تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمم شوهرم واقعا دوستم دارد یا نه

image چطور بفهمم شوهرم واقعا دوستم دارد یا نه

او چشم از شما بر نمی دارد

این بهترین نشانه است که او نسبت به شما عشق و علاقه دارد. مردی که مجذوب شما شده است، دوست ندارد از نگاه کردن به شما دست بردارد. اگر مدام و پی در پی تماس چشمی با شما دارد، به این معناست که به شما علاقه دارد. هرچه تماس چشمی او با شما بیشتر باشد، احتمالا برایش جذابیت بیشتری دارید.

لب ها یش دروغ نمی گویند

لبخند زوری معمولاً نشان دهنده تمایل مرد به دوری است. از سوی دیگر، اگر مرد مورد نظرتان در حین مکالمه لبخند می زند، در واقع به صورت غیرکلامی به شما یادآوری می کند که از ملاقات با شما خوشحال است. او به شما لبخند صادقانه و ستایش آمیزی می زند تا زمانی که نواحی اطراف چشمانش چروک بیفتد و تمام صورتش از لبخند روشن شود.

تکفارس آی آر

شانه ها ی او به سمت شما خم می شود

یک مرد عاشق تمایل دارد که شانه ها ی خود را به سمت فرد مورد علاقه خود متمایل کند. یکی از نشانه ها ی فیزیکی عشق مردان همین است. اگر وقتی به شما نزدیک است شانه ها یش را به سمت شما خم می کند، عاشق است و به حرف ها ی شما اهمیت می دهد.

شما را در آغوش می گیرد

مرد عاشق وقتی با شما ملاقات می کند در آغوش تان می گیرد. او این کار را بیش از آنچه انتظار دارید طول می دهد و انگار که دوست ندارد شما را رها کند. این رفتار او نشان می دهد که به شما اهمیت می دهد و چیزی بیش از دوستی در ذهن خود دارد: احتمالاً می خواهد هر لحظه در کنار شما باشد. زمان در آغوش گرفتن یک دوست ساده معمولاً از چند ثانیه که تجاوز نمی کند.

علائم فیزیکی مرد عاشق: نفس عمیق می کشد

www.takfars.ir

وقتی نزدیک تان است به این مورد دقت کنید. او نفس عمیقی می کشد و متوجه فرو رفتن شکمش می شوید. این تنفس عمیق یا به این دلیل است که او را عصبی می کنید یا به این دلیل که او چیزی را که می بیند دوست دارد.

دست های او را زیاد می بینید

اگر وقتی کنار شما می ایستد یا می نشیند متوجه دست ها ی او می شوید، سعی می کند نزدیک تر به نظر برسد و شما را جذب کند. از طرفی اگر دستش را روی هم بگذارد یا آنها را در جیبش قرار بدهد، در واقع بین شما و خودش حائل ایجاد کرده است و علاقه ای به آشنایی بیشتر با شما ندارد.

در کنارتان دستپاچه است

یکی دیگر از واضح ترین علائم فیزیکی مرد عاشق این است که در کنارتان بی قرار است یا نمی تواند دست از بی قراری بردارد. زنان معمولاً وقتی در کنار کسی هستند که دوست دارند با موهای شان یا لیوانی که در دست دارند، بازی می کنند. در مقابل، مردان ممکن است شروع به ضربه زدن به انگشتان شان کنند، گردن یا صورت خود را لمس کنند یا نوشیدنی شان را حرکت بدهند.

همه این موارد به این معناست که او در کنار شما دستپاچه است و به شما علاقه دارد. اگرچه مضطرب و دستپاچه بودن ممکن است در برخی موقعیت ها معنای دیگری داشته باشد، اما باید بتوانید تفاوت را تشخیص دهید.

در همه حال مراقب تان است

سیگنال دیگری که باید به آن دقت کنید این است که وقتی با مرد دیگری صحبت می کنید، او تصمیم می گیرد مکالمه شما را قطع کند. اگر چنین رفتاری را تجربه کردید احتمالاً جذب شما شده است. او نمی خواهد که شما با فرد دیگری صحبت کنید. اگرچه این رفتار گاهی می تواند آزاردهنده باشد، اما نشانه آشکاری از محبت او به شماست و از مهم ترین علائم فیزیکی عشق مردان محسوب می شود. همچنین، اگر متوجه شود که شخصی با شما بداخلاقی می کند، به سمت تان می آید تا از شما حمایت کند. چنین رفتاری نشان می دهد که شما را واقعاً جذاب می بیند و برای حفظ امنیت و آرامش شما هر کاری می کند.

از کلمات شما استفاده می کند

وقتی مردی عاشق شما باشد، نه تنها لحن صحبت کردنش با لحن شما همخوانی دارد، بلکه کم کم شروع به استفاده از همان کلمات یا عباراتی می کند که شما به کار می برید. این در واقع شیوه او برای هماهنگ شدن با شما است. مردی که کلمات و عبارات شما را استفاده می کند، این پیام را می فرستد: ما دو نفر مثل هم هستیم. این رفتار او همچنین باعث می شود که بدانید او به شما فکر می کند و به آنچه به او یا اطرافیانتان می گویید گوش می دهد.

تک فارس

علائم فیزیکی مرد عاشق: ابروهایش را بالا می برد

اگر به طور مکرر می بینید که او در حال احوالپرسی و گفتگو ابروهایش را بالا می برد، به این معناست که در مورد شما کاملا جدی است. اگرچه حرکت بیش از حد ابرو می تواند ترسناک باشد، اما کمی بالا بردن ابرو نشان می دهد که او به شما علاقه دارد.

هم قدم با شما راه می رود

اگر او در کنار شما راه می رود و سرعت راه رفتنش را با سرعت راه رفتن شما هم سان می کند، نشانه ی قطعی است که جذب شما شده است. او تلاش می کند که سرعتش را کم کند و در کنار شما راه برود تا نزدیک تان بوده و شاید حتی شروع کننده مکالمه باشد.

نکته: اگر با لحن مثبت با شما صحبت کند، هیجان از خود نشان دهد یا نگرش مثبتی داشته باشد، عاشق شما شده است.

به ظاهر خود اهمیت می دهد

مردان زمانی نسبت به ظاهر خود حساس می شوند و زمانی به تیپ و لباس شان اهمیت می دهند که نزدیک کسی هستند که دوستش دارند و برای شان مهم است. آیا مرد شما دستش را لای موهایش می کشد؟ آیا وقتی به او نزدیک می شوید پیراهنش را صاف می کند؟ اگر دائم مراقب ظاهرش است، می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. حتی یک رسیدگی کوچک در حضور شما نشان می دهد که او می خواهد در مقابل شما خوب به نظر برسد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر