تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا آن دختر دوستم دارد و نشانه های آن

image آیا آن دختر دوستم دارد و نشانه های آن

همیشه شما را تشویق می کند

عالیه، همین طوری پیش برو. آیا او شما را با چنین کلمات مثبتی شما را تشویق می کند؟ آیا او مایل است برای انجام یک فعالیت به شما بپیوندد، حتی اگر به آن علاقه ای نداشته باشد؟ اگر بله، او احتمالاً به شما اهمیت می دهد.

او نگران شماست

کسی که شما را دوست دارد وقتی دچار مشکل هستید نگران تان می شود. او پا پیش خواهد گذاشت تا به شما کمک کند و شما را شاد کند. اگر متوجه شدید که او همیشه در کنار شماست، مخصوصاً زمانی که به کسی نیاز دارید که با او صحبت کنید، پس می توانید احساس خوشبختی کنید.

تکفارس آی آر

از بودن با شما لذت می برد

اما اگر او از گردش های گروهی طفره می رود و اشتیاق خود را برای فعالیتی ابراز می کند که به هر دوی شما امکان می دهد زمان با کیفیت تان را با هم بگذرانید، به این معناست که او شما را چیزی فراتر از یک دوست می بیند.

زمانی که او به شما علاقه مند باشد، بهانه هایی برای بودن در کنار شما از هر راه و شیوه ممکن پیدا می کند. او ممکن است از شما بخواهد که برای خرید، دیدن یک فیلم یا کمک در انجام کاری به او بپیوندید.

کم کم صاحب اختیارتان می شود

آیا وقتی با شخص دیگری صحبت می کنید عصبانی می شود؟ آیا وقتی با زن دیگری بیرون می روید سؤال می کند یا طعنه می زند؟ اگر این کارها را انجام دهد، احتمالاً حسادت می کند. او نمی خواهد شما را با شخص دیگری ببیند و همه شما را برای خودش می خواهد. در حالی که حسادت همیشه یک ویژگی خوب نیست، اما همین حسادت نشان می دهد که او واقعاً شما را دوست دارد.

www.takfars.ir

وقتی شما کنارش هستید لبخند می زند

لبخند یک ژست خوشامدگویی و اولین قدم برای شروع گفتگوست و در عین حال نشان می دهد که وقتی شما نزدیکش هستید خوشحال است. اگر متوجه می شوید که هر بار که به شما نگاه می کند لبخند می زند، به این معناست که او نسبت به شما احساس مثبتی دارد و می خواهد آنچه را میان تان است به سطح دیگری برساند.

او به شما احترام می گذارد

اگر موقعیت مهمی در زندگی او داشته باشید، او به حرف های شما توجه می کند، به کارهایی که انجام می دهید بیشتر علاقه مند می شود و حتی برای افکار و احساسات شما در مورد موضوعات ریز و درشت زندگی اش ارزش قائل می شود. این رفتار نشان می دهد که او نسبت به شما احساس احترام دارد، شما را دوست دارد و برای شما ارزش قائل است و می خواهد شما چیزی بیش از یک دوست برای او باشید.

البته که احترام به این معنا نیست که او همیشه با شما موافق است. ممکن است اختلاف نظرهایی وجود هم داشته باشد، اما تنها پس از شنیدن صحبت های شما و درک دیدگاه شما. حتی اگر او در مورد چیزی با شما بحث کند، بی ادبی یا بی احترامی نمی کند. او تضادها را درک می کند و با وجود آنها می خواهد با شما باشد.

او بهانه هایی برای صحبت با شما پیدا می کند

آیا هنوز هم قانع نشده اید و به دنبال نشانه های دختری که دوست تان دارد، هستید، این مورد از قطعی ترین هاست. زنان معمولاً باب صحبت را باز نمی کنند مگر اینکه شخصی را دوست داشته باشند. بنابراین اگر او نشانه هایی از اشتیاق نشان می دهد به طوری که حتی بدون دلیل جلو می آید تا با شما صحبت کند یا به شما پیام می دهد، به این معناست که شما را بسیار دوست دارد و می خواهد در مورد شما بیشتر بداند.

او ممکن است به طور تصادفی برای شما پیامک ارسال کند یا مقالات و میم های جالبی را برای تان بفرستد، تا گفتگو را شروع کند. حتی ممکن است فقط پیام چه خبر؟ را برای تان ارسال کند. او تمایل دارد برای ادامه چت یا مکالمه، سوالاتی بپرسد و ایده هایی را به اشتراک بگذارد، فقط به این دلیل که از هرگونه معاشرت و گفنگو با شما لذت می برد.

او می خواهد بهترین دوست شما باشد

او شما را به عنوان بهترین دوست خود می داند. شما فرد مورد علاقه او برای هر کاری در زندگی اش هستید. او در مورد اتفاقات روزی که سپری کرده به شما می گوید، آنچه را که خریده است نشان تان می دهد، برنامه های خود را به شما می گوید، و به طور کلی هر چیز ریز و درشتی که در زندگی اش جریان دارد را با شما مطرح می کند. هنگامی که او هم از شما هم چنین انتظاری دارد، معلوم می شود که واقعا دوست تان دارد.

تک فارس

او به خانواده شما اهمیت می دهد

او مشتاق پیشینه شما، خانواده و گذشته تان است. دختری که شما را دوست دارد، می خواهد در مورد دوران کودکی شما و خواهر و برادرهای تان بیشتر بداند و با کمال میل داستان های کودکی شما را می شنود و لذت می برد. علاقه او به زندگی شما نشان می دهد که برایش مهم هستید و مایل است شما را همانطور که هستید بپذیرد.

او نمی خواهد شما تغییر کنید

پذیرفتن فرد مهم زندگی تان یکی از بزرگترین نشانه های عشق خالص است. وقتی او شما را همان گونه که هستید با تمام نکات مثبت و منفی بپذیرد، واقعاً شما را دوست دارد. کسی که سعی می کند هر جنبه کوچکی از شما را تغییر دهد، ممکن است شما را از صمیم قلب دوست نداشته باشد.

اگر او بدش نمی آید که یک چهارم درآمدتان را صرف علاقه تان کنید و به چیزهایی که دوست دارید بپردازید، بدانید که او کاملاً شما را دوست دارد.

او با بهترین دوستش در مورد شما صحبت می کند

اگر برای او مهم هستید، مطمئناً بهترین دوستانش شما را خواهند شناخت. وقتی با بهترین دوست یا هر شخص مهم دیگری در زندگی اش ملاقات می کنید، نگرش و تایید او را احساس خواهید کرد.

برای تان آشپزی می کند

او سعی می کند بداند غذای مورد علاقه شما چیست، دستور غذا را یاد می گیرد و آن را برای تان می پزد. آیا این کار او شیرین نیست؟ اگر دختر مورد علاقه تان این کار را برای شما انجام می دهد، به این معناست که شما را دوست دارد. آشپزی ممکن است یک چیز پیش پا افتاده به نظر برسد، اما این واقعیت که او مایل است تمام تلاش خود را برای ساختن چیزی که شما را خوشحال می کند به کار گیرد، به این معناست که واقعا دوست تان دارد.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر