تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور شوهرم را تبدیل به مرد بهتری برای زندگی کنم

image چطور شوهرم را تبدیل به مرد بهتری برای زندگی کنم

در خانه تحسینش کنید

بچه ها شاهد رفتارهای شما هستند و از شما الگو می گیرند. به آنها بگویید که پدرشان مرد بسیار خوبی است و آنها خوش شانسند که چنین پدری دارند، پدری که عاشق آنهاست و از آنها حمایت می کند. همسر شما هم با این کار شما تشویق می شود با قدرت و انگیزه ی بیشتری برای رضایت بچه ها تلاش کند. شما چه سودی می برید؟ شما یک همسر متعهد دارید که پدر خوبی برای فرزندان تان است و دل کوچک آنها را به دست می آورد و شما هم بهتر می توانید آنگونه که می پسندید تربیت شان کنید.

جلوی دیگران به او احترام بگذارید

هر چند بیشتر افراد تمایل دارند بر اساس معیارهای خودشان دیگران را قضاوت کنند اما واقعیت این است که رفتارهایی که دیگران از شما می بینند بر برداشتی که از همسرتان می کنند تاثیر می گذارد و برعکس. وقتی جلوی دیگران با همسرتان با مهربانی، احترام و توجه رفتار می کنید، طرز فکر دیگران را درمورد همسرتان شکل می دهید.

تکفارس آی آر

از نظرش حمایت کنید

مردها بار سنگین مسئولیت خانواده را به دوش می کشند، حتی در دنیای امروز که زنها نیز کار و مسئولیت خود را دارند و از نظر مالی به خانواده کمک می کنند باز هم نقش پدر پررنگ تر است. بنابراین فشار زیادی را تحمل می کنند، اما شما می توایند با حمایت از عقایدش و تصمیم هایی که برای خانواده می گیرد و برنامه ریزی هایی که می کند یار و یاورش باشید. البته هر دوی شما حق دارید نظر شخصی تان را بیان کنید اما در نهایت در یک تیم هستید. پس به همسرتان اطمینان بدهید که او را در رسیدن به هدفش یاری خواهید کرد.

تشویقش کنید مهارت های فردی اش را رشد بدهد

رشد فردی حق هر دوی شماست و به استحکام بنیان خانوداده کمک می کند. اما مردها برای رشد به راهنمایی و تشویق نیاز دارند. پس همسرتان را تشویق کنید توانمند ی هایش را تقویت کند.

شانه ی محکمی برای تکیه کردنش باشید

www.takfars.ir

دنیای امروز دنیای سختی است و شرایط کاری و مالی گاهی سخت ترش هم می کند. یک مرد خوشبین و موفق نیز گاهی می تواند کم بیاورد و ناامید شود. همه ی ما گهگاه به شانه ای برای گریستن و گوشی برای شنیدن نیاز داریم تا بحران را پشت سر بگذاریم. شوهر شما نیز مستثنی نیست پس اگر با بیقراری و ناراحتی به خانه آمد، خانه را مکانی امن و آرام کنید و گوش شنوایی برایش باشید و با او همدلی کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر