تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بیست راز سیاه برای رهایی از یک زندگی بی هدف و دلگیر

image بیست راز سیاه برای رهایی از یک زندگی بی هدف و دلگیر

اکنون زمان آن فرا رسیده که به اصلاح و بازیابی زندگی خود بپردازید

افرادی که باعث افت و تنزل شما می شوند

ارتباط دوستی باید به گونه ای باشد که به شما کمک کند، نه اینکه آسیب برساند. اوقات خود را با افراد خوب و خوش رفتار بگذرانید که باهوش، منظم و فعال بوده و با شما هم فکر و هم عقیده باشند.

محیط کاری یا حرفه ای که از آن نفرت دارید

تکفارس آی آر

هیچ وقت به اجبار شغلی را انتخاب نکنید. بیشتر جست و جو کنید حتما شغل و کار مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. اگر از کار خود لذت برده و به آن علاقمند هستید، در این صورت از انجام آن بازنایستید زیرا زمانی که فکر و ذهن خود را بر شور و علاقه شدیدتان متمرکز میکنید، کارِ سخت، دشوار نخواهد بود.

منفی بافی های خود

از خودگویی های ذهنتان آگاه باشید. همه ما به آرامی و بدون حرف، در ذهنمان با خود صحبت می کنیم اما از آنچه می گوییم و یا از چگونگی تاثیر آن بر خود، آگاه نیستیم. به افکار و اندیشه های خود گوش کنید و اگر افکاری منفی می شنوید، کمی درنگ کرده و افکار مثبت را جایگزین آنها سازید.

ارتباط مبهم و غیرضروری

آنچه را که در نظر دارید و برایتان اهمیت دارد، بیان کنید و آنچه را که بیان میکنید، در نظر داشته باشید. صریح و واضح صحبت کنید. موارد نامفهوم را سوال کنید تا همه چیز واضح و روشن شود.

www.takfars.ir

فضای کاری نامنظم

هرگونه بی نظمی و به هم ریختگی را در فضای کار یا محیط زندگی خود برطرف کنید. برای وسایلی که از آنها استفاده نمیکنید، چاره ای بیندیشید.

تاخیر در انجام امور

صبح ها، ۳۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا لازم نباشد مانند یک فرد حواس پرت، با عجله به این طرف و آن طرف بروید. همان ۳۰ دقیقه به شما کمک خواهد کرد تا از جریمه شدن به دلیل سرعت غیرمجاز، تاخیر داشتن در محل کار و دردسرها و گرفتاری های بی مورد دیگر اجتناب کنید.

هماهنگ شدن اجباری با افراد دیگر

خودتان را با کسی وفق ندهید. خودتان باشید، زیرا خودتان، تنها فردی است که شما می توانید باشید.

داشتن جسمی ناسالم

سلامتی جسمی شما، زندگی شماست، پس نگذارید از دست برود. سالم و صحیح غذا بخورید، ورزش کنید و سالانه یک معاینه پزشکی انجام دهید.

ترس از تغییر زندگی

زندگی، مملو از تغییر و تحول است. هر روز با روز دیگر متفاوت است و هر روز، آغاز و پایانی تازه است. مشتاقانه از آن استقبال کنید و محکم و استوار پیش روید.

تک فارس

کار، کار و کار، بدون داشتن تفریح و سرگرمی

هر زمان که می توانید برای خود کمی تفریح و سرگرمی و اوقاتی خوش فراهم آورید و از آن لذت ببرید.

احساس کمبود در زیبایی بر اثر ملاقات با بعضی افراد

ظاهر و قیافه خوب، چشم ها را به سوی خود جلب میکند. خصوصیات و ویژگی های فردی، قلب ها را به سوی خود می کشاند. به بودنِ خود، افتخار کنید. شما قبل از این هم، از زیبایی برخوردار بوده اید.

نداشتن خواب کافی

یک فکر و ذهن خسته، به ندرت می تواند مفید و ثمربخش باشد.

انجام کار تکراری

شما حاصل جمع تجربیات زندگی خود هستید، هر چه بیشتر تجربه کنید، به همان نسبت نیز، داستان زندگیتان جالب تر می شود.

حرص و طمع شخصی

اجازه ندهید حرص و طمع وجود شما را فرا گیرد. حرص و طمع، سرانجام، سعادت و خوشبختی را به همراه خود خواهد برد.

T A K F A R S

قرض و بدهی زیاد

خوب زندگی کنید. اعتدال و میانه روی را رعایت کنید. لوازمی را که به آنها نیازی ندارید، خریدار نکنید. همواره آینده نگر باشید. یک برنامه برای پس انداز داشته باشید و هرگز آن را کنار نگذارید.

نداشتن صداقت و راستی

زندگی کردن همراه با صداقت و راستی، باعث آرامش خاطر می شود و آرامش خاطر، گرانبها و ارزشمند است. دورویی و ریاکاری را از خود دور کرده و افراد ریاکار را هم تحمل نکنید.

بیوفایی

ارتباط دوستیِ صمیمانه، یک پیوند مقدس و کانونی از اعتماد و اطمینان است. اگر هر دو طرف، یک دل نباشند، مبارزه برای حفظ این دوستی ارزشی ندارد.

عدم احساس امنیت در خانه

اگر در خانه، احساس امنیت نمیکنید، در هیچ جای دیگر نیز این احساس را نخواهید داشت. یک کانون خانوادگی مهربان در ناحیه ای امن بسازید که شما از نامیدنِ آن به عنوان خانه، احساس سربلندی و افتخار کنید.

عدم آمادگی برای رویارویی با رویدادهای زندگی

زندگیج غیرقابل پیش بینی است. تفاوت زیادی بین ترس و آمادگی برای مواجه شدن با رویدادهای غیرقابل پیش بینی در زندگی وجود دارد. همیشه برای روبرو شدن با رویدادهای غیرقابل پیش بینی آماده باشید.

تک فارس www.takfars.ir

منفعل بودن

یا قصد فعالیت و به دست آوردن فرصت های جدید را دارید یا فرد دیگری این کار را خواهد کرد. شما نمی توانید با دست روی دست گذاشتن و فکر کردن درباره یک کار، هیچ چیز را تغییر دهید یا پیشرفت کنید.

به خاطر داشته باشید، شما فقط یک بار زندگی میکنید اما اگر به شیوه ای صحیح زندگی کنید، همان یک بار زندگی کردن کافی است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر