تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین آنتی ویروس های جدید برای ویندوز

image معرفی بهترین آنتی ویروس های جدید برای ویندوز

آنتی ویروس بیت دیفندر (BitDefender) با کسب رتبه ۱۰ از ۱۰ بالاترین جایگاه را به دست آورده که این رقم حاکی از کسب رتبه ۱۰ در سه زیر مجموعه کارایی، ویژگی ها و پشتیبانی است.
آنتی ویروس های کسپرسکی (Kaspersky)، پاندا، F-Secure، AVG، Avast، G Data، BullGuard، Avira و Eset Node32 به ترتیب رده های دوم تا دهم جدول را به خود اختصاص داده اند.
بیت دیفندر با داشتن بازار ۹۲.۵۴ درصدی، نسخه Plus خود را با قیمت ۲۹.۹۵ دلار به بازار ارائه کرده که رقم معقولی به نظر می رسد و در رده سوم از ارزان ترین آنتی ویروس ها قرار گرفته است. پشتیبانی از کلیه نسخه های ویندوز و امکان بهره مندی خدمات پشتیبانی از طرق گپ، ایمیل و پشتیبانی تلفنی برای این محصول مهیاست.
کسپرسکی تنها با تفاوت نمره ای ۰.۵ در زمینه کارایی (Performance) از بیت دیفندر عقب افتاد و باعث شد که در دومین جایگاه قرار گیرد و اگر فرض را اهداء مدال های ورزشی به حائز رتبه ها قرار دهیم، می تواند مدال نقره را از آن خود کند؛ کسپرسکی محصول خود را با قیمت ۵۹.۹۵ دلار عرضه میکند و ۴.۱۷ درصد از بازار را در اختیار خود دارد.
Featureهای کسپرسکی پا به پای بیت دیفندر پیش می رود و راهکارهای پشتیبانی آن همچون محصول رده اولی جدول است.
رتبه کلی پاندا به عنوان سومین آنتی ویروس مطرح، ۸.۹۸ است که به ترتیب از کارایی، ویژگی ها و پشتیبانی رتبه های ۹.۲۵، ۸.۷۵ و ۵.۰۰ را به دست آورده و در حالیکه قیمت محصول آن ۳۹.۹۹ دلار است، ۰.۷۹ درصد از بازار را در اختیار خود دارد.
تنها تفاوتی که از نظر ویژگی با دو سری قبل دارد، NetBook Mode را در حوزه ویژگی ها و همچنین نسخه ۶۴ بیتی ویندوز XP را پشتیبانی نمیکند و تنها پل ارتباطی را با کاربران خود ایمیل تعریف کرده است.
F-Secure رتبه کلی ۸.۶۵ را به دست آورده و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در سه معیار اتخاذ شده رتبه های ۹.۲۵، ۵.۰۰ و ۱۰.۰۰ را به ترتیب به دست آورده است.
موضوعاتی چون Anti-Phishing، Gamer Mode، Auto Usb detect و NetBook Mode نیز از جمله مواردی است که در این محصول پشتیبانی نمی شود.
AVG، Avast و G Data نیز به ترتیب رتبه های ۸.۴۵، ۸.۰۸ و ۸.۰۵ را به دست آورده اند. قیمت هر یک از محصولات به ترتیب ۳۴.۹۹، ۳۹.۹۹ و ۲۹.۹۵ لحاظ شده و هر کدام بخش هایی از بازار را در اختیار دارند که به تفکیک ۱.۷۸ درصد مخصوص AVG، ۰.۴۹ در اختیار Avast و آمار برای G Data عدد صفر را نشان می دهد.
سه محصول پایانی دیگر سهم چندانی از بازار ندارند و تنها NOD32 بازاری در حدود ۰.۲۳ درصد را در اختیار دارد.
رتبه های ۷.۹۸، ۷.۶۸ و ۷.۶۳ به ترتیب مختص سه محصول انتهایی در لیست ده تایی های برتر است که مشخصا شامل BullGuard، Avira و Eset NOD32 می شود.
محصول این سه برند پایانی به قیمت ۲۰.۹۷، ۲۳.۴۹ و ۳۹.۹۹ دلار عرضه می شود که در این بین Eset NOD32 محصولی است که تمامی Featureها را بر روی محصول خود لحاظ کرده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر