تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور خودم را از یک عشق یک طرفه نجات دهم

image چطور خودم را از یک عشق یک طرفه نجات دهم

با استفاده از ادامه نکات و ترفند‌هایی که در این مطلب بیان شده است، می‌توانید اولین قدم‌ها برای حرکت به سمت جلو را بردارید و عشق یکطرفه خود را فراموش کنید.

با دوستان و اعضای خانواده خود تماس بگیرید

حالا زمان آن رسیده است که روی حمایت دیگران حساب باز کنید. بنابراین، برنامه‌ای بریزید تا با دوستانتان وقت بگذرانید، با پدر و مادر خود تماس بگیرید و یا به ملاقات آشنایان خود بروید.

اگر می‌خواهید، می‌توانید به آن‌ها بگویید که چه اتفاقی برایتان افتاده است؛ در غیر این صورت، فقط از وقت گذراندن با آن‌ها لذت ببرید و به عنوان کاری به آن نگاه کنید که حواستان را پرت می‌کند.

تکفارس آی آر

اگر علاقه ای به صحبت کردن درمورد عشق یکطرفه خود ندارید مجبور به انجام این کار نیستید اما ممکن است این کار به شما کمک کند، زیرا گاهی اوقات، افرادی که در این زمینه تجربه دارند، می‌توانند به شما توصیه‌هایی کنند.

منتظر آینده باشید

حتی اگر اینگونه به نظر نرسد روز‌های بهتری پیش رو هستند و شما قسمت سخت قضیه را رد کرده‌اید و فهمیده‌اید که عشقتان یکطرفه بوده است. بنابراین، وقتی از مرحله آسیب خوردن عبور کنید، به مرور زمان و در مقایسه با روزهای اول، خوشحال‌تر و باانرژی‌تر خواهید بود و خودتان را برای رابطه بهتری که لیاقتش را دارید، آماده می‌کنید.

به این مسئله به عنوان یک تجربه نگاه کنید که در زندگی، یک درس به شما داده است. زیرا شما یک عشق یکطرفه یا جواب رد شنیدن را تجربه کرده‌اید. بنابراین، می‌دانید که در آینده به دنبال چه چیزی باشید.

برای رابطه بعدی خود هدف گذاری کنید

www.takfars.ir

اکنون می‌دانید که عشق یکطرفه برای شما مناسب نیست.

از ویژگی‌ها و خصوصیات ایده‌آل مورد نظر در یک رابطه مانند عشق، اعتماد و صداقت، یک فهرست تهیه کرده و واقعاً سعی کنید از این به بعد هر رابطه‌ای را مطابق با آن استاندارد‌ها حفظ کنید و به چیز کمتری اکتفا نکنید.

اگر در زندگی خود سابقه روابط یکطرفه دارید، قدم بردارید و بررسی کنید که چرا این نوع رابطه را انتخاب کرده‌اید و چه چیزی شما را از تمایل یا عدم توانایی در شکستن این الگو بازمی‌دارد.

ارتباطتان را با شخص مورد نظر قطع کنید

تماس نگرفتن با فرد مقابل خود می‌تواند حداقل برای مدتی کوتاه، به بهبودی شما کمک کند و بدانید، اگرچه ممکن است زمان ببرد که شما بتوانید عشق یکطرفه خود را فراموش کنید امّا تلاش برای ادامه رابطه دردناک تر خواهد بود. بنابراین، به زمان بیشتری برای هضم این موضوع نیاز دارید و تلاش کنید که زمان بیشتری برای خود صرف کنید.

اگر در این میان، فرد مقابل، از شما سوء استفاده و یا با شما بدرفتاری کرد وقت آن است که یا ارتباط خود را برای همیشه با او قطع کنید و یا برای مدتی از او دوری کنید که بتوانید به این رابطه خاتمه دهید و این شما هستید که تصمیم می گیرید چه مدت دوری کنید چرا که برخی از افراد ممکن است فقط به چند هفته زمان نیاز داشته باشند در حالی که ممکن است افراد دیگر به چند سال زمان نیاز داشته باشند.

خودتان را به جامعه برگردانید

از این که قرار است شریک زندگی خود را پیدا کنید خجالت نکشید و سعی کنید تجربه شما با عشق یکطرفه ای که داشتید باعث ناراحتی شما نشود.

ممکن است در ابتدا، یک رابطه جدید برای شما ترسناک یا عجیب باشد، اما به یاد داشته باشید که همه افراد متفاوت هستند و همه روابط شما یکطرفه نخواهد بود.

با یک روانشناس صحبت کنید

تک فارس

عشق یکطرفه می‌تواند باعث شود که ما به خودمان شک کنیم. بنابراین،

اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید عشق یکطرفه خود را فراموش کنید یا دائماً افکار منفی دارید، صحبت با یک متخصص روانشناسی می‌تواند به شما کمک کند و شما می‌توانید درباره عشق یکطرفه، اینکه چرا این عشق تا این حد روی شما تأثیر گذاشته است و کار‌هایی که می‌توانید بطور خاص برای کمک به خودتان انجام دهید، بیشتر بیاموزید.در منطقه خود به دنبال یک درمانگر یا مشاور خوب و باتجربه باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر