تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای جالب جذاب و دوست داشتنی بودن در دانشگاه

image ترفندهای جالب جذاب و دوست داشتنی بودن در دانشگاه

حرف‌ پیش پا افتاده نزنید

در تحقیقاتی افرادی که درمورد مسائل سطحی و پیش‌پا افتاده حرف می‌زنند را با افرادی که درمورد مسائل عمیق‌تری صحبت می‌کنند، مقایسه شده‌اند. این تحقیقات نشان می‌دهد که آنهایی که درمورد خودشان، اعتقادات و علایقشان حرف می‌زنند باور دارند که همسرانشان جذاب‌تر از آنهایی هستند تا آن‌هایی که درمورد آب‌وهوا یا موضوعات پیش‌پا افتاده دیگر حرف می‌زنند.

ارتباط چشمی

وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، اول ببینید چشمانش چه رنگی است. کمی بیشتر از حالت عادی به چشم‌هایش نگاه کنید. این ارتباط چشمی شما را برای آن فرد جذاب‌تر خواهد کرد.

تکفارس آی آر

بهداشت فردی

درمورد تاثیری که یک حمام خوب می‌تواند بر جذابیت شما بگذارد هیچ تردیدی نیست. با اینکار بوی بهتری خواهید داد، موهایتان زیباتر به نظر خواهد رسید و همچنین نشان خواهد داد که برای خودتان ارزش قائل هستید. همچنین مسواک زدن دندان‌هایتان، اصلاح صورت و استفاده از دئودورانت را فراموش نکنید.

حرکت دست‌ها

آنهایی که موقع صحبت کردن از دست‌هایشان استفاده می‌کنند به نظر بااعتماد‌به‌نفس‌تر و فعال‌تر به نظر می‌رسند و این ازجمله خصوصیات شخصیتی باارزشی است که بر جذابیت شما اضافه می‌کند.

خوب لباس بپوشید

www.takfars.ir

شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. باور کنید لباسی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد.

لبخند بزنید

افرادی که لبخند می‌زنند به نظر همه جذاب‌تر می‌رسند تا آنهایی که لبخند نمی‌زنند. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهرتان را بهتر کنید، کافی است لبخند روی لب‌هایتان بنشانید.

مرموز به نظر برسید

این تکنیک حداقل درمورد آقایان بسیار موثر است. تحقیقات نشان می‌دهد که خانم‌ها بیشتر جذب مردهایی می‌شوند که از ظاهر آنها نمی‌توانند بفهمند چه احساسی نسبت به آنها دارند. ممکن است دلیل آن این باشد که زن‌ها خیلی به آن مرد و اینکه دوستشان دارد یا نه فکر می‌کنند. و ازآنجا که خیلی به آن مرد فکر می‌کنند، به این نتیجه می‌رسند که دوستش دارند.

بوی خوب بدهید

اینکه بوی خوبی بدهید مغز آدم‌ها رانسبت به جذابیت شما تحریک می‌کند. کمی عطر یا ادوکلن باعث می‌شود در نظر دیگران جذاب‌تر به نظر برسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر