تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در هر مهمانی و جمعی جذاب ترین باشید

image چطور در هر مهمانی و جمعی جذاب ترین باشید

بیشتر آقایان به این موضوع تاکید دارند که نمی توانند لباس هایشان را باهم ست کنند و در واقع چشم مهارت یافته ای ندارند. این مهارت را می توانند با نگاه کردن و دنبال کردن استایل و تیپ افرادی که به آن ها علاقه دارند به دست بیاورند. بدین منظور ۵ دقیقه به خودتان وقت بدهید و چند نفر که به نظر شما و در مسیری که دوست دارید خوش تیپ هستند را بیابید و سپس تمام تلاشتان را بکنید که مانند آن ها لباس بپوشید، به مرور چشمتان عادت خواهد کرد.

متناسب بودن لباس با اندام یکی از مهم ترین قسمت های انتخاب استایل و خوش تیپی است. این عامل است که باعث می شود یک سلبریتی مانند رایان گاسلینگ ( Ryan Gosling ) به صورت کاملا بی نقصی خوش تیپ به نظر بیاید. پس از پوشیدن لباس های گشاد یا تنگ خودداری کنید.

اشتباهی که بیشتر افراد دارند این است که فکر می کنند حتما باید استایل منحصربه فرد و شخصی داشته باشند. اما در ابتدا بهتر است که یک استایل معمولی و کلاسیک داشته باشید و سپس آرام آرام علایق شخصی خودتان را به استالیتان اضافه کنید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر