تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش ساخت ناخن مصنوعی با دستمال کاغذی

image آموزش ساخت ناخن مصنوعی با دستمال کاغذی

درست کردن ناخن مصنوعی با کاغذ

کاغذ را به اندازه ناخنتان ببرید

در مرحله اول یک تکه کاغذ را روی ناخنتان بگذارید و کاغذ را به اندازه ناخنتان علامت بزنید. سپس با توجه به همان اندازه ای که تعیین کردید کاغذ را برش بزنید. دقت کنید که یک سمت کاغذ هلالی و سمت دیگرش صاف باشد.

در مرحله بعدی، یک تکه کاغذ دیگر را ۳ لابه کنید، نمونه ای را که درست کرده بودید روی آن بگذارید و دقیقا به همان شکل برش بزنید. اکنون باید ۴ تکه کاغذ یک شکل و یک اندازه داشته باشید.

تکفارس آی آر

تکه های کاغذ را شبیه به فرم ناخن برش بزنید

نمونه هایی که برش زدید، قرار است از قسمت هلالی روی ناخن قرار بگیرند. یعنی قسمت هلالی کاغذ صدف ناخن و قسمت صاف آن نوک ناخن خواهد بود. بنابراین، باید فرم طبیعی یک ناخن بلند را به آن ها بدهید. تمام کاغذها را به یک شکل و اندازه ببرید و گوشه های تیز آن ها را بگیرید.

کاغذها را روی ناخنتان بچسبانید

کمی چسب مایع سفید یا همان چسب چوب را روی ناخنتان بزنید و پخش کنید. اولین کاغذ را روی ناخن گذاشته و کمی صبر کنید تا خشک شود. سپس مقداری چسب دیگر روی کاغذ بزنید و روی آن کاغذ دوم را بچسبانید. به همین ترتیب هر چهار کاغذ را دقیقا روی هم بچسبانید و صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود. زمانی که چسب خشک شد، ناخن مصنوعی شما به اندازه کافی سفت و محکم شده است. در این مرحله می توانید روی آن را با پولیش ناخن، لاک و سایر ابزار طراحی تزئین کنید.

درست کردن ناخن مصنوعی با پنبه

www.takfars.ir

یک تکه پنبه را به اندازه ناخن خود برش بزنید

یک تکه پنبه کوچک بردارید، کمی با دست باز کنید و به شکل مستطیل برش بزنید. اگر تکه پنبه ضخیم است، یک لایه از آن را جدا کنید.

در مرحله بعد، یک لایه تاپ کت روی سطح ناخن بزنید و پنبه را روی آن بچسبانید. مقدار اضافی پنبه را به اندازه قد ناخن دلخواه خود کوتاه کنید و سپس ناخنتان را به مدت ۴۵ ثانیه زیر دستگاه UV قرار دهید تا تاپ کت کاملا خشک شود.

تاپ کت را روی پنبه بزنید

تمام سطح ناخن را با تاپ کت بپوشانید. دقت کنید که تاپ کت را به آرامی و با ضربه های ملایم روی پنبه پخش کنید و دوباره انگشتتان را در دستگاه قرار دهید. پس از خشک شدن لایه قبلی، دوباره سطح ناخن را به تاپ کت آغشته کنید و ۴۵ ثانیه دیگر بوسیله دستگاه UV آن را خشک کنید. اکنون ناخن شما به اندازه یک کاشت ناخن حرفه ای سفت و محکم شده است.

اکنون با سوهان روی ناخن را صاف کنید و فرم و شکل دلخواهتان را به آن بدهید. روی آن را با یک لایه بیس کت بپوشانید و لاک مورد نظرتان را بزنید. در صورت تمایل هم می توانید انواع طرح زیبا مانند طرح ناخن کریسمس را روی آن اجرا کنید.

ساخت ناخن مصنوعی با دستمال توالت

یک تکه کوچک از دستمال توالت را با صورت مستطیل ببرید و با چسب ناخن روی ناخنتان بچسبانید. دقت کنید که دستمال را به طور کامل روی ناخن قرار ندهید. زیرا قرار است دستمال نقش تیپ ناخن را بازی کنید. آن را روی نصف ناخن بچسبانید.

مقدار دیگری چسب روی دستمال بریزید و به آن فرم دهید. صبر کنید تا چسب خشک شود و دستمال فرم دلخواه شما را به خود بگیرد. سپس می توانید مقدار اضافی دستمال را ببرید تا به قد ناخن مورد نظر خود برسید.

مقداری چسب روی سطح ناخن و دستمال بریزید و سپس آن را به جوش شیرین آغشته کنید. صبر کنید تا جوش شیرین به ناخن بچسبد و سپس مقدار اضافی آن را با برشا پاک کنید.

تک فارس

یک بار دیگر نیز این کار را تکرار کنید تا ناخن به اندازه کافی سفت و محکم شود.

به ناخن خود فرم دهید

نوبت آن رسیده است که با سوهان آن را مرتب کرده و شکل دلخواه خود را به آن بدهید. در نهایت انگشت و ناخن هایتان را با روغن نارگیل چرب کنید تا کوتیکول ها و پوست اطراف ناخن های شما در اثر سوهان آسیب نبینند. در این روش، ناخن های شما شکل ناخن آمبره به خود می گیرند که بسیار زیبا هستند. اما در صورت تمایل می توانید انواع طرح های دیگر مانند طرح ناخن زمستانی را روی ناخن خود پیاده کنید و از آن لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر