تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا من نامزدم را بیشتر از او دوست دارم

image آیا من نامزدم را بیشتر از او دوست دارم

نیازها و خواسته های خودش را به خواسته های شما ارجح می داند

شما در تمام تصمیمات و برنامه هایتان شریک عاطفی تان را در نظر می گیرید. اما او بیشتر اوقات تنها به فکر خودش است.

تمرکز رابطه تان بیشتر روی خواسته های او است و نیازهای شما در نظر گرفته نمی شود. شریک عاطفی تان اگر کاری را دوست نداشته باشد انجامش نمی دهد، حتی اگر آن کار برای شما ارزش و اهمیت زیادی داشته باشد.

بیشتر زمانی که پیش هم هستید را صرف کارهای می کنید که او از آن ها لذت می برد، غذای مورد علاقه ی او را می خورید، جایی می روید که او دوست دارد و حتی فیلمی می بینید که او ترجیح می دهد.

تکفارس آی آر

بیشتر اوقات ناراحت تان می کند

ناامیدی حسی است که همه در روابط عاطفی خود دست کم یک بار تجربه کرده اند. شریک عاطفی تان به شکل های مختلفی همراه و حامی شما نیست. ممکن است به شکل عملی باشد یا به شکل عاطفی. مثلاً برنامه هایتان را لحظه ی آخر یا بدون هیچ دلیل منطقی ای لغو می کند، به شما قول می دهد اما به آن ها عمل نمی کند. رفتارهای او باعث می شود احساس کنید اولویت او نیستید.

او اولویت شماره یک شما است اما شما برای او اینگونه نیستید

با نزدیک شدن به پایان هفته، شما بی صبرانه منتظر وقت گذراندن با شریک عاطفی تان هستید اما او از قبل برنامه های دیگری برای تعطیلات آخر هفته دارد. او اوقات فراغت خود را با دوستانش می گذراند و شما جایی در برنامه هایش ندارید. یا روزهای تعطیل یکباره قرار دیدار با یک دوست قدیمی را می چیند.

شاید بتواند شما را در بین برنامه های روز پنجشنبه اش بگنجاند اما روز جمعه درگیر کار است. همه ی ما اولویت های مختلفی داریم که باید در زندگی مان برای آن ها وقت بگذاریم، از جمله: خانواده، دوستان، شغل، تفریحات و هر هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. ما نمی توانیم همیشه در صدر فهرست اولویت های شریک عاطفی مان قرار بگیریم، اما نباید احساس کنیم جای در میان اولویت هایش نداریم.

www.takfars.ir

اگر شریک عاطفی تان شما را آخرین اولویت خود قرار می دهد، این امر شدت علاقه ی او به شما را روشن می کند.

احساس نمی کنید حامی شما است

تمام معنای رابطه عاطفی، تبدیل شدن به یک تیم است. وقتی با یکدیگر همراهی و همکاری داشته باشید، احساس حمایت شدن خواهید کرد. و این دقیقاً همان چیزی است که شما انجام می دهید. شما سعی می کنید به هر شکلی که در توان تان است از شریک عاطفی تان حمایت کنید. گوش شنوایش می شوید، تشویقش می کنید و به هر طریقی که از دست تان برمی آید به او پیشنهاد کمک می دهید. شما همه ی تلاش تان را می کنید که حامی تمام وقت او باشید. اما این حمایت را از سمت او دریافت نمی کنید.

شریک عاطفی تان آنقدری که شما به زندگی او علاقمند هستید، به زندگی شما علاقه و توجه نشان نمی دهد.

هیچ تلاشی برای شما نمی کند

تا زمانی ک انتظارات تان را حداقلی نگه دارید، رابطه تان خوب و بدون مشکل به نظر می رسد. اما به محض اینکه چیزی از شریک عاطفی تان می خواهید، طوری رفتار می کند که انگار خیلی پرتوقع هستید. به نظر نمی رسد که او به اندازه ی شما برای رابطه تان تلاش می کند. او هرگز به خاطر شما تلاش مضاعفی نمی کند یا خودش را به زحمت نمی اندازد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر