تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی خوراکی های خوشمزه و لاغر کننده

image معرفی خوراکی های خوشمزه و لاغر کننده

مواد غذایی کم کالری که شما می توانید آنها را بدون محدودیت بخورید

کرفس

تقریبا ۹۵٪ کرفس آب است و جز بهترین مواد غذایی کم کالری محسوب می شود. این محصول فوق العاده سالم حاوی ۳۰ درصد از نیاز روزانه ویتامین K بدن شما است. بهتر است کرفس را زمانی که تازه است بخورید ، بیشتر خواص مفید کرفس بعد از پنج روز از بریده شدن آنها از بین می رود.

سفیده تخم مرغ

تکفارس آی آر

شما می توانید سفیده تخم مرغ را به مقدار زیاد بخورید. سفیده تخم مرغ از مواد غذایی کم کالری است که حتی برای کسانی که رژیم غذایی سخت را دنبال میکنند مفید است. سفیده تخم مرغ را با چند گوجه فرنگی مخلوط کنید و همیشه سالمترین املت را درست کنید. با این حال، اگر شما در مورد اندام خود حساس هستید، بهتر است که آن را در روغن سرخ نکنید.

سالاد

سالاد دارای ویتامین های A و C و نیز اسید فولیک و آهن است. این غذا عملا از کالری بی بهره است، بنابراین مصرف مقادیر زیاد آن باعث افزایش وزن نخواهد شد.

خیار

خیار تقریبا به اندازه کرفس در خود آب دارد. خیار ترد تازه، دارای خواص درمانی قابل توجهی است. پوست خیار دارای بیشترین ارزش تغذیه ای آن است، بویژه بتا کاروتن که برای چشم هامفید است. پس بهتر است که پوست آنها را نکنید.

www.takfars.ir

گل کلم

گل کلم منبع مهمی از ویتامین های C و K است. گل کلم یک مواد غذایی کم کالری است که هنگامی که آن را خام میخورید خیلی مغذی است.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی پر از لیکوپن، ویتامین A، C و B۲، اسید فولیک، فیبر، کروم و پتاسیم است. در واقع آنها عاری از کالری هستند مواد مغذی مختلف حیاتی را برای سلامتی ما فراهم میکند.

کلم بروکلی

کلم بروکلی غذای مورد علاقه کسانی است که در حال کاهش وزن هستند. به غیر از ویتامین A، C، E و K، کلم بروکلی حاوی حدود ۲۰ درصد از نیاز روزانه فیبر است.

ذرت بو داده (پاپ کورن)

یک فنجان پاپ کورن هرگز بر روی بدن شما تاثیر نمیگذارد. این میان وعده تماشای فیلم بیشتر شامل هوا است و یک مواد غذایی کم کالری است، و شما می توانید از خوردن آن بدون ترس از اضافه وزن لذت ببرید.

نخود فرنگی

نخود فرنگی بسیار کم کالری است: یک فنجان نخود فرنگی حاوی ۳۵ کیلوکالری است. آنها کاملا حاوی فیبر و پروتئین هستند.

تک فارس

گریپ فروت

گریپ فروت به تثبیت سطح قند خون کمک میکند. آنها سرشار از ویتامین C هستند، و با توجه به مقدار کالری پایین آنها، میتوانند به کسانی که می خواهند سایز دور کمر خود را کاهش دهند کمک شایانی کنند.

خربزه

خربزه بدون شکستن رژیم غذایی، دهان شما را شیرین میکند. این میوه حاوی بیش از نصف نیاز روزانه ویتامین A و C برای بدن است.

توت فرنگی

توت فرنگی یکی دیگر از مواد غذایی ضروری برای همه کسانی است که در حال کاهش وزن هستند. توت فرنگی جز مواد غذایی کم کالری است سرشار از پتاسیم و فیبر می باشد و همچنین اثر ضد التهابی دارد.

تمشک

تمشک سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. علاوه بر این، طعم شگفت انگیزی دارد. تمشک برای کسانی که یک دوره زمانی طولانی در رژیم غذایی هستند نیز بی خطر است. میزان کالری این محصول نسبتا کم است.

پرتقال

پرتقال یکی از میوه های خوشمزه است. آنها معمولا به عنوان بهترین منبع ویتامین C شناخته می شوند. مواد سفید زیر پوست پرتقال، لایه های چوب چنبه ای، حاوی مقدار زیادی فیبر است که به کاهش کلسترول کمک میکند. بنابراین بهتر است آنها را از پرتقال جدا نکنید.

T A K F A R S

بلوبری

بلوبری بیشترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به هر میوه دیگری دارد. بنابراین یک فنجان بلوبری به متعادل کردن رژیم غذایی شما کمک خواهد کرد. این میوه کم کالری است، بنابراین شما هنگام خوردن آن مجبور نیستید نگران خطر ابتلا به اضافه وزن باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر