تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نحوه لباس پوشیدن برای لاغر و خوش اندام دیده شدن

image آموزش نحوه لباس پوشیدن برای لاغر و خوش اندام دیده شدن

از سر تا پا یک رنگ بپوشید

برای لباس پوشیدن هماهنگ، انتخاب رنگ ها باید بر اساس روانشناسی رنگ ها باشد. بدین معنا که لباس ها باید از یک گروه با شدت رنگ (کم رنگ، متوسط، پر رنگ) یکسان انتخاب شوند، اما لازم نیست کاملا یک رنگ باشند. رنگ های تیره مثل سیاه، سورمه ای و زغالی شما را لاغرتر نشان می دهند. البته استراتژی رنگ های هماهنگ برای همه ی رنگ ها قابل استفاده است-حتی رنگ های روشن خنثی مثل بژ، شتری، طوسی کم رنگ و سفید. نکته اینجاست که در رنگ ها حداقل تضاد را ایجاد کنیم.

دکمه ی یقه را باز کنید

از بالا شروع کنید. با نشان دادن گردن و بالای قفسه ی سینه، شما مدام بالا تنه ی خود را می کشید. پوشیدن لباس های یقه هفت بسیار مهم است، چرا که مثلث معکوس پوست گردن شما را پرتر و بدن شما را لاغرترنشان می دهد. از لباس های یقه هفت استفاده کنید و یا دکمه های لباس خود را در بیاورید تا لباس شما یقه هفت شود.

تکفارس آی آر

پیراهن بپوشید

تغییرات وزن بعد از ۵۰ سالگی کاملا طبیعیست. اما لباس هایی که بالا و پایین آن با هم متناسبند، ناخودآگاه وزن را پایین تر نشان می دهند. از لباس های یک تکه یا پیراهن استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند واقعا موثرند. حتی یک کفش پاشنه دو سانتی می تواند ساق پاهای شما را بلند تر نشان دهد. اگر عاشق دامن یا پیراهن هستید، کفش های رنگ پا که با رنگ پوست پای شما نیز هماهنگی داشته باشد، معجزه می کند.

لباس ها را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید

www.takfars.ir

تغییر در توزیع چربی های بدن با تغییر در سطح هورمون ها، کاهش متابولیسم، ورزش و رژیم غذایی، بدن شما را سیبی یا گلابی شکل می کند. اگر بدن شما گلابی شکل است، لباس هایی بپوشید که بالای آن شل و آویزان و اگر بدن شما سیبی شکل است، لباس هایی بپوشید که پایین آن شل و آویزان است تا تعادل بین بالا تنه و پایین تنه برقرار شود.

لباس های گل دار بپوشید

لباس های گل دار و لباس هایی که دارای طرح های فانتزی هستند، چشم ها را تنها به همان قسمت خیره می کنند. این طرح ها و چاپ ها را می توانید بر اساس سلیقه ی خود انتخاب کنید. تنها به خاطر داشته باشید که این طرح ها بر روی قسمت های برجسته ی بدن شما نیافتند.

صاف بایستید و همانند یک مدل راه بروید

به هیچ وجه به جلو، عقب یا پهلو خم نشوید. صاف ایستادن با کشیدن بدن به سمت جلو ۳ کیلو وزن شما را سبک تر نشان می دهد. چانه را بالا نگه دارید، گردن را بکشید، شانه ها را پایین بیاورید و شکم را سفت کنید. شانه ها را عقب بکشید تا قفسه ی سینه باز و سینه ها به سمت بالا کشیده شوند. این ترفند نیز شما را لاغرترنشان می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر