تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور لباس بپوشید تا خوش اندام دیده شوید

image چطور لباس بپوشید تا خوش اندام دیده شوید

خطوط نامتقارن برای پنهان کردن شکم عالی هستند.

راه راه های مورب باعث می شود که چشم مسافت زیادی را از یک نقطه به نقطه دیگر طی کند، به همین دلیل است که استفاده از خطوط نامتقارن در لباس می تواند شما را لاغرتر نشان دهد.

از رنگ های تیره تر برای لاغرتر نشان دادن بزرگ ترین قسمت های بدن خود استفاده کنید.

اگر می خواهید قسمت خاصی از بدن خود را کوچکتر نشان دهید، رنگ های تیره بهترین انتخاب هستند. اما این روش تنها در صورتی جواب می دهد که از رنگ روشن تری نیز در لباس خود استفاده کنید. این خطای دید به این دلیل اتفاق می افتد که اشکال در رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن کوچکتر به نظر می رسند. به عنوان مثال، برای لاغر کردن نیمه بالایی بدن، یک پیراهن مشکی با شلوار سفید بپوشید. رنگ های متضاد باعث می شوند قسمت بالایی بدن شما کوچک تر از پایین به نظر برسد.

تکفارس آی آر

خطوط عمودی شما را لاغرتر نشان می دهد.

هنگامی که از راه راه های عمودی استفاده می کنید، بدن شما به طور خودکار لاغرتر به نظر می رسد. اما خوب است به یاد داشته باشید که باید لباس هایی با راه راه های کوچکتر انتخاب کنید که فاصله کمتری بین آنها وجود داشته باشد.

خطوط افقی قسمت خاصی از بدن شما را برجسته می کند.

سعی کنید راه راه ها را روی قسمت هایی بیاندازید که تعادلی با بقیه بدن ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید سینه شما بزرگتر به نظر برسد، این همان جایی است که باید راه راه باشد.

از ترکیب رنگ های پر جنب و جوش برای ایجاد خطای دید در شکل بدن استفاده کنید.

www.takfars.ir

رنگ های پر جنب و جوش و متضاد است که اگر به صورت استراتژیک در میان خطوط و الگوهای هندسی قرار گیرند ظاهر شما را تغییر می دهند. برای تغییر شکل بدن خود، لباس هایی با برش های تیره، اشکال هندسی و رنگ های متضاد انتخاب کنید.

یک نوار افقی که در قسمت بالا یا پایین بدن شما قرار می گیرد نیز می تواند شما را لاغرتر نشان دهد.

پاهای خود را با جدا کردن کمر، بلندتر نشان دهید.

بین بالا تنه و پایین تنه خود فاصله ایجاد کنید. اگر کوتاه قد هستید، می توانید با بلندتر نشان دادن پاهای خود، توهمی از نسبت های بدن کاملاً متفاوتی بسازید.

یقه V باعث بلندتر به نظر رسیدن بدن شما می شود.

برای خانم هایی که سینه های بزرگ تری دارند و می خواهند آن ها را کوچک تر نشان دهند، لباس یقه V می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

از طرح های درشت برای بزرگ کردن قسمت های خاص بدن خود استفاده کنید و اگر می خواهید آن قسمت ها را کوچک تر نشان دهید، ازطرح های ریز استفاده کنید.

از رنگ ها و خطوط برای تعیین خط کمر استفاده کنید.

مهم نیست سایز کمر شما چند است، همیشه راهی برای بهتر جلوه دادن آن وجود دارد. می توانید از رنگ های متضاد در جای مناسب برای نشان دادن دور کمر خود استفاده کنید.

اگر بالا تنه کوچک تری دارید، لباس های بلندتر را انتخاب کنید.

تک فارس

وقتی لباس های متضاد می پوشید، به طور خودکار توهم خطوط افقی را روی بدن خود ایجاد می کنید. اگر بالا تنه کوچکتری دارید، پوشیدن لباس کوتاه یا شلوارهای کمر بلند می تواند شما را کوتاهتر یا حتی پهن تر نشان دهد.

با برجسته کردن قسمت هایی که دوست دارید، چشم ها را از قسمت های بزرگتر بدن خود دور کنید.

بزرگترین ترفند در مورد مد این نیست که عیوب خود را پنهان کنید، بلکه می توانید بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر