تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور فرزند خوب و باادبی داشته باشید

image چطور فرزند خوب و باادبی داشته باشید

کودکان به زمان کافی نیاز دارند

کودکان به والدین نیاز دارند ، نه بازدید کنندگان نیمه وقت با یک چک لیست . هیچ پول ، هدیه یا اسباب بازی وجود ندارد که بتواند جایگزین زمان کافی شما بشود . ممکن است با آن ها از لحاظ جسمی حضور داشته باشید ، اما اگر شما همیشه مشغول نگاه کردن به تلفن خود باشید ،این زمان کافی نیست .

چگونه می توانید زمان خود را به آنها اختصاص بدهید ؟ با گوش دادن به آنچه می گویند ، صحبت کردن با آن ها و انجام کار ها با همدیگر . این باعث تفاوت زیادی در زندگیشان می شود.

یک کتاب بخوانید ، با آن ها بازی کنید یا با همدیگر به ماهی گیری بروید .به یاد داشته باشید ، برای اینکه در آینده در خاطرشان باشید، امروز باید در زندگیشان باشید.

تکفارس آی آر

برای تربیت صحیح فرزندان تان یک فرد ایده آل خوب باشید

شینیچی سوزوکی می گوید :که کودکان لبخند زدن را از والدینشان یاد می گیرند . پذیرفتن اشتباه، تشکر کردن ، احترام به دیگران و داشتن شخصیت خوب همه از شما نشات می گیرد.

تمرین عادت های خوب، در مقابل بچه هایتان باعث می شود به خوبی رفتار کنند دلیلش این است که ، همان طور که می گویند ، سیب خیلی دورتر از درخت نمی افتد .

خوب و درست تربیت شدن فرزندان با آموزش مسئولیت پذیری

آموزش مسئولیت پذیری در خانه آغاز می شود ؛ در سنین کم، شما می توانید مسئولیت را کم کم از طریق وظایف ساده مانند نگه داشتن اسباب بازی ها و پوشاندن تختشان به آن ها آموزش دهید .

www.takfars.ir

به آن ها یاد آوری کنید که احساسات دیگران هم مهم است تنها خوشحال بودن مهم نیست ، این، مهم است که حتی زمانی که سخت است کار درست را انجام دهیم .

یاد بگیرید که به درستی قدردانی کنید تا فرزندان خوبی را تربیت کنید

درست مثل هر چیز دیگری ، افراط همیشه مطلوب نیست. روانشناسان هاروارد می گویند مهم است که وقتی بچه ها کار خوبی می کنند از آن ها قدردانی کنید اما نمایش قدردانی برای کارهایی که باید انجام دهند ، فقط آن ها را لوس خواهد کرد بنابراین ، هنگامی که عمل غیر منتظره خوبی انجام می دهند از آن ها تمجید کنید . این کار را زیاد از حد انجام دهید.

برای موفقیت در تربیت فرزندان سعی کنید به همه خوب توجه کنید

طبق یک تحقیق علمی ، برای بچه ها عادت به خانواده و دوستان خود طبیعی است اما والدین بچه های خوب، به آن ها کمک می کنند تا به کسانی که به آن ها نیاز دارند توجه بیشتری داشته باشند .

شما می توانید آن ها را تشویق کنید، تا خود را در جای دیگران قرار دهند ، آن ها نه تنها از آنچه که دارند ، ممنونند ، بلکه همدردی را نیز یاد خواهند گرفت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر