تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

می خواهم از همه پسر ها خوشتیپ تر باشم چه کنم

image می خواهم از همه پسر ها خوشتیپ تر باشم چه کنم

متناسب با فرم بدن تان لباس بپوشید

کی از مهم ترین نکاتی که می تواند در جذابیت استایل شما تاثیرگذار باشد، انتخاب لباس هایی متناسب با فرم بدن می باشد. در واقع انتخاب های شما باید بر اساس واقعیت های فرم بدن تان باشد، به طور مثال اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از شلوار های راه راه استفاده کنید و یا اگر اندام های گلابی شکل دارید، لباس هایی با رنگ های تیره برای پایین بسیار مناسب تر می باشد. در واقع خود را درگیر هیجانات ترند ها و فشن نکنید و آنچه که مناسب فرم بدن تان می باشد را انتخاب کنید. به طور مثال اگر رنگ های روشن بیشتر به شما می آیند، نیازی نیست حتما از رنگ سال که رنگ تیره ای است در استایل خود استفاده کنید، مگر اینکه در اکسسوری ها.

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

وشتیپ بودن با توجه به موقعیت خای مختلف می تواند تعاریف گوناگونی داشته باشد. به طور مثال شما برای خوشتیپ به نظر رسیدن در یک قرار کاری رسمی، باید لباس رسمی بپوشید و برای خوشتیپ به نظر رسیدن در یک مهمانی دوستانه، لباسهایی زیبا و غیر رسمی بپوشید.

تکفارس آی آر

نه اور سایز و نه تنگ بپوشید

کی از اشتباهاتی که در بسیاری از افراد دیده می شود، تمایل آنها برای پوشیدن لباس هایی است که یا تنگ هستند و یا گشاد که اصطلاحا اور سایز گفته می شوند. در واقع بهترین سایز برای لباس پوشیدن که می تواند به جذابیت استایل شما کمک نماید، سایزی است که دقیقا اندازه باشد و نه خیلی گشاد یا تنگ.

به آراستگی خود و لباس هایتان توجه کنید

وجه به بهداشت شخصی و آراستگی البسه ای که به تن کرده اید، دیگر نکته ای است که می تواند در خوشتیپ به نظر رسیدن شما تاثیرگذار باشد. در واقع اگر آراسته و مرتب نباشید، با گرانقیمت ترین لباس ها نیز نمی توانید خوشتیپ به نظر برسید. بنابراین ابتدا بهداشت شخصی خود را مانند مرتب بودن مو، ریش و نظافت دندان ها رعایت کنید و سپس لباس هایی آراسته و مرتب به تن کنید.

image می خواهم از همه پسر ها خوشتیپ تر باشم چه کنم

www.takfars.ir

کفش هایتان باید کاملا تمیز و براق باشند

فش ها نقش بسیار مهمی در زیبایی استایل شما دارند و باید به خوبی به آنها توجه شود، چه در انتخاب شان هنگام خرید و چه در خصوص نگهداری و تمیز نگه داشتن آنها. بسیاری از استایلیست ها، کفش ها را نماینده استایل می دانند و می گویند که بیشترین توجه فرد مقابل تان به کفش شما جلب می شود. بنابراین توصیه می شود که در خرید کفش بیشتر ملاحظه کیفیت آن را بکنید تا قیمت و همیشه قبل از به پا کردن کفش ها، از تمیز و براق بودن آنها اطمینان داشته باشید.

استفاده از آیتم های هماهنگ در کنار یکدیگر

یکی از پیشنهاداتی که می تواند به جذابیت استایل تان بسیار کمک نماید، استفاده از آیتم های هماهنگ چه از لحاظ رنگبندی و چه از لحاظ طراحی در کنار یکدیگر می باشد. به طور مثال می توانید رنگ کیف و کفش و بند ساعت تان را با یکدیگر ست کنید و بدین شکل هماهنگی بیشتری در استایل تان به نمایش بگذارید.

image می خواهم از همه پسر ها خوشتیپ تر باشم چه کنم

استفاده از اکسسوری ها را فراموش نکنید

کسسوری ها آیتم های تکمیل کننده استایل می باشند، بنابراین برای اینکه استایل شما هر چه بیشتر حرفه ای و زیبا به نظر برسد، نیاز دارید تا نسبت به انتخاب اکسسوری برای استفاده در استایل تان توجه کافی داشته باشید. سعی کنید از اکسسوری های ساده و شیک استفاده کنید و تا حد امکان سراغ اکسسوری های شلوغ نروید. به طور مثال به جای استفاده از چند دستبند کنار هم، از یک دستبند چرمی زیبا استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر