تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین فصل برای رفتن به مسافرت کدام است

image بهترین فصل برای رفتن به مسافرت کدام است

در فصل گردشگری خلوت Low Season موسسات مرتبط با گردشگری به خاطر گذار از این فصل و جلوگیری از لطمات ناشی از رکود بازار معمولاً امتیازاتی را به مسافران ارائه می دهند .

گوشه ای از این امتیازات عبارتند از :

۱. بعضى ازهتلها با علم به اینکه تخت اضافى بچه ها نرخ مشخصى دارد با این وجود به لحاظ ارائه خدمات مطلوب و تبلیغات برای فصل شلوغی از دریافت وجه اضافى جهت تخت بچه هاى زیر ۱۲ سال صرف نظر مى نمایند.

۲. خطوط مسافرتی هوائی ، زمینی و ریلی ، هتل ها و آژانس ها به دلخواه خود نرخ هایى ، نازل تر از نرخهاى معمول براى مسافران قائل مى شوند و این تخفیف به موقعیت ، فصل کار و میل و اراده آنان بستگى دارد .

تکفارس آی آر

۳. تخفیف براى مسافران گروهى بخصوص براى گروه هائی که سعى کنند در فصلهاى خلوت براى خطوط مسافرتی هوائی ، زمینی و ریلی ، هتل ها و آژانس ها، مسافران جمعى یا توریستى جلب نمایند .

۴. در متلها و به خصوص هتلهاى کنار دریا مسأله تخفیف نرخ از اهمیّت خاصى برخوردار است زیرا در فصل زمستان (Low Season) که هتلهاى کنار دریا خلوت است شاید این بهترین ابزار جهت جذب بخشی از مشتریان باشد .

در اینجا واژه "فصل" اصطلاحاً مورد استفاده قرار گرفته و لزوماً دوره آن به میزان ماه های یک فصل نمی باشد.

به عنوان مثال تعطیلات نوروز فصل گردشگری شلوغی است در صورتیکه چند روزی بیشتر بطول نمی انجامد. معمولاً این فصول گردشگری برای مقاصد گوناگون ، متفاوت و حتی متضاد می باشد به عنوان نمونه در بازار ایران کشور ترکیه در فصل زمستان در Low Season قرار دارد حال آنکه کشور امارات متحده عربی – دبی در High Season .

*فصل شلوغى High Season

www.takfars.ir

*فصل خلوتى Low Season

محصولات معتبر
محصولات معتبر