تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش پخت فلفل دلمه ای شکم پر

image آموزش پخت فلفل دلمه ای شکم پر

فر را تا دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

برنجی که به صورت نیمه پخته آماده کردید کنار بگذارید.

در حالی که برنج ها را می پزید، بالای فلفل دلمه ای ها را ببرید و کنار بگذارید. دانه ها و داخل فلفل دلمه ای ها را تمیز کنید. فلفل ها را از طرف قسمتی که بریده اید روی یک سینی پخت که با پلاستیک پوشانده شده قرار دهید. فلفل ها را دو دقیقه و در بالا ترین درجه مایکروفر کنید تا نرم شوند.

یک ماهی تابه نچسب بزرگ را روی شعله متوسط رو به بالا حرارت دهید. گوشت و ۵ مورد بعد از آن در لیست مواد اولیه ( گوشت چرخ کرده تا ترکیب چند ادویه) را به ماهی تابه اضافه کنید. به مدت ۴ دقیقه یا تا زمانی که گوشت مقداری قهوه ای رنگ شود به پختن ادامه دهید، محتویات ماهی تابه را مرتب بهم بزنید. ماهی تابه را از روی حرارت بردارید، برنج، یک دوم فنجان از سس گوجه و ریحان و پنیر را به ترکیب گوشت اضافه کنید. خوب بهم بزنید تا با هم ترکیب شوند.

تکفارس آی آر

وقتی گوشت در حال پختن است یک و یک دوم فنجان سس گوجه و ریحان باقی مانده را در یک ماهی تابه کوچک با سرکه ترکیب کنید و روی شعله به جوش بیاورید.

حدود سه چهارم فنجان از ترکیب گوشت را با قاشق، داخل فلفل ها قرار دهید. فلفل ها را داخل سینی های پختی که با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کردید قرار دهید. ترکیب سس گوجه و ریحان با سرکه را به ماهی تابه اضافه کنید و با فویل بپوشانید.

فلفل ها را در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت به مدت ۲۰ دقیقه بپزید. فویل را از رویشان بردارید و اجازه دهید ۵ دقیقه برون پوشش بپزند تا کمی قهوه ای رنگ شوند. فلفل ها را با سس سرو کنید و درب فلفل ها را نیز رویشان قرار دهید.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور غذایی برای چهار وعده می باشد. هر وعده شامل یک عدد فلفل دلمه به همراه محتویاتش است.

www.takfars.ir

مواد لازم:

۱۰۰ گرم برنج نیمه پخته

۴ عدد فلفل دلمه ای متوسط

۳۴۰ گرم گوشت چرخ کرده

یک فنجان پیاز خرد شده

یک دوم فنجان جعفری خرد شده تازه

یک قاشق چای خوری پودر فلفل

یک دوم قاشق چای خوری نمک

یک هشتم قاشق چای خوری ترکیب ادویه جات

دو فنجان سس گوجه فرنگی و ریحان

تک فارس

یک دوم فنجان پنیر پارمسان رنده شده

یک دوم فنجان سرکه

اسپری پخت یا مقداری روغن

محصولات معتبر
محصولات معتبر