تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش دکوراسیون تابستانی با روش های ارزان

image آموزش دکوراسیون تابستانی با روش های ارزان

چوب های تیره

تعداد جستجوها برای میز و لوازم جانبی ساخته شده با چوب گردوی با یک افزایش ۳۳۷ درصدی و تعداد جستجوها برای صندلی ها یا مبلمان قهوه ای با یک افزایش ۲۸ درصدی روبه رو بوده است. این افزایش به ما این پیغام را می دهد که رنگ بژ روشن و روستایی دیگر مورد توجه افراد نیست و دکوراسیون ترند به سمت استفاده از چوب های تیره در حال حرکت است.

همین منبع درباره ی رنگ بژ اعلام کرده است که جست وجوها برای مشاهده یا خرید لوازم خانه به رنگ بژ یا ساخته شده با چوب رنگ روشن کاهش ۱۴ درصدی داشته است. چوب های تیره حس گرما و راحتی را در فضا پخش می کنند و در عین حال، بیان گر شخصیت و اصالت محیط هستند.

دلیل دیگری که از چوب های تیره استقبال می شود، محدود نبودن استفاده از آن ها در زمان خاص و همچنین استفاده ی چند منظوره از آن ها است. مثلا یک میز کنسول قدیمی ساخته شده از چوب گردو به راحتی با هر وسیله ی دیگری هماهنگ می شود.

تکفارس آی آر

پری دریایی

اگر از علاقمندان به دنبال کردن ترندهای شبکه های اجتماعی باشید می دانید که پری دریایی و دکوراسیون متناسب با پالت رنگی و حال وهوای آن این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده است. این دکوراسیون حس گذارندن تابستان در یک خانه ی ساحلی را ایجاد می کند و رنگ های به کار رفته در آن احساس خنکی، نوستالژی و همچنین سرزندگی را القا می کنند.

برای اجرای آن می توانید از پارچه های ساتن بنفش و آبی روشن، سنگ های شفاف بنفش، صورتی و آبی و همچنین مقدار زیادی صدف استفاده کنید. اگر اهل مسافرت به سمت سواحل هستید به راحتی تمام این سنگ ها و صدف ها را می توانید در ساحل پیدا کنید و بدون هیچ هزینه ای، خانه را به یک خانه ی ساحلی تبدیل کنید.

چراغ های کاغذی

image آموزش دکوراسیون تابستانی با روش های ارزان

www.takfars.ir

چراغ های کاغذی یکی از آن عناصر دکوراسیون ترند تابستان امسال هستند که ریشه در تاریخ دارند. این چراغ ها الهام گرفته از چین باستان است و به پخش نور به صورت ملایم در سراسر خانه کمک می کند. شما می توانید یکی از این چراغ ها را بخرید اما اگر کمی حوصله داشته باشید، می توانید با چند برگ کاغذ و استفاده از روش اوریگامی یک چراغ کاغذی عالی بسازید.

فرش با طرح های خاص

image آموزش دکوراسیون تابستانی با روش های ارزان

فرض ها همیشه به خانه شخصیت و آسایش می بخشند. در این روزها، افراد با فرش های طرح دار به کف خانه های خود رنگ و شخصیت ویژه اضافه می کنند. مثلا با استفاده از فرش هایی با طرح های ترکمنی می توانید فضای سنتی ترکمن ها را بازسازی کنید.

اما اگر به سراغ بته جغه ها و شاخ وبرگ های مینیاتوری بروید، حال وهوای سنتی و اصیل ایرانی را در خانه جاری خواهید کرد. اگر هم دوست دارید فضایی نوستالژی داشته باشید، می توانید با انتخاب یک فرش لاکی رنگ با طرح های پرطرفدار در سال های ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۰، به راحتی فضا را تغییر دهید.

جواهرات برای خانه

روزهایی که جواهرات فقط برای تزئین لباس شما بودند گذشته و حالا از جواهرات برای خانه هم استفاده می شود. مثلا این وسایل دکوری زیبایی که در عکس بالا می بینید می توانند فضای کوچک اتاق ها به روشی منحصربه فرد زیبا کرده و بزرگ تر نشان دهند. استفاده از آینه ها، دستگیره های به سبک بوهو و قرار دادن گیاهان آپارتمانی در شیشه های کوچک و بزرگ در کنار این تزئینات می تواند فضا را بسیار رویایی و البته پرنور کند.

عناصر دکوراتیو وینتیج و کلاسیک

image آموزش دکوراسیون تابستانی با روش های ارزان

به دوران بازگشت الگوهای قدیمی خوش آمدید. آن ها قدمتی بزرگی می گذارند، بیشتر به شکل های دلپذیر، متنوع و یادآور دوران گذشته هستند. استفاده از این عناصر باعث می شود فضای داخلی خانه ی شما منحصربه فرد و شاداب باقی می ماند اما پیچیدگی ها و عمق خاص خودش را هم داشته باشد.

تک فارس

در تابستان امسال استفاده از عناصر وینتیج و کلاسیک به شکل قدرتمندی وارد دکوراسیون ترند شده و هر جایی را که نگاه کنید حداقل یکی دو نشانه از آن را می بینید. قاب های گل دوزی شده، فنجان های چای به سبک انگلیس کلاسیک و یکی دو تابلوی تمبر یا اسکناس قدیمی به راحتی می تواند فضا را به سمت کلاسیک شدن هدایت کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر