تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش شیک لباس پوشیدن مخصوص خانم های چاق

image آموزش شیک لباس پوشیدن مخصوص خانم های چاق

با سبک لباس پوشیدن ادل آشنا شوید و اگر اضافه وزن دارید به سبک او لباس بپوشید.

لباس به رنگ های تیره

همه خانم هایی که اضافه وزن دارند برای اینکه کمی جمع و جورتر دیده شوند سراغ لباس های تیره میروند مانند مشکی و سرمه ای ، ادل هم از این قاعده مستثنی نیست و اکثرا به رنگ های تیره لباس میپوشد مخصوصا مشکی.

لباس مناسب اندام

تکفارس آی آر

ادل هیچوقت لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد نمیپوشد زیرا اینگونه لباس ها اندام را بد نشان میدهند، برای خوش استایل بودن باید لباسی انتخاب کنید که اندازه تان باشد و با اندام تان متناسب باشد.

لباس های کمر دار

لباس ها و پیراهن های کمر دار بهترین انتخاب های ادل هستند زیرا چاقی و اضافه وزن او را به خوبی میپوشاند. لباس های کمر دار اندام تان را متناسب نشان میدهند به این صورت که شکم تان را مخفی میکنند.

image آموزش شیک لباس پوشیدن مخصوص خانم های چاق

پوشیدن لباس های ساده

www.takfars.ir

ادل معتقد است لباس های طرح دار برای خانم های لاغر و ظریف مناسب است به همین دلیل همیشه لباس های ساده و بدون طرح را انتخاب میکند. او در انتخاب لباس هایش همیشه موفق بوده و بهترین ها را برای خود انتخاب میکند.

لباس های آستین پفی

لباس های آستین پفی برای خانم هایی که اضافه وزن دارند و بازوهای چاقی دارد مناسب است، ادل با پوشیدن لباس های آستین پفی چاق بودن دست هایش را مخفی میکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر