تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنید تا چربی شکم شما به سرعت آب شود

image چه کنید تا چربی شکم شما به سرعت آب شود

افزایش مصرف پروتئین؛ موثرترین روش چربی سوزی شکم

اگر شما هم به دنبال راهی برای چربی سوزی شکم هستید، مصرف پروتئین را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. پروتئین ها را می توان در موادی همچون مرغ، گوشت، ماهی، تخم مرغ و کشک پیدا کرد. پروتئین ها باعث می شوند تا فرد مدت زمان طولانی تری سیر بماند. از سمت دیگر این مواد سوخت وساز بدن را بالا می برند و در نتیجه قند خون را متعادل می کنند.

اگر ورزش می کنید و به دنبال افزایش حجم هستید، پیشنهاد می کنیم مصرف مکمل ها را در برنامه غذایی خود بگنجانید. مکمل های مختلفی همچون مس گینر ۲۰ درصد پروتئین و ۸۰ درصد کربوهیدرات دارند. توجه داشته باشید که مس گینر به دلیل کربوهیدرات و کالری فراوانی که دارد باعث افزایش وزن می شود؛ بنابراین بهتر است در زمان ورزش استفاده شود.

برای لاغری و چربی سوزی شکم، کربوهیدرات پیچیده مصرف کنید

تکفارس آی آر

اگر به دنبال پاسخ سوال برای چربی سوزی شکم چی بخوریم؟ هستید، کربوهیدرات پیچیده را در رژیم غذایی خود بگنجانید. کربوهیدرات های پیچیده مانند برنج قهوه ای، نان گندم قهوه ای و کینوآ باعث می شوند تا مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید. همچنین این مواد باعث افزایش انرژی برای هضم غذا می شوند.

کربوهیدرات های پیچیده در روند چربی سوزی شکم موفق تر عمل می کنند؛ بنابراین شما می توانید در کنار مصرف مواد مغذی، مکمل هایی همچون کربو ژن، کربو پاور و انواع دیگری که حاوی مقادیر کربوهیدرات هستند استفاده کنید. خوشبختانه به دلیل تنوع قیمت کربوهیدرات همه ورزشکاران و افراد عادی می توانند از این مکمل های فوق العاده استفاده کنند.

در زمان چربی سوزی، چگونه از غذا خوردن دست بکشیم؟ با مصرف سبزیجات

بیشتر میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر غنی فیبر و آب هستند و مصرف آن ها باعث احساس سیری زود هنگام می شود. بدین شکل شما می توانید با خوراکی هایی که مملو از ویتامین و موادی معدنی هستند احساس گشنگی خود را برطرف کنید؛ بنابراین سراغ مواد غذایی چاق کننده نخواهید رفت.

با مصرف سبزیجاتی مثل کلم بروکلی، اسفناج، کلم و میوه هایی همچون سیب، پرتقال، آناناس و موز در رژیم چربی سوزی خود موفق تر عمل کنید. فیبر باعث کاهش سطح انسولین می شود و چربی های احشایی شکم را می سوزاند. به طور استاندارد زنان به ۲۵ گرم و مردان به ۳۰ گرم فیبر به صورت روزانه نیاز دارند.

www.takfars.ir

اگر ورزش می کنید و به خوردن سبزیجات و میوه ها علاقه ای ندارید، توصیه می کنیم از مکمل های ورزشی همچون کراتین استفاده کنید. مکمل های کراتین سه اسید آمینه گلایسین، آرژنین و متیونین دارند که نقش موثری در افزایش متابولیسم ایفا می کنند. توجه داشته باشید که افراد مسن و گیاهخواران برای بالا بردن سطح زندگی خود از این مکمل استفاده می کنند.

پروتئین موجود در کراتین باعث می شود افراد مدت زمان بیشتری احساس سیری کنند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت بهترین کراتین بدنسازی به بخش فروشگاهی داروخانه آنلاین مکمل شاپ مراجعه کنید.

نوشیدن مقدار فراوان آب؛ بهترین راه کاهش اشتها

نوشیدن آب باعث تسریع سرعت سوخت وساز بدن، سم زدایی و کاهش اشتها می شود. اگر نمی توانید مقدار مناسبی آب بنوشید، آن را با لیمو یا نعناع طعم دار کنید. بهتر است به جای مصرف نوشیدنی های گازدار و شیرین، نوشیدنی های کم کالری تر مانند چای سبز، قهوه تلخ و آب میوه طبیعی را در رژیم غذایی خود بگنجانید؛ چرا که قند کمتری دارند. ضمنا بهتر است نوشیدنی های الکی را تحریم کنید. استفاده از الکل باعث تجمع چربی در ناحیه شکم می شود.

برای چربی سوزی شکم، چربی های اشباع نشده میل کنید

پاسخ دیگر به سوال برای چربی سوزی شکم چی بخوریم؟ چربی است. تعجب نکنید. چربی به عنوان یک درشت مغذی ضروری در بدن عمل می کند و امکان حذف آن در رژیم غذایی ممکن نیست؛ بنابراین سعی کنید برای چربی سوزی شکم، بیشتر چربی های اشباع نشده مانند آووکادو، روغن زیتون، روغن ماهی، آجیل و دانه های کتان را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

این مواد منابع گیاهی مناسبی از پروتئین و اسیدهای چرب امگا۳ دارند. همچنین مصرف این مواد، کلسترول بدن را کاهش می دهد و باعث ایجاد احساس سیری می شود. به یاد داشته باشید که برای چربی سوزی شکم برای مدتی نباید سراغ چربی های دیگر مانند روغن نباتی، کره و خامه بروید.

یکی از بهترین روش ها برای سرعت بخشیدن به فرایند چربی سوزی شکم و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات، استفاده از مکمل های بدنسازی و تقویتی است. البته کسانی که باردار هستند یا به بیماری خاصی دچارند، بهتر است پیش از مصرف هرگونه مکمل با پزشک متخصص مشورت کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر