تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در زندگی با همسرم موفق باشم و خوشبخت باشیم

۱ – نیاز به امنیت

اولین فاکتور برای تجربه یک زندگی مشترک موفق، تقدیم احساس امنیت به همسر است. مرد، ستون خانواده است و مهم ترین نقش او ایجاد امنیت و حمایت است. رفاه روانی مهم ترین خواسته زن از مرد است؛ بنابراین شما باید شوهری باشید که به همسرتان حس امنیت می دهید.

۲ – نیاز به درک شدن

برای تجربه یک ازدواج موفق، شنونده خوبی برای همسرتان باشید. زن ها به گفت و گو و برون ریزی احساسات و حرف هایشان نیاز دارند. باید بتوانید به عنوان یک همسر، شانه ای برای اشک های او باشید یعنی فردی باشید که او بتواند در کنارتان پناه بگیرد. او با شما درد دل میکند چون شما را دوست دارد. لازم نیست تا زمانی که نخواسته، مشکلاتش را حل کنید بلکه فقط خوب گوش کنید.

۳ – نیاز به قدرشناسی

تکفارس آی آر

احترام و قدردانی، راه ماندگار کردن عشق است. باید یاد بگیرید برای هر چیز کوچکی از همسرتان سپاس گزار باشید. هیچ وقت کارهایی که برای زندگی تان میکند و فداکاری هایش را وظیفه او نپندارید. بگذارید بانوی تان بداند قدرش را می دانید. حتی کوچک ترین لطف های او را یادداشت و به خاطرشان تشکر کنید. به او بگویید تا بداند چقدر برای تان مهم است و فراموش نکنید این یک نیاز طبیعی در خانم هاست.

۴ – نیاز به محبوبیت

برای تجربه یک ازدواج موفق، بگذارید همسرتان بفهمد محبوب و مورد تایید شماست. به عنوان یک مرد و یک شوهر به بانوی خود عشق بورزید. قلب و ذهن یک زن دائم به شنیدن و دانستن اینکه دوست داشتنی و خواستنی و مطلوب است، نیاز دارد. با این کار عشق تان را همیشه زنده نگه می دارید و کاری میکنید که همسرتان با همه توان سعی در جبران عشق شما داشته باشد. برای یک زن، کم دوست داشته شدن بدترین اتفاق است. خانم تان را باید زیاد دوست داشته باشید و این عشق را مرتب به او یاد آوری کنید. فکر نکنید خودش می فهمد یا باید بداند که دوستش دارید. عشق با ابراز شدن زنده میماند. این ابراز احساس، محبت خودتان را هم عمیق تر میکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر