تهیه به ۳ قاشق غذاخوری آب پیازو ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو نیاز دارید. سپس در یک کاسه شیشه ای، آب پیاز و آب لیمو را با هم مخلوط کرده و خوب مخلوط کنید. این را به طور کامل روی موها و پوست سر خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. با آب سرد و شامپو بشویید.

شستشوی با چای سیاه

به چای اعتماد کنید که همیشه پشت ما باشد، مهم نیست چه باشد. اگر برای مقابله با تارهای سفید بیش از حد تلاش می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این راه حل شگفت انگیز را برای مشکلات موهای خاکستری خود تهیه کنید. چای سیاه حاوی درصد بالایی از اسید تانیک است که می تواند به طور طبیعی به سیاه شدن مو کمک کند. بعلاوه، کراتین فوق العاده ای به موهای شما می دهد و به آن رنگ تیره با درخشندگی زیبا می بخشد.

برای تهیه ۲ قاشق غذاخوری چای سیاهو ۱ قاشق غذاخوری نمکو ۱ لیوان آب لازم دارید. در تابه ای آب، چای سیاه و نمک را اضافه کرده و بگذارید تا بجوشد. اجازه دهید حداقل ۴-۵ دقیقه دم بکشد و سپس آن را صاف کنید و خنک کنید. این آبکشی را روی موهای شسته شده بمالید. این کار را حداقل یک بار در هفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تک فارس

دانه کنجد سیاه

دانه کنجد سیاه موی خاکستری را به سیاه طبیعی تبدیل می کند. به این منظور کنجد سیاه خام را روزانه با آب و با معده خالی بخورید.

رزماری و مریم گلی

هر دو گیاه موهای خاکستری را با تیره کردن رنگ آن می پوشانند. به این منظور نصف فنجان رزماری خشک و مریم گلی را در دو فنجان آب بجوشانید. بگذارید یکی دو ساعت بماند. صاف کرده و بعد از شامپو به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه بمالید و آبکشی کنید. هر هفته تکرار کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر