تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ویژگی های دکوراسیون مدرن برای چیدمان آپارتمان

image ویژگی های دکوراسیون مدرن برای چیدمان آپارتمان

در اواخر دهه ۱۸۰۰ میلادی سبک مدرن، بر اساس طراحی و دکوراسیون مدرنیسم آغاز شد. این سبک از طریق مدرسه ای هنری به نام باوهاوس در آلمان متولد شد و با تأکید بر طراحی به شیوه ساده و کاربردی انجام می شد. سبک مدرن یک سبک قدیمی است که در قرن ۲۱ طرفداران بیشتری پیدا کرده و بسیار محبوب شده است. به طوری که آن را به نام دکوراسیون مدرن ۲۰۲۲ می شناسند.

دکوراسیون مدرن و شیک به گونه ای طراحی شده که شما از کم ترین فضا نهایت استفاده را ببرید و در مقایسه با سبک های سنتی، فضاهای بدون استفاده کمتر به چشم می آیند.

مهم ترین نکته ای که باید در سبک دکوراسیون مدرن رعایت شود، انتخاب رنگ است.

برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و خاص، باید تا حد ممکن از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت دکوراسیون داخلی مدرن، همان دکوراسیون مدرن است که در این سبک سعی می شود با ایجاد فضای ساده راحتی و آرامش را برای ساکنان خانه به همراه آورد.

تکفارس آی آر

دکوراسیون مدرن شامل چه بخش هایی می شود؟

بطور کلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بخش های دکوراسیون داخلی را شامل می شود که هر قسمت ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

ویژگی های دکوراسیون مدرن پذیرایی

اتاق پذیرایی به دلیل اینکه اولین مکانی است که مهمان های غریبه با آن سروکار دارند، دکوراسیون آن مهم تر از بخش های دیگر خانه است. این اهمیت در خانه های کوچک بیشتر می شود؛ زیرا افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند؛ بنابراین می توان گفت مهم ترین بخش در طراحی دکوراسیون که باید به چیدمان و جذابیت آن توجه ویژه ای داشت.

برای داشتن دکوراسیون مدرن پذیرایی کوچک، از المان های مختلفی می توان استفاده کرد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که برای ایجاد هارمونی در محیط، باید بین طرح و رنگ المان های انتخابی تناسب وجود داشته باشند. برای مثال هنگامی که شما از یک دکوراسیون مدرن و ساده برای پذیرایی خود استفاده می کنید، باید به جای استفاده از مبلمان راحتی و کلاسیک از مبل استیل و سلطنتی استفاده کنید.

www.takfars.ir

image ویژگی های دکوراسیون مدرن برای چیدمان آپارتمان

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

آشپزخانه مهم ترین قسمت هر خانه ای است؛ به همین منظور آشپزخانه با دکوراسیون مدرن و جدید، نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی فضاهای مختلف خانه دارد. در نتیجه برای داشتن آشپزخانه مدرن بهتر است از کابینت هایی با رنگ سفید استفاده کنید. برای تزئین فضای ناهارخوری به سبک مدرن نیز، تنها می توان از مدل های مختلف چراغ بالای میز استفاده کرد.

image ویژگی های دکوراسیون مدرن برای چیدمان آپارتمان

ویژگی دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی

اگر می خواهید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را به سبک مدرن طراحی کنید، می توانید از رنگ های بسیار شاد مانند بنفش، نارنجی، سبز، آبی روشن و موارد مشابه که با سلیقه صاحب خانه نیز هماهنگ باشد، یا از نورپردازی های ملایم و آینه دکوراتیو در این بخش استفاده کنید.

image ویژگی های دکوراسیون مدرن برای چیدمان آپارتمان

دکوراسیون مدرن اتاق خواب

برای دیزاین اتاق خواب به سبک مدرن بهتر است با ایجاد فضای ساده، محیطی دنج و آرام را برای افراد به وجود آورد. برای این منظور شما می توانید از یک تخت کوتاه، دو پاتختی و دو چراغ در کنار آن استفاده کنید. همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر اتاق خواب، از یک مجسمه خاص در گوشه اتاق یا نقاشی خاص روی دیوار استفاده کنید.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر