تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور آپارتمان خود را اصولی و حرفه ای دکور کنید

image چطور آپارتمان خود را اصولی و حرفه ای دکور کنید

سفید بودن رنگ دیوار‌ها

بسیاری از افراد معتقدند رنگ دیوار‌های خانه باید فقط و فقط سفید باشند، زیرا این یکی از قوانین دکوراسیونی است، اما بهتر است این قانون را فراموش کنید و از هر رنگی که دوست دارید برای دیوار‌های منزل تان استفاده کنید.

رنگ دکوراسیون اتاق کودک

یکی دیگر از قوانین دکوراسیونی که باید زیر پا بگذارید مربوط به اتاق کودک است، اکثر ایرانی‌ها تصور میکنند باید دکوراسیون اتاق دختربچه‌ها صورتی و اتاق پسربچه‌ها آبی رنگ باشد. دکوراسیون اتاق بچه‌ها به هر رنگی که فکرش را بکنید میتوانید باشد حتی سیاه و سفید.

تکفارس آی آر

کاناپه‌های بزرگ

کاناپه‌های بزرگ را بیخیال شوید، زیرا دیگر دوران پرطرفدار و مد بودن آن‌ها تمام شده است و به جای آن‌ها از مبلمان و صندلی‌های کوچک و جمع و جور استفاده کنید مخصوصا در آپارتمان‌های کوچک امروزی.

دیوار رنگی اتاق بچه

معمولا والدین جوان بعد از مشخص شدن ج.ن.س.یت فرزندشان شروع میکردند به رنگ کردن اتاق او مثلا اگر فرزندشان پسر بود دیوار‌های اتاق آبی رنگ میشد و اگر دختر بود صورتی، این قانون از مد افتاره را کنار بگذارید و ببینید دیوار اتاق کودک اگر سفید رنگ باشد چقدر زیبا است.

ست میز و صندلی

www.takfars.ir

میز و صندلی‌های ناهار خوری را میتوانید از سبک‌های مختلف انتخاب کنید حتما که نباید ست باشند، به این ترتیب دکوراسیون اتاق ناهارخوری تان متنوع‌تر خواهد شد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر