تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور روز خوبی داشته باشیم به همین سادگی

image چطور روز خوبی داشته باشیم به همین سادگی

۱. یک چیز جدید یاد بگیرید

هر روز، به دنبال فرصتی باشید که دانش‌تان را گسترش دهید. به یک پادکست گوش کنید، مقاله‌ای جالب بخوانید، از یک دوست چیز جدیدی یاد بگیرید. یادتان باشد که هر کس را می‌بینید چیزی می‌داند که شما نمی‌دانید.

۲. روز یک نفر را خوب کنید

برای یک نفر دیگر، کاری بکنید، هر کاری. این تقویت‌کننده‌ای فوری برای حالتان است. وقت گذاشتن برای مهربانی نسبت به سایرین همچنین به شما کمک می‌کند که احساس کنترل بیشتری داشته باشید.

تکفارس آی آر

۳. از توانایی‌هایتان استفاده کنید

وقتی فرصت پیدا می‌کنید که کاری انجام دهید که بیشترین توانایی‌تان در آن است، می‌درخشید. بر اساس تحقیقات، کارکنانی که از توانایی‌هایشان استفاده می‌کنند از آنانی که نمی‌کنند عملکرد بهتر و احساس برآوردگی و کمال بیشتری دارند.

۴. خودتان را بسازید

فعالانه تصمیم بگیرید که خوب بخورید، بیشتر حرکت کنید و بهتر بخوابید. هر لقمه غذا، هر قدم اضافی، و هر ساعت استراحت اضافی تأثیر قابل توجهی دارد. تصمیمات هر روزه شما روی کیفیت سلامتی و زندگی‌تان اثر می‌گذارد.

۵. رو به جلو فکر کنید

www.takfars.ir

اهداف بلند مدت‌تان کدامند؟ هر روز لااقل یک کار انجام دهید که شما را قدمی، هر چقدر هم کوچک، به آن اهداف نزدیک‌تر کند.

۶. کاری با معنا انجام دهید

مهم نیست چقدر کوچک، کاری کنید که دنیا را بهتر کنید. این کار می‌تواند به سادگی برداشتن تکه‌ای زباله از روی زمین باشد.

۷. یک لحظه تأمل کنید

حداقل ۳۰ ثانیه را صرف تفکر و تأمل درباره آنچه به دست آورده‌اید و درک و قدردانی از آنچه دارید کنید. ابراز تشکر یکی از ساده‌ترین راه‌های بهتر شدن حال‌تان است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر