تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور عکس های حرفه ای بگیرید

image چطور عکس های حرفه ای بگیرید

چشم ها را کمی بستن

این یکی از جدیدترین ترفندهایی است که سلبریتی ها هنگام ژست گرفتن از آن استفاده می کنند تا جذاب تر، جوان تر و زنانه تر به نظر برسند. آن ها کمی چشم هایشان را می بندند و بدون این که لب هایشان را زیاد به هم فشار بدهند، لبخند ریزی می زنند. با این کار صورت شما جوان تر به نظر خواهد رسید.

موها را یک وری حالت دادن

یک وری ریختن موها باعث می شود که زاویه فک شما بهتر به چشم بیاید و ظاهری جذاب به شما بدهد. با این کار صورت تان گویی در قاب گرفته می شود به علاوه این که بلندی موهایتان تمام و کمال به نمایش درمی آید.

تکفارس آی آر

لبخندی حقیقی زدن

برای این که لبخندتان مصنوعی به نظر نرسد، می توانید چشمان تان را اندکی ببندید. با این کار حتی بدون این که لب هایتان را تکان دهید، لبخندتان واقعی تر و صمیمی تر به نظر می رسد.

فشار دادن زبان به سقف دهان

برای بیشتر به چشم آمدن استخوان های گونه می شود از کارنتورینگ استفاده کرد. اما اگر آرایش نداشته باشیم چطور؟ راه چاره این است که زبان خود را به سقف دهان تان بچسبانید و با دهان بسته لبخند بزنید. این باعث می شود استخوان گونه تان بالاتر بیاید و مشخص تر باشد.

از زاویه بالا عکس گرفتن

www.takfars.ir

عکس گرفتن از زاویه بالا باعث بهبود سلفی تان می شود. با این کار غبغب نخواهید داشت و یا نورپردازی بد ویژگی های چهره تان را خراب نخواهد کرد.

لب ها را به هم بفشارید

بهترین راه برای دست یافتن به این ترفند این است که ماهیچه های بینی را به پایین حرکت دهید تا لب بالایی تان غنچه تر به نظر برسد. این کار باعث می شود لب هایتان بزرگ تر به نظر برسد و ژست صورت تان جذاب تر خواهد شد.

تکنیک لبخنده

نه یک خنده است و نه فقط یک لبخند بلکه لبخندی آرام و ساده است با دهانی که کمی باز شده و چشمانی که کمی بسته. اگر فکر می کنید لب های به هم فشرده (تکنیک قبلی) به دردتان نمی خورد، بهتر است این روش را امتحان کنید. با این کار جوان تر و شادتر به نظر خواهید رسید.

سمت چپ صورت شما زیباتر است

آیا به این دقت کرده اید که خیلی از سلبریتی ها در عکس هایی که می گیرند سمت چپ صورت شان را نشان می دهند؟ بر اساس مطالعات انجام شده، سمت چپ همواره فعال تر است چرا که نیمکره راست مغز مسئول دریافت و بروز احساسات به صورت بصری است. به همین خاطر سمت چپ توازن بیشتری نسبت به سمت راست دارد و ظریف تر است.

پایین دادن چانه

درست همانند عکس گرفتن از زاویه بالا، پایین دادن چانه نیز همان کارکرد را دارد اما با این ترفند شما زنانه تر و جذاب تر به نظر خواهید رسید. با این کار چشم هایتان بزرگ تر به نظر خواهد رسید و همین به طور خودکار شما را جوان تر و جذاب تر می نمایاند.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر