تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور ظاهری ساده و شیک داشته باشید

image چطور ظاهری ساده و شیک داشته باشید

بافت اضافه کنید

استایل کردن رنگ های خنثی می تواند چالش برانگیز باشد. برای ایجاد جذابیت و تنوع از بافت و طرح های مختلف پارچه استفاده کنید. برای مثال می توانید بافتنی های ضخیم را با ساتن ابریشمی ست کنید تا تضاد کاملی داشته باشند. با استایل کردن بافت های ضخیم با پارچه های نرم می توانید یک تمایز بصری و شیک ایجاد کنید.

از اکسسوری های رنگی استفاده کنید

لباس هایی با پالت رنگی خنثی ممکن است فاقد رنگ باشند، اما شما می توانید اکسسوری رنگی و مختلف داشته باشید. اضافه کردن اکسسوری های رنگی بهترین راه برای جذاب کردن یک پالت رنگی خنثی است. برای استایل خنثی خود می توانید از کیف، کمربند و کفش های رنگی استفاده کنید و در عین حال سادگی و شیک بودن استایل خود را حفظ کنید. از آن جایی که رنگ های خنثی به خوبی با همه رنگ ها ست می شوند، لازم نیست نگران استایل خود باشید. با اضافه کردن اکسسوری های رنگارنگ بدون صرف هزینه ی زیاد می توانید استایل خود را جذاب تر و متنوع تر کنید.

تکفارس آی آر

از زیورالات استفاده کنید

برای ایجاد کنتراست در یک استایل خنثی می توانید از زیورالات مختلف استفاده کنید. گردنبند های بزرگ طلایی یا دستبند های نقره ای بزرگ باعث جذابیت رنگ های خنثی استایل می شوند. زیورالات علاوه بر این که جذاب هستند در هر فصلی می توان از آن ها استفاده کرد. همچنین نیازی نیست حتماً از طلا و نقره استفاده کنید. با هزینه ی معقولی می توانید زیورالات بسیار جذابی پیدا کنید.

از طرح های چاپی استفاده کنید

یکی دیگر از تصورات غلط در مورد پالت رنگ های خنثی این است که فقط باید شامل رنگ های یک دست و ساده باشند. اگرچه لباس های با رنگ خنثی معمولاً ساده هستند، اما طرح های چاپی روی پارچه می توانند استایل شما را جدیدتر کنند. چاپ های ظریف مانند چهارخانه یا راه راه و شکل های هندسی دیگر جذابیت زیادی به استایل شما اضافه می کند.

از جین استفاده کنید

www.takfars.ir

همه ی ما می دانیم که جین یک استایل کلاسیک است و به عنوان یک لباس پایه در هر کمد لباسی حتماً وجود دارد. از آن جایی که لباس های خنثی ساده هستند، جین می تواند به ظاهر استایل یک زبری اضافه کند و تیپ شما را مدرن تر کند. امروزه جین با اینکه معمولاً آبی است وارد پالت رنگ های خنثی شده است. بنابراین توصیه می کنیم در استایل خود از لباس های جین تا حد امکان استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید. برای مثال ترکیب پالتو های قهوه ای و کرم با شلوار جین یک استایل ساده و شیک است.

سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید

اگر می خواهید یک کمد لباسی مدرن با رنگ های خنثی داشته باشید، باید سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید. برای جذاب کردن لباس های خنثی می توانید یک شلوار ساده را با یک تیشرت با طرح گرافیکی ست کنید. ترکیب سبک های مختلف ظاهری شیک ایجاد می کند. همچنین در برخی موارد می توانید استایل زنانه و مردانه را با هم ترکیب کنید.

از رنگ های مختلف خنثی استفاده کنید

اگر چه رنگ های خنثی ممکن است محدود به نظر برسند، اما در واقع تنوع زیادی دارند. با ترکیب طیف رنگی مختلف می توانید استایلی منحصر به فرد داشته باشید. اگر به دنبال استایلی تک رنگ یا مونوکروم هستید، ترکیب رنگ سفید و کرم راهی عالی برای ایجاد کنتراست و شاد نشان دادن استایل شما است. کنتراست جذابیت استایل شما را افزایش می دهد، بنابراین همیشه این نکته را در استایل خود رعایت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر