تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لیست بهترین براق کننده های طبیعی برای لب

وازلین و روغن ژلاتین براق مخصوص لب

آماده سازی این براق کننده لب بسیار ساده است. کافی است شما کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را، با سایه ای از رنگ رژلب دلخواهتان مخلوط کنید و آن را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. برای استفاده نیز هر بار مقدار کمی از آن را بر روی لبتان بزنید. به این ترتیب همواره لب هایی براق، نرم و درخشان خواهید داشت.

image لیست بهترین براق کننده های طبیعی برای لب

براق کننده زغال اخته و عسل

۱۰ زغال اخته تازه را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و روغن بادام شیرین در یک کاسه بریزید، خوب مخلوط کنید و آن ها را در مایکروویو داغ کنید، سپس منتظر بمانید تا سرد شود. سپس آن را از صافی رد کرده و برای آرایش لبتان استفاده کنید.

تکفارس آی آر

براق کننده شکلاتی برای لب

ترکیب یک چهارم قاشق غذاخوری شکلات رنده شده تهیه کنید، سپس یک و نیم قاشق چایخوری کره کاکائو را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کنید، مواد مخلوط شده را در مایکروویو برای حدود دو دقیقه در مایکروویو داغ کنید. در پایان شکلات رنده شده را به آن اضافه کنید. این براق کننده برای لب های شما، می تواند بسیار خوشمزه نیز باشد.

براق کننده آلوئه ورا

برای تهیه این براق کننده فقط کافی است که؛ یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کرده و بر روی لب هایتان استفاده کنید.

براق کننده نارگیل و بادام

www.takfars.ir

یک قاشق چایخوری روغن نارگیل و روغن بادام را با مقدار کمی از موم عسل رنده شده مخلوط کنید و آن ها را به مدت یک تا دو دقیقه در مایکروویو حرارت دهید. پس از خنک شدن، این ترکیب را بر روی لب هایتان استفاده کنید.

براق کننده وانیل

نصف قاشق چایخوری وانیل را با یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا و یک و نیم قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط کنید، سپس آن ها را به مدت یک دقیقه در مایکروویو تحت حرارت قرار دهید. پس از سرد شدن می توانید از آن استفاده کنید.

با روش های فوق می توانید، علاوه بر تضمین سلامتی لب هایتان، آن ها را غنی و زیبا کنید. البته حواستان باشد که هیچ یک از ترکیبات نباید بیش از دو دقیقه در مایکروویو حرارت ببیند، زیرا ممکن است اشعه مایکروویو اثرات سوئی داشته باشد. همچنین اگر به مواد گیاهی خاصی حساسیت دارید، قبل از مصرف هر یک از ترکیبات فوق، آن را به مقدار کم امتحان

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر