تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین رنگ برای دیوارهای خانه چه رنگی است

image بهترین رنگ برای دیوارهای خانه چه رنگی است

زرد

انتخاب یک رنگ زرد درست کار سختی است. اگر خیلی روشن باشد انگار که توی صورتتان می خورد، اگر هم رنگ پریده باشد، کثیف به نظر می رسد. بسیاری از رنگ های زردی که روی دیوار می بینید و آرامش بخش هستند، در قوطی سفید کرمی اند؛ بنابراین باید سعی کنید با کمک یک متخصص رنگ زرد درست را برای دیوار خانه انتخاب کنید. برادران اسکات هم در برنامه تلویزیونی شان بسیار توصیه می کنند که از رنگ اشتباه اجتناب کنید.

سفید گرم

هر سفید با ته رنگ گرم می تواند کثیف به نظر برسد. به خصوص در یک نور اشتباه؛ بنابراین به رنگ سفید دیوار هیچ ته رنگ گرمی اضافه نکنید.

تکفارس آی آر

بژ

برای دیوار های خانه از رنگ بژ یا خاکی متمایل به زرد یا سبز خودداری کنید، چون هیچ کس را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

سبز

باز هم این ته رنگ زرد موذی. سبز خیلی روشن می تواند گاه حس اتاق مریض را بدهد یا چهره ها را رنگ پریده نشان دهد. به جای این که از سبز خیلی روشن استفاده کنید، یکی از جدیدترین ترند های سبز را که هم در خانه های مدرن و هم در خانه های سنتی جذاب هستند، امتحان کنید و از ته مایه قهوه ای در رنگ سبز اجتناب کنید. چیزی مانند سبز کروم پررنگ و عمیق یا سبز ناراگانست مایل به آبی را انتخاب کنید.

صورتی

www.takfars.ir

صورتی مسئله ساز است. اگر خیلی روشن باشد، به شکل بدی شیرین است، اگر خیلی تیره باشد به نظر کثیف می رسد. ولی به تازگی استفاده از صورتی خنثی ترند شده است؛ بنابراین یک رنگ صورتی درست برای دیوار می تواند انتخاب خوبی باشد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر