تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

اسکوبی دو: نبرد نهایی شگی

سال انتشار: ۲۰۱۷

کارگردان: مت پیترز

صداپیشگان: فرانک ولکر، متیو لیلارد، گری دلیسل، کیت میکوچی، کارلوس الازراکی، ماکس چارلز، گری کول

تکفارس آی آر

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۶.۶ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۰ از ۱۰۰

اسکوبی دو از آن شخصیت هایی است که تاکنون به فضاها و ژانرهای متعددی قدم گذاشته است. همه ی این آثار کیفیت بالایی ندارند اما انیمیشن وسترن اسکوبی دو را در مجموع باید راضی کننده بدانیم. پس از اینکه اسکوبی دو (فرانک ولکر) و دوستانش به محل زندگی یکی از اقوام شگی سفر می کنند، آنجا با روح یک کابوی روبه رو می شوند که شهر را به آشوب کشانده است. آن ها با بررسی راز این روح، متوجه می شوند که او در حقیقت از اجداد شگی است.

نبرد نهایی شگی بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و حتی بعضی از طرفداران به آن لقب بهترین فیلم اسکوبی دو را داده اند. تلفیق جذاب امضاهای آشنای مجموعه با ژانر وسترن نیز با تحسین روبه رو شد. با حضور صداپیشگان قدیمی مجموعه همانند فرانکر ولکر و متیو لیلارد، یک داستان معمایی خوب با تم وسترن، نبرد نهایی شگی می تواند هر کودکی را سرگرم کند.

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

www.takfars.ir

مردی از باتن ویلو (۱۹۶۵)

همانند ژانر وسترن، انیمیشن وسترن هم نقطه ی شکوفایی خود را دهه ها قبل پشت سر گذاشته است و حتی در همان دوران هم انیمیشن های بلند این ژانر محبوب نبودند. البته برای سال ها، هیچ استودیویی به جز دیزنی علاقه ای به تولید انیمیشن های بلند نداشت و تنها استثنا را باید انیمیشن موزیکال و مستقل مردی از باتن ویلو (۱۹۶۵) بدانیم که با شعار دلپذیرترین ماجراجویی انیمیشنی از زمان سفیدبرفی اکران شد و اگرچه در حدو اندازه ی این شعارها نبود اما فیلم چندان بدی نیست. در همین سال، برونو بوزتو انیمیشن ایتالیایی وست و سودا را ساخت که در حقیقت اولین انیمیشن وسترن اسپاگتی تاریخ است. فرانسه و بلژیک هم سال ۱۹۷۱ با لوک خوش شانس: شهر گل مروارید وارد میدان شدند که در کشورهای دیگر هم طرفدار پیدا کرد.

دیزنی زودتر از این رقبا وارد حوزه ی وسترن شده بود، آن ها پیکاس بیل را در کارنامه داشتند اما این انیمیشن کوتاه در سال ۱۹۴۸ تنها به عنوان یکی از اپیزودهای زمان ملودی در دسترس قرار گرفته بود. قبل و پس از آن، چهره های کلاسیک دیزنی، میکی موس، مینی موس، گوفی و پلوتو هم همانند دیگر شخصیت های عصر طلایی کارتون، در آثاری با حال وحوای وسترن حضور پیدا کرده بودند. دلیلی که این روزها از این انیمیشن های کوتاه صحبت نمی شود، گرایش آن ها به تفکر قالبی (کلیشه های شخصیتی) است، به ویژه برداشتی که از بومی ها و سرخ پوست ها ارائه می دهند. ژانر وسترن در مجموع سابقه ی قابل دفاعی در این زمینه ندارد اما انیمیشن ها بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند زیرا اغراق آمیزتر هستند.

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

پیکاس بیل (۱۹۴۸)

انیمیشن های وسترن کوتاه شرکت برادران وارنر (از دهه ی ۵۰ میلادی) مشهورتر از باقی هستند و با اینکه آن ها هم برداشت درستی از سرخ پوستان ارائه نمی دهند اما حداقل در بسیاری از اپیزودها خبری از سرخ پوست ها نبود و کابوی ها در کانون توجه قرار داشتند، اگرچه وارنر مدتی بعد با اسب خرگوش (۱۹۶۰) یک برداشت نژادپرستانه و توهین آمیز از سرخ پوستان ارائه داد. افزون بر این، ژانر کودک هم در گذر زمان نیاز داشت تا از امضاهای وسترن فاصله بگیرد. اسلحه ها را کم وبیش در انیمیشن های مدرن نیز پیدا می کنید اما آن دوران بسیار رایج بودند. در ضمن کابوی های کارتونی به وفور سیگار می کشیدند که پیام های مثبتی برای کودک به همراه ندارد. دیزنی حتی بعدها تصمیم گرفت تا سیگار را از بعضی از انیمیشن های کلاسیک خود همانند پیکاس بیل حذف کند.

اما حتی فارغ از این تغییرات اجباری، مخاطبان هرگز علاقه ی زیادی به این ژانر نشان نداده اند. شرکت یونیورسال، دنباله ی یکی از موفق ترین انیمیشن هایش، یک داستان آمریکایی را در دهه ی ۹۰ میلادی به جهان وسترن برد اما نتیجه ی نهایی حداقل از نظر تجاری ناامیدکننده بود و فیلم نصف نسخه ی اصلی فروخت. البته اشتباهات یونیورسال را هم نباید نادیده گرفت، آن ها این انیمیشن را تنها یک هفته پس از دیو و دلبر (۱۹۹۱) دیزنی اکران کردند. یازده سال بعد، دریم ورکس انیمیشن، اسپیریت: اسب سیمارون را تولید کرد که یک نامزدی اسکار به دست آورد اما به فروش خوبی نرسید؛ این فیلم هم متاسفانه در بدترین زمان ممکن روی پرده رفته بود، یک هفته پس از جنگ ستارگان: قسمت دوم – حمله کلون ها و سه هفته پس از مرد عنکبوتی (۲۰۰۲).

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

خانه ای در مزرعه (۲۰۰۴)

دیزنی هم بدترین نقدها و کمترین میزان فروش خود در آن سال ها را با یک اثر وسترن تجربه کرده است، خانه ای در مزرعه (۲۰۰۴) که حتی از سیاره گنج (۲۰۰۲) و آتلانتیس: امپراتوری گم شده عملکرد بدتری داشت. طلسم همچنان ادامه دارد، برای مثال حلقه گمشده (۲۰۱۹) علی رغم بازخوردهای مثبت به معدود شکست های بزرگ استودیوی لایکا تبدیل شد (تنها ۲۶ میلیون دلار فروش برای انیمیشنی با بودجه ی ۱۰۰ میلیون دلاری). ژانر وسترن هم در سال های اخیر وضعیت بهتری ندارد، فیلم های درجه یکی همچون قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل (۲۰۰۷)، پیشنهاد (۲۰۰۵) یا برادران سیسترز (۲۰۱۸) همگی در گیشه شکست خورده اند و بلاک باسترهای وسترنی مثل هفت دلاور (۲۰۱۶) و رنجر تنها (۲۰۱۳) ناامیدکننده ظاهر شده اند. البته که نمونه های موفقی همچون جنگوی زنجیرگسسته (۲۰۱۲) را هم داریم اما آن فیلم کوئنتین تارانتینو را در پشت دوربین داشت.

تک فارس

اگر انیمیشن های وسترن محبوبیت بالایی داشتند آیا ممکن بود که مخاطبان کودک آن ها در بزرگسالی به طرفداران جدی ژانر وسترن تبدیل شوند؟ به این سوال نمی توان پاسخ قطعی داد اما بدیهی است که عدم علاقه ی کودکان به این نوع انیمیشن ها، به گسترش مخاطب هدف ژانر وسترن کمکی نکرده است. اما جالب است به یاد بیاوریم که یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی سه دهه ی اخیر یک کابوی است: وودی، قهرمان داستان اسباب بازی (برای آن هایی که طرفدار وسترن هستند، سکانس آغازین داستان اسباب بازی ۳ رویایی جلوه می کند). ساخت انیمیشن ها هزینه ی بالایی دارد و به نظر نمی رسد استودیوها بخواهند روی ژانر وسترن سرمایه گذاری کنند، با این حال در فهرست زیر می توانید تعدادی وسترن انیمیشنی قابل قبول پیدا کنید که ارزش حداقل یک بار تماشا را دارند.

روح رام نشده (Spirit Untamed)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۲۰۲۱

کارگردان: ایلین بوگان

صداپیشگان: ایزابلا مونر، مارسای مارتین، مکینا گریس، والتون گاگینز، جولیان مور، جیک جیلنهال

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۵.۵ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۴۸ از ۱۰۰

این دنباله ی مستقل انیمیشن روح (۲۰۰۱)، قصه ی دخترکی به نام لاکی پرسکات (ایزابلا مونر) را روایت می کند که همراه با خانواده اش به یک شهر کوچک نقل مکان کرده است و آنجا با یک اسب وحشی به نام اسپیریت دوست می شود. پس از اینکه یک گاوچران تصمیم می گیرد تا اسپیریت را به دام بیندازد، لاکی سفری را برای نجات اسب محبوبش آغاز می کند.

روح رام نشده اگرچه کیفیت قسمت اول را ندارد اما مضامین مورد بحث نسخه ی اصلی را بار دیگر مورد بررسی قرار می دهد و به روح رام نشدنی غرب وحشی می پردازد. این ساخته ی ایلین بوگان برداشت کودکانه ی متفاوتی از ژانر وسترن ارائه می دهد و در آن بازیگران شاخصی همچون جولیان مور و جیک جیلنهال به عنوان صداپیشه حضور دارند. رام نشده در گیشه شکست خورد و کمتر کسی به آن توجه کرد اما نکات مثبتی هم در آن به چشم می خورد و می تواند کودکان را راضی کند.

T A K F A R S

خانه ای در مزرعه (Home On The Range)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۲۰۰۴

کارگردان: ویل فین، جان سنفورد

صداپیشگان: روزان بار، جودی دنچ، کوبا گودینگ جونیور، رندی کواید، جنیفر تیلی، استیو بوشمی، چارلز دنیس

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۵.۴ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۵۲ از ۱۰۰

خانه ای در مزرعه شاید از بهترین انیمیشن های دوبعدی دیزنی نباشد اما حداقل یک برداشت دوست داشتنی از غرب وحشی ارائه می دهد. قصه ی فیلم ادای دین به وسترن های کلاسیک است و پیرامون چند حیوان اهلی اتفاق می افتد که برای نجات خانه شان، تصمیم می گیرند تا یک دزد مزرعه ی تحت تعقیب را به دام بیندازند و او را تحویل کلانتر دهند تا جایزه دریافت کنند.

قصه ی فیلم می توانست بهتر روایت شود و انتقادات زیادی به آن وارد است اما خانه ای در مزرعه جذابیت های خودش را دارد و به ویژه کودکان را مجذوب خود می کند. این ساخته ی ویل فین و جان سنفورد، از آخرین انیمیشن های دو بعدی دیزنی بود که در گیشه شکست سختی خورد اما بعضی از منتقدان به این نکته اشاره کرده اند که شاید در زمان نامناسبی اکران شد.

جونا هکس (DC Showcase: Jonah Hex)

تک فارس www.takfars.ir

سال انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: ژواکیم دو سانتوس

صداپیشگان: توماس جین، لیندا همیلتون، جیسون مارسدن، مایکل روکر، میشل تراکتنبرگ

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۷.۲ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۷۱ از ۱۰۰

عملکرد ضعیف و ناامیدکننده ی فیلم جونا هکس (۲۰۱۰) با بازی جاش برولین و مگان فاکس باعث شد تا این ابرقهرمان محبوب دی سی به حاشیه برود و نسخه ی انیمیشنی آن که در همان سال منتشر شد هم در کانون توجه قرار نگیرد. در این انیمیشن ۱۲ دقیقه ای دوبعدی، با شکارچی جایزه بگیر مشهور، جونا هکس (توماس جین) همراه می شویم که به دنبال خلافکاری به نام رد داک (مایکل روکر) است. او در این مسیر با لورین (لیندا همیلتون) آشنا می شود، یک قاتل بی رحم که نقشه های خاص خودش را دنبال می کند.

جونا هکس همراه با نسخه ی دی وی دی انیمیشن بتمن: پشت نقاب سرخ منتشر شد و از سوی منتقدان و طرفداران نقدهای مثبتی دریافت کرد. جذابیت اصلی انیمیشن این است که فضای جدی و سیاهی دارد و همچنین یادآور می شود که شخصیت هکس چه پتانسیلی داشت و دی سی اگر هوشمندانه عملکرد می کرد، می توانست یک فیلم لایو اکشن پرفروش و درجه یک پیرامون او بسازد.

لوک خوش شانس و افسانه ی دالتون ها (Lucky Luke: Ballad of the Daltons)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۱۹۷۸

تکفارس

کارگردان: هنری پویریه

صداپیشگان: ژاک بالوتن، روژه کارل، دانیل سکالدی، برنارد هالر، جرارد ارناندس، ژاک لگرا، ژاک مورل

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۶.۹ از ۱۰

وقتی از انیمیشن وسترن صحبت می کنیم، لوک خوش شانس از اولین آثاری است که به ذهن می رسد. اقتباسی از مجموعه کمیک فرانسوی به همین نام، لوک خوش شانس هرگز نتوانست به محبوبیت جهانی انیمیشن هایی همچون تن تن یا اَستریکس برسد اما در کشور فرانسه پرسروصدا ظاهر شد تا چند فیلم مختلف برای آن ساخته شود. دومین فیلم که لوک خوش شانس و افسانه ی دالتون ها نام دارد، به انگلیسی نیز دوبله و توسط شرکت دیزنی در ایالات متحده منتشر شد.

قصه ی فیلم از آن وسترن های اصیل است. چهار برادر خلافکار که با نام دالتون ها شناخته می شوند و در زندان روزگار می گذرانند، با خبر می شوند که عموی آن ها، هنری دالتون اعدام شده است. هنری اما پیش از مرگ وصیت می کند که اگر برادرزاده هاش بتوانند انتقام قتل او را از قاضی پرونده اش بگیرد، همه ی ثروت خود را به آن ها خواهد سپرد. دالتون ها از زندان فرار می کنند تا این وصیت را عملی کنند اما در مقابل یک کلانتر سرسخت به نام لوک خوش شانس قرار می گیرند. افسانه ی دالتون ها اگرچه خارجی زبان است اما از غرب وحشی و وسترن های آمریکایی یک برداشت درجه یک ارائه می دهد.

یک داستان آمریکایی: فایول به غرب می رود (An American Tail: Fievel Goes West)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۱۹۹۱

کارگردان: فیل نیبل لینک، سایمون ولز

صداپیشگان: فیلیپ گلاسر، کتی کاوادینی، دام دی لوئیس، ایمی اروینگ، جیمز استوارت، جان کلیز، جان لاویتس

takfars.ir

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۶.۵ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۶۰ از ۱۰۰

فایول به غرب می رود دنباله ی انیمیشن موفق یک داستان آمریکایی است که سال ۱۹۸۸ به اکران درآمد. خانواده ی ماوسکویتس پس از ورود به آمریکا متوجه می شود که وضعیت زندگی در این کشور چندان ایده آل نیست. آن ها تصمیم به نقل مکان می گیرند و به شهری در غرب وحشی قدم می گذارد اما شرایط بدتر می شود و فایول آنجا با هفت تیرکش های خطرناک و یک گربه ی شیطانی کاپیتالیست روبه رو می شود.

فایول به غرب می رود که استیون اسپیلبرگ را در مقام تهیه کننده دارد، انیمیشن نوآورانه ای است که از حرکات پویای دوربین و نورپردازی های خلاقانه استفاده می کند تا انیمیشن دو بعدی آن کیفیتی سینمایی داشته باشد. فیل نیبل لینک و سایمون ولز با این انیمیشن، یک ادای دین همه جانبه به ژانر وسترن داشته اند و حتی موفق شده اند جیمز استوارت افسانه ای را متقاعد کنند تا صداپیشگی یکی از شخصیت ها را برعهده بگیرد (این آخرین اثر سینمایی استوارت فقید است).

لوک خوش شانس: شهر گل مروارید (Daisy Town)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۱۹۷۱

کارگردان: رنه گوسینی

صداپیشگان: مارسل بوزوفی، ژاک بالوتن، پیر تورناد، روژه کارل، ژاک لگرا، جرارد رینالدی، پت وودز

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۶.۹ از ۱۰

تک فارس آی آر

اولین انیمیشن بلند لوک خوش شانس که اغلب بهترین قسمت مجموعه نیز در نظر گرفته می شود و داستان کم نظیری دارد. یک کاروان درشکه در حین سفر، در یک بیابان بی آب وعلف یک گل مروارید پیدا می کند، آن ها این گل را به فال نیک و تصمیم می گیرند تا خانه هایشان را در همین منطقه بنا کنند، نتیجه ی تلاش های این کاروان، شهر کوچکی به نام گل مروارید است که خیلی زود به میعادگاه محبوب خلافکاران و کابوی ها تبدیل می شود.

این شهر برای اینکه از فساد و جرم و جنایت در امان بماند، به کمک های لوک خوش شانس نیاز دارد، کلانتری که حتی از سایه اش هم سریع تر شلیک می کند. مشابه افسانه ی دالتون ها، شهر گل مروارید هم نشان می دهد که سازندگان فرانسوی آن درک بالایی از وسترن های آمریکایی دارند و این ژانر را می شناسند. در نتیجه همه ی امضاهای رایج فیلم های وسترن مشهور را در این انیمیشن پیدا می کنید، از سالن های شلوغ تا دوئل های اضطراب آور.

اسپیریت: اسب سیمارون (Spirit: Stallion of the Cimarron)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۲۰۰۲

کارگردان: کلی اشبری

صداپیشگان: مت دیمون، جیمز کرامول، دنیل استودی، چاپر برنت، مت لوین، رابرت کیت، ریچارد مک گوناگل

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۷.۲ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۶۹ از ۱۰۰

اسپیریت: اسب سیمارون قصه ی سرگذشت یک اسب وحشی به نام اسپیریت را روایت می کند که در سفر پرفرازونشیب خود با انسان ها روبه رو می شود. او که در دوران جنگ های سرخ پوستان، از سوی دولت فدرال به دام افتاده است، توسط یک سرخپوست جوان نجات پیدا می کند و یک دوستی عمیق میان این دو شکل می گیرد.

TakFars

اسپیریت می توانست به یک انیمیشن بزرگ تبدیل شود اما تحت تاثیر تصمیمات استودیوی سازنده قرار گرفت و در گیشه شکست خورد. این انیمیشن در ابتدا قرار بود به واسطه ی داستان گویی بصری جلو برود اما سازندگان در آخرین لحظات تصمیم گرفتند تا یک بازیگر مشهور را استخدام کنند که جای اسب قصه مونولوگ بگوید (مت دیمون). با این حال، اسپیریت از لحظات شکوهمند و تاثیرگذاری بهره می برد و آن را نمی توانید به راحتی فراموش کنید.

کالامیتی، کودکی مارتا جین کانری (Calamity، A Childhood Of Martha Jane Cannary)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

سال انتشار: ۲۰۲۰

کارگردان: رمی شای

صداپیشگان: سالومه بولون، الکساندرا لامی، آلکسیس توماسیان، سانتیگو باربن، دمین وتکا، فیلیپه وینسنت

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۷.۱ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۷۰ از ۱۰۰

این فیلم دانمارکی-فرانسوی کمتردیده شده، یکی از تحسین شده ترین انیمیشن های وسترن سال های اخیر است و داستان واقعی یکی از چهره های زن مشهور غرب وحشی، کالامیتی جین را روایت می کند، زنی که نمی خواهد به کلیشه های جنسیتی پایبند باشد و رویاهای بزرگ تری دارد. سال ۱۸۶۳، او تصمیم می گیرد تا از کاروان پدرش جدا شود و به سراغ کسی برود که اخیرا از پدرش دزدی کرده است، تصمیمی خطرناک که سرنوشت او را تغییر می دهد.

کالامیتی، کودکی مارتا جین کانری سبک بصری متفاوتی دارد و به مضامین مهمی می پردازد، با این حال بعضی از منتقدان به این نکته اشاره داشته اند که برای مخاطبان کودک هیجان انگیز نیست و شاید آن ها را خسته کند. برای مخاطبان جوان و بزرگسال اما درون مایه ی فیلم است که اهمیت بیشتری پیدا می کند، ما با آدمی روبه رو هستیم که نمی خواهد محدود شود یا اجازه دهد که دیگران برای زندگی او تصمیم بگیرند.

تک فارس

زمان قرضی (Borrowed Time)

سال انتشار: ۲۰۱۵

کارگردان: اندرو کوتز، لو هامو لاج

صداپیشگان: استیو پورسل، گرگ دایکسترا، نیک پیترا

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۷.۵ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۷۷ از ۱۰۰

این انیمیشن کوتاه درخشان، کاری را انجام می دهد که بسیاری از آثار بلند هم گاهی نمی توانند: یک برداشت سیاه، پرجزئیات و اصیل از ژانر وسترن. قصه درباره ی یک کلانتر سالخورده است که پس از سال ها به یک صحنه ی تصادف قدیمی بازمی گردد. با هر قدمی که برمی دارد، او بار دیگر خاطرات دردناک کهنه را تجربه می کند و همچنان در تلاش است که خود را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده است ببخشد.

زمان قرضی توسط اندرو کوتز و لو هامو لاج ساخته شده است که از انیماتورهای پیکسار هستند و پنج سال را صرف توسعه ی این انیمیشن کردند. زمان قرضی برای لحن جدی و انیمیشن های زیبایش بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و حتی نامزد جایزه ی اسکار بهترین انیمیشن کوتاه سال ۲۰۱۷ شد اما به پیروزی نرسید.

رنگو (Rango)

image معرفی انیمیشن های دیدنی غرب وحشی

www.takfars.ir

سال انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان: گور وربینسکی

صداپیشگان: جانی دپ، آیلا فیشر، ابیگیل برسلین، بیل نای، ند بیتی، آلفرد مولینا، هری دین، استنتون ری وینستون

امتیاز کاربران IMDb به فیلم: ۷.۲ از ۱۰

امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۸۸ از ۱۰۰

رنگو انیمیشن غافل گیرکننده ای است و قصه ی یک آفتاب پرست را روایت می کند که تصادفا به یک شهر وسترن قدم می گذارد و تبدیل به کلانتر می شود. گور وربینسکی که با دزدان دریایی کارائیب نشان داد درک عمیقی از زیرژانر دزدان دریایی دارد، اینجا هم درک بالای خود از ژانر وسترن را به رخ می کشد. رنگو در کنار انیمیشن های باکیفیت و یک تیم صداپیشگی کم نظیر، بار دیگر یادآور می شود که استودیوها با انیمیشن های بزرگسالانه تا چه اندازه می توانند بلندپروازی کنند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر