تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش انتخاب رنگ مناسب برای آرایش بهتر گونه و صورت

خانم‌های مسن معمولا ترجیح می‌دهند برای گونه‌ها از رنگ‌های کدر و نه چندان درخشان استفاده کنند، چون از رنگ می‌ترسند. حقیقت این است که رژگونه‌های درخشان می‌تواند چهره‌ را جوان‌تر و پرانرژی‌تر نشان دهد و کمک کند که گونه‌ها برجسته‌تر به نظر بیایند.

پیشنهاد می‌کنیم برای رژ‌گونه به دنبال رنگ‌هایی چون قهوه‌ای خاکی رنگ، صورتی و سرخ با حالتی کرمی باشید، رژگونه‌هایی که کمی حالت کرمی دارند بهتر از پودرها روی صورت پخش می‌شوند و پوست را مرطوب نیز می‌کنند.

وقتی می‌خواهید رژگونه بزنید، اول از همه برس را گوشه بالای گونه بگذارید وبعد رنگ را به سمت پایین پخش کنید. با این روش می‌توانید مطمئن باشید چهره‌تان همان‌گونه می‌شود که می‌خواهید.

اگر می‌خواهید ظاهر پوست‌تان را صاف ، هموار و یکدست کنید به جای پودر از یک کرم‌پودر مایع سبک استفاده کنید، بهتر است از کرم‌پودرهایی استفاده کنید که به سرعت جذب پوست می‌شوند.
نکته دیگر اینکه کرم‌پودرهای حاوی مرطوب‌کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می‌خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم‌پودر در کف دست‌تان بریزید و بعدمانند مرطوب‌کننده با نوک انگشتان به صورت بمالید.

رژگونه‌های تیره‌تان را دور بریزید

تکفارس آی آر

وقتی روی کرم‌پودر روشنتان رژگونه‌های ملایمی به رنگ‌های صورتی یا گلبهی می‌زنید چهره‌تان را ملیح و شفاف نشان می‌دهد. اما مشکلی که بسیاری از خانم‌های مسن دارند این است که از رژگونه‌های تیره و کرم‌پودرهای پررنگ استفاده می‌کنند. رنگ‌های تیره اصولا خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق‌تر نشان می‌دهد.

به این روش به گونه حالت دهید

بعد لپ را به طرف داخل جمع می‌کنیم،و از طرف گونه به شکل مثلث رژگونه می‌زنیم نقطه‌ای که مشخص می‌شود نقطه خط رژگونه است. اگر صورت کشیده باشد به طرف گوش می‌کشیم و اگر صورت گرد باشد به طرف بالاتر از گوش می‌کشیم.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر