تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور باشگاه بدنسازی باز کنید و مربی موفقی باشید

image چطور باشگاه بدنسازی باز کنید و مربی موفقی باشید

واقعیت ها را درک کنید.

من خوش شانس بودم که چندین مربی شخصی را در طول سال ها مربیگری کرده ام، بسیاری از آن ها معتقدند که داشتن کسب و کار شخصی یک رویا است. در این مورد من می خواهم واقعیت های یک کسب و کار را توضیح دهم: کار در ۲ روز هفته تقریبا زمان زیادی است و شامل استخدام و اخراج کارکنان، مالیات، مسائل مالی، بازاریابی، فروش، حقوق و دستمزد، صاحب خانه ها، اجاره نامه ها و غیره …. می باشند نکته این است که داشتن یک کسب و کار در واقع منحنی یادگیری باور نکردنی است و می تواند چالش آور و سرگرم کننده باشد . شما فقط باید تعیین کنید که چه چیزی را دقیقا می خواهید بدست آورید.

شغل روزانه ی خود را متوقف نکنید.

این یکی از بهترین نصیحت هایی است که تا به حال از سمت S.C.O.R.E شنیده ام. بعضی از شما، زمانی که این مقاله را می خوانید بسیار راغب می شوید که کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و زندگی بسیاری از افراد را تغییر دهید و همچنین در این مورد هم کاملا شما را درک می کنم که دوست دارید هر چه سریعتر از محل کارتان استعفا دهید. اما استعفا از شغلی که درآمد کافی جهت تامین خود و خانوادتان را دارد بسیار مهم است. این درآمد می تواند به شما در شروع یک کسب و کار کمک کند. پس شغل تان را تا جایی که می توانید از دست ندهید و در ساعات بیکاری خود کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

تکفارس آی آر

یک مربی متبحر پیدا کنید.

شما نیاز دارید که حتما با یک نفر کار کنید. یک شخصی که هم در مکان حضور داشته باشد و هم متبحر باشد، چرا که در این صورت شما هم در هزینه ها و هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید. علاوه بر آن سرمایه گذاری بر روی شخصی که موجب می شود شما را به چالش بکشد و همچنین شما را به سوی هدفتان سوق دهد نقش بسیار مهمی دارد. این طور نیست؟ این کار دقیقا مانند آن چیزی است که ما نسبت به مشتریان مان انجام می دهیم.

یک طرح کسب و کار (بیزینس پلان ) تهیه کنید.

اگر شما موفق به تهیه طرح کسب و کار (بیزینس پلان) نشوید مطمعنا شما طرح شکست را تهیه کرده اید. ممکن است با خود فکر کنید که می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید و چگونه به موفقیت برسید، اما تهیه ی طرح کسب و کار موجب می شود که شما به جزییات بیشتر فکر کنید مخصوصا اگر هدف اصلی کسب در آمد باشد. مقالات بسیار مفیدی در AFS وجود دارد که موجب می شود شما را به سمت جزییات بیشتری بکشاند مانند: چه کسی بازار هدف شما خواهد بود؟ این مشتریان از کجا خواهند آمد؟ چگونه شما با برنامه ها و خدماتتان مشکلات آنان را حل خواهید کرد؟ خدمات اختصاصی شما چه چیزهایی خواهند بود؟ قیمت ها به چه صورت هستند؟ سرمایه های شما در حال حاضر چه چیزهایی هستند؟ استراتژی بازاریابی شما چیست؟

خودتان را درگیر مسائل کوچک نکنید.

www.takfars.ir

نام، لوگو، رنگ، برند، وب سایت و … مهم هستند، اما فراموش نکنید که شما در ابتدای کار هستید. در حال حاضر نیازی نیست که شما تمام این موارد را داشته باشید و موارد گران را انتخاب کنید. شما صرفا نیاز دارید که پیشرفت کنید. تمام موارد را به صورت ساده و از نظر هزینه ای مقرون به صرفه در نظر بگیرید. به عنوان یک مقوله ی تجاری با یک وکیل و یک حسابدار مشورت کنید و فراموش نکنید که سادگی در ابتدای کار باید سر لوحه ی کار قرار بگیرد.

اگر می توانید مکانی را اجاره کنید.

شما ممکن است آرزوی داشتن یک استدیو ورزشی ۲۱۱۱ متر مربعی را داشته باشید. اما بعضی مواقع بهتر است که بر روی رویای خود خط بکشید و به سوی اجاره ی یک مکان مناسب بروید. چرا؟ در این حالت در میلیون ها پول صرفه جویی کرده اید. به دنبال آن بگردید که با مکان های عمومی شهر وارد مذاکره شوید و قرارداد همکاری با آن ها منعقد کنید.

اگر شما به دنبال مکان های تخصصی تری می گردید، در حوالی خود به دنبال مکان مناسب جهت اجاره بگردید. ۵ مکان نزدیک به بازار هدف را پیدا کنید. سپس هر کدام را مورد بررسی قرار دهید و از نظر قیمت مقایسه کنید. موارد نامناسب را حذف کنید و بهترین قیمت ها را از بین آن ۵ مورد انتخاب کنید. مناسب ترین مورد هم از نظر خود و هم از دید مشتری را انتخاب کنید. این موارد در شروع یک کسب و کار مناسب به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

به بازاریابی و فروش عشق بورزید.

بعد از شنیدن نام شما هرگز مشتریان بسیاری برای نام نویسی به شما مراجعه نمی کنند، بلکه این بستگی به توانایی شما در بازاریابی و خدمات پس از فروشی است که نسبت به مشتریان تان ارائه می دهید. آیا علاقه ای به بازاریابی و فروش ندارید؟ به هر حال برای شروع کسب و کار خود در زمینه ی تناسب اندام مجبورید که هم به فروش و هم به بازاریابی علاقمند باشید و در هر دوی آن ها تخصص داشته باشید. با این حال نیازی ندارید که بودجه ی بسیار زیادی را برای جذب مشتریان جدید صرف کنید. شما نیاز دارید که آن ها را به وجد بیاورید، خدمات بسیار عالی برای آنان فراهم سازید و به آن ها کمک کنید تا مشکلات شان را حل کنند و به هدف خود برسند. تمام مراحل کاری خود را به صورت مستند به آن ها ارائه دهید و برای جلب اعتماد، باید یک سری فیلم و تصاویر از تغییرات مشتریان نسبت به قبل آنان نشان دهید به این شکل شما نشان می دهید که دقیقا هدف و مسیر رسیدن به هدفتان به چه شکل خواهد بود. از آن ها بخواهید که نظرات شان را در این باره به شما ارجاع دهند. در کل در زمینه ی بازاریابی خلاق باشید.

از افکار منفی دوری کنید.

مسائل و مشکلاتی که در شروع یک کسب و کار اتفاق می افتند بیشتر در ذهن افراد اتفاق می افتند تا در عالم واقعیت. افکار منفی منجر می شوند که فرد دچار عدم اعتماد به نفس و ترس شود و در نهایت منجر به عدم رضایت شخص و شکست کسب و کار می شود. افکار مثبت و تایید شدن از طرف دیگران موجب می شود که شما را به سمت هدفتان سوق دهد. علاوه بر این مارک تویین در این باره می گوید: من نگرانی های زیادی در زندگی ام داشته ام که بیشتر آن ها هیچ وقت در زندگی ام اتفاق نیفتاده اند. از کاه کوه نسازید و سعی کنید با افراد مثبت در زندگی تان تعامل داشته باشید تا راحت تر به هدفتان برسید. امیدوارم که این ۸ نکته به شما در شروع یک کسب و کار رویایی در زمینه ی تناسب اندام کمک کرده باشد. جاه طلب و در عین حال صبور باشید و همیشه به یاد داشته باشید که باید از کل مسیر لذت ببرید. افراد بیرون از باشگاه نیاز به کمک دارند و من بر روی کمک شما حساب می کنم تا یک مرکز زیبایی اندام جدید بنیان گذاری کنید و افراد را جذب آن کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر