تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پسرهای متولد ماه تیر چه خصوصیاتی دارند

image پسرهای متولد ماه تیر چه خصوصیاتی دارند

مرد متولد تیر بسیار اخمو و ترشرو، بچه مسلک، تودار، زن دوست، همبازی بچه ها، عاشق نقاشی و بخیل و پول دوست می باشد.

اگر با یک مرد متولد تیر ماه ازدواج کردید، در مایه جهیزیه خود یک چتر هم حتما ببرید، زیرا در خانه شما یک روز هوا ابری است و یک روز بارانی، در آنجا شما هم می خندید و هم گریه می کنید.

مرد متولد تیر ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقی می ماند و سعی می کند همسرش مانند مادرش باشد.

او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است و به دلایل نباید انتظار داشته باشید که در جلسات اول آشنایی با شما اسرار را برایتان بازگو کند. مرد متولد تیر نه تنها هرگز به کسانی که نمی شناسد، اعتماد نمی کند بلکه در زندگیش مطالبی وجود دارند که هیچ وقت کسی به آن ها وقوف پیدا نخواهد کرد، حتی نزدیک ترین دوستان یا همسرش. شناختن او مستلزم صبر بسیار و زمان دراز است. او همان قدر که ممکن است بوالهوس باشد، می تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر که اخمو است، ممکن است متبسم هم باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رویی و خرچنگ گونه، و رفتار نا مهربانش به تدریج ممکن است به خوشرویی و خوش مشربی تبدیل بشود، و جالب آنکه اگر این چنین شد، دیری نمی گذرد که شما می توانید صدای قهقه های او را هم بشنوید.

تکفارس آی آر

وقتی شما می خواهید اوقات تلخ او را با حلقه کردن دست ها به دور گردنش بر طرف کنید و زمانی که سعی می کنید و زمانی که سعی می کنید اخم های به هم گره خورده اش را با نوازش کردن از هم باز کنید، بدبینی و سردی و نا مهربانی اش شما را تا حد دلخوری می آزارد.

در مجالس و میهمانی ها آنچنان با ادب و با نزاکت است که شما به زحمت می توانید انتظار داشته باشید حتی برای یک دور رقص دعوتتان کند. با وجود اینکه اصلا احساساتی نیست ولی در کار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند که او بیش از آنکه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است. اگر با وی ازدواج نکرده اید، این مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشید. طبیعی است که شما می خواهید او را به بهترین وجه ممکن بشناسید و با آنچه گفته شد، ممکن است این تصور برایتان به وجود بیاید که از یک آدم دو شخصیتی است، اگر چه این نظر ممکن است تا حدی درست باشد اما یادتان باشد که او به شدت تحت تاثیر ماه است و حرکت بر رفتار و طرز فکرش اثر می گذارد. او امروز اینجاست فردا جای دیگر. اخلاق و رفتار واقعی از آن اخلاق و رفتاری است که بین هلال ماه و بدر از او مشاهده می شود. نکته ای را که باید بدانید این است که از نظر اخلاقیات، بر غم تغییرات ظاهری هرگز ارتباطش با خصوصیات باطنی قطع نمی گردد، همیشه این حقیقت مهم را به خاطر داشته باشید که علیرغم ظاهر پر اخم و تخم و ترشرو که دارد، قلبی نرم و رئوف در سینه اش می تپد و همین امر او را که به ظاهر یک پارچه سنگ به نظر می رساند، بسیار آسیب پذیر می سازد.

اگر قلبش جریحه دار شود، فورا به داخل لاک خود فرو می رود و آنجا جایی است که نه تنها خود را از گزند دیگران در امان می بیند، بلکه می تواند خویشتن را از افکار و احساسات ناراحت کننده خودش نیز دور نماید. او درست مثل یک خرچنگ وقتی زخم خورد و آسیب دید، در نهایت سکوت کنج عزلتی پیدا می کند و به آن پناهنده می گردد. در این حالت دسترسی به او دیگر غیر ممکن است و باید تنهایش گذاشت تا به تدریج به غم دل خویش پیروز شود و به قول معروف آفتابی بشود. متاسفانه تغییرات حالت و اخلاق متولد برج سرطان به نحوی است که سریعا بر اطرافیانش تاثیر می گذارد و موجب ناراحت و دلخوری ایشان می گردد. از سوی دیگر به هنگام خوشحالی وسر حال بودن نیز چنان است که موجب شادی همه اهل خانه می شود. یک چنین خصوصیات اخلاقی بالطبع شما را دائما بر سر دوراهی نگاه می دارد، تا جایی که اغلب اوقات نمی دانید عکس العملتان باید سرد و بی تفاوت باشد و یا گرم و عاشقانه. اما با وجود این یادتان باشد که این تنها شما نیستید که این حالت را پیدا می کنید، تمام اطرافیان او پیوسته نسبت به وی بر سر دو راهی قرار می گیرند.

گاهی اوقات نگاه سردش شما را از سرما به لرزه در می آورد و چند روز بعد قلب گرمش شما را در جوار شعله های یک عشق سوزان قرار می دهد، حد متوسط او فقط وقتی است که خطر از دست دادن چیزی تهدیدش کند. او نیازمند به آن است که هر روز ده ها بار به وی اطمینان بدهید که از آن او هستید که می توانید زیر گوشش زمزمه کنید و او را غرق اطمینان و آرامش سازید. وقتی ماه در آسمان به صورت بگیرید، به نحوی که هیچ بعید نیست در بحبوحه هیجان خاص و عاشقانه ناگهان سرد و خاموش بشود و شروع به خواندن یک قصیده بلند بالای عاشقانه و سوزناک بنماید، و درست در آن لحظاتی که شما توانسته اید با کوشش فوق العاده هیجانات عشقی خویش را در قالب رویاهایی متناسب با کلمات و جملاتی که در اشعار مزبور هستند، فرو ببرید و سرتان را آهسته به سینه و شانه او تکیه بدهید، موضوع را عوض می کند و از این شاخه به آن شاخه دیگر می پرد. این واقعا شگفت انگیز است که ماه چطور می تواند بر او و حرکات و رفتارش تاثیر بگذارد، برای بسیاری از زن ها تحمل یک چنین تغییراتی غیر ممکن است، حتی اگر اتومبیل او آخرین مدل و منزلش بسان یک قصر باشد و در آمدش از یک میلیون در ماه تجاوز کند.

اگر شما زنی هستید که معتقدید کرایه خانه و اقساط بدهی را باید سر موعد پرداخت کرد، مطمئن باشید که مناسب ترین مرد روزگار را در کنار خود دارید. به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تامین آتیه است، او اعم از اینکه در آمدش کم باشد یا زیاد، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آ‎ینده مالی و اقتصادی خودش، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه ممکن تامین کند. امور مالی یکی از آن موضوعاتی است که از همان اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب کرده و دیری نمی گذرد که پی می برد جمع کردن پول بهتر از خرج کردن آن است، برای توصیف وضع او نسبت به پول می توان کلمه خسیس را بکار برد، اما این را می توان گفت که وی هرگز یک شاهی بیخودی خرج نمی کند و پول برایش هر چه باشد، شوخی نیست. او بدون شک قبل از آنکه الفبا را بیاموزد، شمارش پول را یاد می گیرد و سکه ها و اسکناس های مختلف را می شناسد و قبل از آنکه پا به دبیرستان بگذارد، برای خود کتابچه دخل وخرج درست می کند. ارقام موجودی اش را در بانک مانند یک قرص مسکن قوی به اعصابش آرامش می بخشد.

www.takfars.ir

کما اینکه پرداخت کرایه خانه، قسط بدهی هم همین حالت را در وی ایجاد می کند. متولد برج تیر علاوه بر آنکه به علت تمایل به تامین آتیه دست به جمع آوری پول می زند، از لمس کردن پول و شمارش آن هم لذت می برد.

اگر یکی از والدینش متولد یکی از ماه های تابستان باشند، نوعی تمایل به دستپاچگی و دلشوره در وی دیده می شود که به نحوی قابل تحسین آن را کنترل می کند و به همین ترتیب اگر عوامل ارثی موجب بشوند که آدم خوشرو وخوش مشربی باشد، به شدت مانع از آن می شود که خوشرویی دائمی عادت وی بشود.

قبل از آنکه بر سر سفره عقد بنشیند و نام خانوارگی یک مرد متولد تیر را به عنوان شوهر قبول کنید، به این نکته فوق العاده مهم توجه بنمایید که او نسبت به امور مالی دارای عقاید و نظریات جالبی است، مثلا او معتقد است وقتی یک مانتو با جنس خوب سالهای سال خدمت می کند، چه دلیلی د که آدم پولش را برای خرید یک بارانی معمولی که فقط یک زمستان کار می کند و بعد از مد و ریخت می افتد، دور بریزد؟ خرید یک کادیلاک در ذهن او نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، در حالی که خرید یک اتومبیل ارزان قیمت و یا دست دوم که هر هفته باید به تعمیر گاه برود، مثل آن است که آدم با دست خودش پولهایش را آتش بزند. به این ترتیب ملاحظه می کنید که او بیش از آنکه خسیس باشد، حسابگر است. به نظر وی کیفیت جنس وصرفه جویی در یک طرف معادلات اقتصادی قرار دارند و پول در طرف دیگر. آیا شما زنی هستید که بتوانید این نکات را در زندگی خود بکار ببرید؟

از نظر رابطه مرد متولد تیر ماه با پول این را به طور یقین باید گفت که او حتی اگر عاشق شعر و ادبیات باشد، اگر لحظه ای از موسیقی غافل نگردد و حتی اگر تمام اوقات بیکاری اش را در گالری های هنری بگذراند، باز از فکر پول نقد غافل نمی ماند. وقتی یک نقاش متولد شده در برج خرچنگ اتاق زیر شیروانی منزل را برای انجام کارهای هنری خود، مثلا نقاشی انتخاب می کند، دلتان اصلا شور نزند که سر ساعت غذا و آشامیدنی برایش ببرید زیرا او قبل از استقرار در این محل در گوشه و کنارش یک مقدار خوراکی، یا تعداردی قوطی کنسرو پنهان کرده است. اگر شوهرتان به عنوان سرگرمی نقاشی می کند، هرگز به کسی وعده ندهید که یکی از تابلوهای او را به وی خواهید بخشید زیرا شوهرتان حتما در صدد فروش تابلوهای خود می باشد و اگر کارش خوب باشد، قیمت آن را هم خیلی دست بالا می گیرد، در ضمن این را هم بدانید که قیمت ها را چندان هم بی ربط نمی گوید زیرا کسی که تحت تاثیر صورت فلکی خرچنگ است، فقط وقتی دست به یک چنین کارهایی می زند که مطمئن باشد می تواند آن را به نحو مطلوبی ایجام بدهد و چون استعدادهای هنری زیادی هم در وی نهفته است، در کارهایی مثل نقاشی و مجسمه سازی و قالب گیری و امثالهم زبردستی زیادی از خویشتن نشان می دهد.

اگر او کاملا تحت تاثیر صورت فلکی سرطان تاشد، علاقه ای به لباس های اسپورت از خود نشان نمی دهد وعاشق لباس های شیک و تجملی است. او به خیاط خود اهمیت زیادی می دهد و همیشه سعی می کند که بهترین خیاط ها را نسبت به بودجه اش انتخاب کند.

پارچه هایی را هم که انتخاب می کند، همیشه از رنگ های سنگین هستند. پیراهن سفید با پارچه هایی را هم که انتخاب می کند، همیشه از رنگهای سنگین هستند. پیراهن سفید با تکمه سردست را به پیراهن های دیگر ترجیح می دهد و هیچ علاقه ای ندارد که روی جیب و یا جای دیگری از این پیراهی عکس و نقشه ای دوخته شده باشد این خودنمایی ها با خصلت محافظه کارانه و گوشه گیر او سازگار نیست و حتی اگر از نظر مالی وضعش خوب نباشد، کفش هایش همیشه واکس زده و جوراب هایش مرتب است. اصولا او کسی است که به هنگام مواجه شدن با گرفتاری های مالی (که خیلی به ندرت اتفاق می افتد) صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد و مطمئن است که سر انجام روزی گرفتاری بر طرف می گردد و اگر امروز پول ندارد، فردا مسلما پولدار خواهد بود. البته او همیشه غرق در نعمت و ثروت نیست اما آمار نشان می دهد که تعداد بیکاران متولد ماه تیر نسبت به متولدین ماههای دیگر خیلی کمترند. راز این امر هم در این امر است که متولد این ماه همیشه می گوید: هر کاری بهتر از بیکاری است.

خدا کند مادر او دارای خصوصیات اخلاقی غیر عادی نباشد زیرا وجودش در گفتار و رفتار پسر متولد تیرش اغلب به چشم می خورد. او هنگام صحبت با شما اغلب این کلمات را بکار می برد: عزیزم، آرایش امروز تو خیلی غلیظ است، مادر من هرگز اینطور آرایش نمی کرد، لباست هم خیلی تنگتر از آنی است که مادرم می پوشد و یا اینکه مادرم حتی نان منزل را در خانه می پخت، یک چنین حرف های گوشه و کنایه داری غالبا از وی شنیده می شود و چه بسا که درست در موقعی گفته می شوند که شما کمتر انتظارش را دارید. شما نباید خیلی سخت بگیرید زیرا وابستگی های مرد متولد تیرماه به مادرش آنچنان شدید است که هیچ بعید نیست قرار خودش را برای رفتن به سینما با شما به هم بزند زیرا می خواهد مادرش را مثلا به زیارت ببرد. بررسی نشان داده مرد متولد تیری که با مادرش رابطه عاطفی نزدیک ندارد، یا فوق العاده حسود است و در تمام دوران کودکی از اینکه می دیده مادرش به پدرش بیش از او توجه داشته، رنچ می برده است و یا اینکه این مادر، مادر حقیقی او نیست و وی همیشه از این ناراحت بوده که چرا زن دیگری باید جای مادر حقیقی اس را بگیرد.

به هر صورت همانطور که گفته شد، رابطه اغلب متولدین این ماه با مادرشان بسیار صمیمی و نزدیک است. کتمان کردن حقیقت و یا نادیده گرفتن آن دردی را دوا نخواهد کرد. اگر شما واقعا شوهر متولد تیر ماه خود را دوست دارید، باید به این واقعیت تن بدهید که هرگز نخواهید توانست فکر مادر را از سر او بیرون کنید و به این ترتیب بهترین روشی که می توانید پیش بگیرد، این است که سعی کنید با رقیبی که سالهای سال قبل از شما در زندگی او بوده است، کنار بیایی و نسبت به وی رفتاری داشته باشید که خودش داوطلبانه خود را از شوهرتان دور نگاه دارد و بگذارد که شما سهم بیشتری از وی داشته باشید. طبیعی است اجرای یک چنین نقشه ای در مورد بسیاری از مادر شوهر ها کار ساده ای نیست و اینجا است که می توانید هوش و درایت خود را بوته آزمایش قرار دهید و ببینید تا چه اندازه قادر به باز کردن گره های زندگی هستید.

یکی از اسرار زندگی متولدین این ماه این است که اگر چه هرگز بر زبان نمی آورد ولی از صمیم قلب دلش می خواهد که زنش از نظر محبت و عشق مثل بچه با وی رفتار کند. از نظر زندگی مشترک باید چند نکته دیگر را هم گفت و آن این است که او بدون اینکه گذاشته باشد شما حتی بو برده باشید، ممکن است آشپز قابلی باشد، پس تصور نکنید دیگر به قول معروف نانتان در روغن است، زیرا از آن پس چه از نظر ابراز عشق و چه از نظر هدایایی که دریافت می کنید، در وضعی قرار خواهید گرفت که مورد شک دختران دیگر خواهد شد، مخصوصا هدایایی که دریافت خواهید داشت، بهترین نوعی خواهند بود که خریدنش برای او مقدور می باشد. در این دوره یک چیز را سعی کنید که هرگز فراموش ننمایید، همانطور که خرچنگ از آتش واقعا بیزار و هراسناک است، پسر متولد تیر هم از اینکه دلش سوزانده شود، سخت واهمه دارد و یک چنین رویدادی وی را عمیقاً آزرده خاطر می سازد. واقعه ای که فقط ممکن است یک نفر را یکی دو روز ناراحت کند، متولد تیر را تا ماهها ناراحت می سازد. اگر واقعه ای او را از دلدارش جدا سازد، حق مسلم خود می داند که با سماجت برای به دست آوردن مجدد او اقدام کند، یادتان باشد که او می تواند فانوس به دست جست و جویش را تا سالهای متمادی ادامه بدهد.

او در برداشتن قدم اول قدری خجول و شرمگین است، اما وقتی تصمیمش را گرفت و اقدامش را شروع کرد، خیلی مشکل است که بتوان جلویش را گرفت. او می تواند هنر مندانه نقش یک مرد عاشق را ایفا کند و پس از آنکه تشخیص داد که شما دختر دلخواهش هستید وقت خجالتش یک شبه تبدیل به جسارت می گردد و شما در عرض یکی دو روز متوجه می شوید با مردی طرف شده اید که اصلا حاضر نیست جواب نه بشنود. از این لحظه به بعد باید مواظب معاشرت های خود با دیگران باشید و اگر نمی خواهید با یک چنین رویدادی مواجه بشوید، بهتر است از همان ابتدای کار جلویش را بگیرید زیرا هرگز شنیده نشده است که خرچنگی طعمه خود را از دست داده باشد. او به شدت حسود است.

تک فارس

او نه تنها پیراهنی نیست که بتوانید هر روز عوضش کنید، بلکه پالتویی هم نیست که بتوانید پس از یک سال کنارش بگذارید. آشپز بسیار خوبی است، هنرمند است، به آنچه که در ناهار خوری و اتاق خواب می گذرد، علاقمند است. به گذشته ها پای بندی نشان می دهد و دلش می خواهد شماکپیه همان دخترکی باشید که زمانی زن پدرش شد، می تواند خود را عاشق پیشه نشان بدهد و اگر شما را مطابق دلخواه خود یافت، بهتر است تن به قضا بدهید و بر سر سفره عقد بنشینید زیرا دیگر محال است از شما دست بردارد.

خوب حالا که تصمیم گرفته اید بله را بگویید، لابد می خواهید بدانید که او به عنوان یک پدر چه جور آدمی است. قلب او، در این مورد، بر غم مرد بودنش، مادرانه است.

حقیقت این است که طبیعت مراقبت کننده، ملایم، دلسوز، و درک کننده اش وی را پدر بسیار خوبی می کند. صبر و تحملش در مقابل بچه ها نامحدود است و در صورت لزوم می تواند پا به پای ایشان انواع بازی ها را انجام دهد. او در روز تولد بچه اش کلاه کاغذی به سر می گذارد و کاری می کند که به همه خوش بگذرد. اصولا رفتارش با کودکان چنان است که تمام دوستان و آشنایان بچه هایش نیز او را دوست خواهند داشت زیرا می تواند ساعت های متوالی با ایشان بازی و گفت و گو کند. پدر متولد تیر به پسرش افتخار کند و دخترش را شدیدا تحت حمایت خودنگاه می دارد. وقتی این بچه ها خیلی کوچک هستند، شما گاهی این توهم برایتان به وجود می آید که نکند او مادر بچه هست نه شما؟ می گویند گل بی خار وجود ندارد، پدر به این خوبی بی عیب نیست،‌مثلا او دلش می خواهد که بچه هایش تا ابد به وی متکی باشند و به این جهت وقتی اولین آثار استقلال طلبی را در بچه ها مشاهده می کند، فورا حالت تهاجمی به خود می گیرد و ت مدتی حاضر نمی شود که به حقیقت تن در بدهد.

او وقتی دید که پسرش اتومبیل را برده و تا دیر وقت بر نگشته است و یا وقتی مشاهده کرد که ساعت دوازده شد و دخترش هنوز از مهمانی مراجعت نکرده، مثل مرغ سر کنده شروع به قدم زدن در این اتاق و یا آن اتاق می کند. در اینجا شما می توانید از یک نقطه ضعف او برای آرام کردنش استفاده کنید. یادتان هست که او نسبت به ارقام موجودیش در بانک و بالا رفتن این ارقام چقدر دلبستگی دارد؟ خوب حالا شما از همین نقطه ضعف استفاده کنید و خیالش را آرام ببخشند. شما می توانید حرف هایتان را اینطور شروع کنید: ببین عزیزم، ما حالا دو تا بچه داریم، اما اگر آنها ازدواج بکنند، دو نفر هم به این تعداد اضافه می شود و دیری نمی گذرد که تعداد بچه هایمان شش هفت نفر خواهند شد. درست مثل پولی که توی بانک گذاشته باشیم و هر سال بهره اش به آن اضافه بشود. خوب شش هفت تا بچه بیشتر ما را سر گرم خواهند کرد تا دو تا، مگر نه؟ (حالا مطئن باشید که فکر او فقط متوجه تعداد رقم بچه ها شده است) لذا دنباله حرف خود را بگیرید و بگویید، جدا خوشحالم که با حرف هایم موافق هستی. حالا بیا بخواب تا ببینیم کی خبر ازدواجشان را به ما خواهند داد. در این مورد یک چیز را حتما فراموش نکنید و آن این است که دقت داشته باشید این حرف ها را شب چهاردهم ماه به وی نگویید، زیرا در این صورت ممکن است سو ء تفاهمی رخ بدهد و وضع وخیم تر بشود. در یک چنین شبی مرد متولد تیر نمی تواند درست فکر کند و حواسش را روی یک موضوع معین ثابت نگاه دارد. طبیعی است اگر هنوز پای سفره عقد نشسته این مسائل دیگر برای شما مطرح است، مثلا اگر دوستش دارید، می خواهید بدانید چگونه به دادن پیشنهاد ازدواج آشنایش کنید و ترتیبی دهید که به جای این دست و آن دست کردن و به جای برداشت قدم های جنبی مستقیما به طرف شما پیش بیاید. یکی از مسائل مهم این است که قدری از وی رو بگردانید. خرچنگ معمولا از برداشتن قدم های قهقرایی نسبت به طعمه ای که از او دور می شود، خودداری می کند و همین حالت هم در مردانی که در برج خرچنگ متولد شده باشند، مشاهده می گردد، شما اگر بتوانید این کار را با به میان کشیدن پای مرد دیگرن انجام بدهید، خیلی بهتر و مسجل تر خواهد بود. بهترین راه برای سر براه نگاه داشتن مردی که در ماه تیر متولد شده باشد، بکار گرفتن احساساتش است که درست پشت بر صورت حسابگرش قرار گرفته است. موسیقی، شعرهای زیبا، انواع گل ها،‌لباس های زیبا عطرهای خوشبو، کلمات خوش آیند،‌ نوازش های دلچسب همه و همه سلاح های برنده اس هستند که شما می توانید برای در هم شکستن مقاومت ضعیفش در مقابل احساسات بکار ببرید. در این پیکار نیز نباید فراموش کنید. برای او چند غذای خوشمزه و عالی بپزید. عکس بچه ها را از توی مجلات ببرید و در بیاورید و به در و دیوار اتاقتان بچسبانید تا ثابت کنید که بچه دوست هستید.

او را مثل یک بچه تر و خشک کنید و ببینید که چطور زود به مقصود می رسید. اگر برایتان امکان دارد یکی از آن گردنبندهای زنان روستایی شرقی را که از سکه های پول درست شده اند، پیدا کنید و بخرید. یک چنین گردنبندی تاثیر دوبل روی او می گذارد.

مسافرت به اقصی نقاط ناشناخته جهان و پول نقد اگر این دستورات را اجرا کردید، ناگهان یک روز به شما می گوید آیا موافقید برای خواستگاری به دیدن پدر و مادرت بیایم؟ صبح روز بعد با خیال راحت برای تمام کسانی که می خواهید در جشن ازدواجتان حضور داشته باشند، کارت دعوت بفرستید. شما موفق شده اید که قلب هزار حجره ای یک مرد متولد تیر را بربایید و به وی ثابت کنید که دختر دلخواهش هستید. حالا دیگر برای همیشه از آن او شده اید و از جانش را از دست می دهد ولی شما را نگاه می دارد. هفته دیگر کد بانوی منزل او خواهید بود، ولی خیلی دقت کنید که تغییراتی که در این خانه می دهید، شامل دور ریختن فلان کلاه کهنه و یا فلان سرپایی نشود. آنچه در این خانه سالها از عمرشان گذشته باشد سرمایه هستند. در بین آنچه که به عنوان جهیزیه به منزل او می برید، حتما یک چتر هم قرار بدهید زیرا برخی از شب ها هوا بارانی خواهد بود اما این هوای ابری و دانه های بارن که اشک چشم شما خواهند بود، خیلی سریعتر از آنکه تصورش را می کنید، زیر نور آفتاب عشق تبدیل به یک هوای واقعا فرح انگیز میگردد. می دانی چرا؟ برای اینکه احتمالا هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

در زندگی زناشویی شما غم و خنده پا به پای هم پیش می روند و در خانه شما یک روز هوا ابری و یک روز هم هوا آفتابی خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر