تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا می توان تلگرام را روی هر نوع موبایل یا ویندوزی نصب کرد

image آیا می توان تلگرام را روی هر نوع موبایل یا ویندوزی نصب کرد

از مزیت های این اپلیکیشن این است که می توانید در پلتفرم های مختلف مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و غیره همزمان اکانت خود را مدیریت کنید. یعنی با قابلیت همگام سازی که این برنامه دارد می توانید اکانتتان را روی هر سیستمی که بخواهید همزمان نصب کنید و از آن بهره مند شوید، اما چگونه؟

برای اینکه روی پلتفرم های مختلف از تلگرام استفاده کنید، کافی است که متناسب با هر پلتفرم، یک نسخه از تلگرام دانلود و نصب کنید.

شما می توانید همزمان روی تبلت ios، تبلت اندرویدی، ویندوز، مک بوک، گوشی های هوشمند اپلی و اندرویدی، از تلگرامتان استفاده کنید چرا که محدودیتی در نوع و تعداد پلتفرم ها نیست.

شماره ای که قرار است برای آن تلگرام تان را فعال کنید را روی گوشی خود فعال نگه دارید چرا که به کد های ارسالی تلگرام نیاز دارید.

تکفارس آی آر

حالا شروع کنید و یکی یکی ، روی سیستم های خود، تلگرام را نصب و برای شماره مورد نظر فعال کنید. کدی برای شما هر بار ارسال می شود که این کد را باید در بخش تایید هویت وارد کنید تا بتوانید از سیستم خود با شماره مورد نظر استفاده کنید.

در نهایت در بخش session می توانید شمار دستگاه هایی که به اکانت تلگرامتان وصل است اشراف داشته باشید.

اگر کسی تلگرام شما را روی سیستم خود در اختیار داشته باشد سریعا می توانید از این بخش موضوع را متوجه شوید و دسترسی او را خارج کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر