تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی غذاهایی که بعد از خوردن آنها عصبانی می شوید

چیپس سیب زمینی از مهمترین غذاهای تحریک‌کننده و ایجاد عصبانیت است، این ویژگی چیپس سیب‌زمینی به خاطر سرخ شدن عمیق و کامل آن در روغن است و چربی‌های امگا ۶ موجود در روغن سرخ کردنی با ورود به بدن، مانع عملکرد صحیح چربی‌های "امگا ۳" می‌شود. چربی‌های امگا ۳ چربی‌های متفاوتی هستند که در تنظیم خلق و خو بسیار تأثیر گذارند و باعث تحکیم رفتار می‌شوند.

تا جای ممکن مصرف "چیپس سیب‌زمینی" در رژیم غذایی روزانه خود را کاهش دهید. فراموش نکنید چیپس سیب‌زمینی با ارائه کالری بالا و کمترین میزان مواد مغذی به بدن شما، در ایجاد چاقی و در نهایت بیماری دیابت، "فشارخون"، "چربی خون" و … نقش بسیار مهمی دارد.

نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های قندی نه تنها باعث تحریک رفتار و خلق‌وخوی فرد می‌شوند، بلکه جداً برای سلامت کلی بدن مضر است. این نوشیدنی‌ها سرشار از "قندهای شیرین" و نیز شیرین‌کننده‌های مصنوعی‌ هستند. از این رو، وقتی شما این نوشابه را می‌خورید، حجم بالای قند در بدن به چربی تبدیل می‌شود و در نهایت تأثیر قند بر بدن را به صورت کاهش شادی و خوشحالی و تبدیل شخص به فرد عصبانی بر جای می‌گذارد.

چای یخ خانگی، آب میوه‌های طبیعی و خنک، و حتی آب‌های طعم دار شده با تکه‌های میوه را جایگزین مناسبی برای این نوشابه‌ها برشمرد.

شیرینی‌ها، پیراشکی‌ها و روغن مارگارین را نیز در فهرست این غذاها قرار داد و می توان بر کاهش مصرف این مواد غذایی و یا جایگزین‌های مناسب تاکید کرد.

تکفارس آی آر

بادام‌زمینی بسته‌بندی‌شده که در تمام مغازه‌ها به فروش می‌رسد را همه می‌شناسیم. این بادام زمینی فرآوری شده سرشار از سدیم، افزودنی‌های طعم‌دهنده و رایحه‌های مصنوعی است که می‌تواند با اختلالاتی نظیر "مشکلات تنفسی"، خس‌خس کردن سینه، "میگرن" و احساس سوزش و ضعف عضلانی در ارتباط باشد. بهتر است بادام‌زمینی و سایر مغزهای تازه و بدون نمک یا حداقل فراوری نشده را در سبد غذایی خود جای دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر