تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا واقعا ویتامین سی سرماخوردگی را بهتر میکند

image آیا واقعا ویتامین سی سرماخوردگی را بهتر میکند

ویتامین سی میتواند تا حدودی مفید باشد.البته که ویتامین سی را اگر به عنوان مکمل استفاده کنیم ممکن است نتواند جلوی سرماخوردگی را بگیرد اما میتواند روند بهبودی از سرماخوردگی را را سریعتر کند به شرطی که ویتامین سی را به طور منظم مصرف کنید.

مکمل ویتامین سی ممکن است زمان و علائم سرماخوردگی را کاهش دهد و آن هم به خاطر این است که تاثیراتی بر روی افزایشایمنی بدن میگذارد.و بدن را برای مبارزه با ویروس ها مقاوم تر میسازد.

در اضافه بر اینکه ویتامین سی سیستم ایمنی بدن را مقاوم میسازد کمک میکند تا بافت های جدید بازسازی و تولید شوندکه در مقابل بیماری های قلبی و سرطان های خاص مراقبت میکند و همچنین کمک میکند تا جذب آهن بالا رود و LDL کلسترول کاهش یابد و همچنین کمک به ساخت کلاژن ها میکند.به غیر از اینها دارا انتی اکسیدان میباشد که سلول ها و دی ان ای را از تخریب دور نگه میدارد.

با بررسی تحقیق در این زمینه بهتر است که ویتامین سی را به صورت روزانه مصرف کنیم .( به صورت ادامه دار)

تکفارس آی آر

باید بدانیم که برای به دست آوردن ویتامین سی میتوانیم از منابع گوناگون استفاده کنیم و لزوما نیاز نیست که از قرص استفاده کنیم .ویتامین سی به وفور در میوه هایی نظیر پرتقال– توت فرنگی – آناناس – کیوی و سبزیجاتی نظیر بروکلی – بروکسل – گلکلم میباشد.این مواد منابع بزرگی از ویتامین سی هستند..

مصرف قرص برای افرادی نیاز است که با کمبود ویتامین سی رو به رو هستند.باید بدانیم که میزان ۲۵۰ میلیگرم تا ۱۰۰۰ میلیگرمویتامین سی در روز میتواند کافی و میزان ایمنی باشد . اما بیشتر از آن میتواند موجب مشکلات دستگاه گوارش و اسهال شود .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر