تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زندگینامه جذاب ترین مردان دنیا

image زندگینامه جذاب ترین مردان دنیا

دیوید بکهام (David Beckham)

تاریخ تولد: ۲ مه ۱۹۷۵

شغل: بازیکن فوتبال

توضیحات: دیوید بکهام این بازیکن خوشتیپ و جذاب انگلیسی از نظر اکثریت مردم جهان جزء جذاب ترین مردان دنیا است. قد دیوید بکهام ۱-۸۳ بوده و صورت و اندامی متناسب دارد، موفقیت چشمگیری که دیوید بکهام در ورزش داشته باعث شده به عنوان یک سلبریتی موفق و دوست داشتنی و البته جذاب در دنیا به شهرت برسد. بینی دیوید را یکی از استاندارد ترین بینی های طبیعی دنیا می دانند.

تکفارس آی آر

جرج کلونی (George Clooney)

تاریخ تولد: ۶ مه ۱۹۶۱

شغل: بازیگر، فیلم نامه نویس، تهیه کننده و کارگردان

توضیحات: جرج کلونی از بهترین بازیگران مرد دنیا با چهره ای متناسب و طبیعی و یکی از جذاب ترین مردان دنیا است. این بازیگر خوشتیپ آمریکایی با قد ۱-۸۰ متر دو بار برنده جایزه اسکار شده است. علاوه بر این جرج کلونی یکی از پردرآمدترین بازیگران آمریکا و جهان است.

برد پیت (Brad Pitt)

www.takfars.ir

تاریخ تولد: ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳

شغل: بازیگر و تهیه کننده

توضیحات: برد پیت هنرپیشه خوشتیپ آمریکایی تمام فاکتورهای لازم برای قرار گرفتن در لیست جذاب ترین مردان دنیا را داراست. چهره برد پیت به صورت طبیعی تناسب فوق العاده ای دارد. به طوری که از نظر کارشناسان هم مولفه های لازم را برای یک چهره جذاب و ایده آل دارد. این بازیگر موفق تا به حال ۵ بار نامزد دریافت جوایز اسکار و گلدن گلوب شده است.

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

تاریخ تولد: ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴

شغل: بازیگر و تهیه کننده

توضیحات: لئوناردو دی کاپریو به خاطر چهره و اندام متناسب پیش از ورود به حرفه بازیگری در تبلیغات تلویزیونی فعالیت داشت. همین تبلیغات بودند که وی را به سمت موفقیت هدایت کردند. دی کاپریو بازیگر قد بلند جذاب با ۱-۸۳ متر قد تا حالا ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

بردلی کوپر (Bradley Cooper)

تاریخ تولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵

شغل: بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر

تک فارس

توضیحات: بردلی کوپر هم یکی از جذاب ترین بازیگران آمریکایی است که در فیلم های موفق زیادی بازی کرده است. یکی از بهترین بازی های بردلی کوپر را می توان در مجموعه فیلم های خماری The Hangover دید. این بازیگر جذاب آمریکایی با قد ۱-۸۵ متری یکی از خوش استایل ترین هنرپیشگان هالیوود است.

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)

تاریخ تولد: ۱۲ نوامبر ۱۹۸۰

شغل: هنرپیشه و موزیسین

توضیحات: رایان گاسلینگ هنرپیشه جذاب کانادایی یکی از خوشتیپ ترین بازیگران دنیاست. این بازیگر از نظر استایل و زیبایی ظاهر تمام فاکتورهای لازم برای قرار گرفتن در لیست جذاب ترین مردان دنیا را دارد. رایان گاسلینگ در حرفه خودش یعنی بازیگری فرد موفقی است و تا حالا چندین بار نامزد جوایزی مهمی مثل اسکار و گلدن گلوب شده است.

کیانو ریوز (Keanu Reeves)

تاریخ تولد: ۲ سپتامبر ۱۹۶۴

شغل : بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و موسیقی دان

توضیحات: کیانو ریوز کانادایی با ۱-۸۶ متر قد یکی از قد بلندترین بازیگران خوشتیپ هالیوود است. این بازیگر که با ایفای نقش نئو در سه گانه ماتریکس به اوج شهرت رسید چهره و اندام متناسب و جذابی دارد که باعث می شود از نظر خیلی ها یک مرد جذاب و زیبا شناخته شود. البته کیانو از نظر اخلاقی و سبک زندگی نیز یکی از جذابترین مردان دنیا به حساب می آید و خیلی ها جذابیت اخلاقی او را بیش از جذابیت ظاهری اش دوست دارند.

ریکی مارتین (Ricky Martin)

T A K F A R S

تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۷۱

شغل: خواننده، بازیگر و نویسنده

توضیحات: ریکی مارتین خواننده محبوب دنیا که لقب پادشاه پاپ لاتین را از آن خود کرده در پورتوریکو به دنیا آمده است. این خواننده جذاب و خوشتیپ ۱-۸۲ متر قد داشته و از سن ۱۲ سالگی هنر موسیقی را آغاز کرده است. ریکی مارتین یک سلبریتی دوست داشتنی است. البته حالا سن و سالی از او گذشته و کم کارتر از همیشه است.

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)

تاریخ تولد: ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰

شغل: بازیگر

توضیحات: جیک جینهال پسر استیون جینهال کارگردان آمریکایی بین بازیگران خارجی یکی از جذاب ترین چهره ها و استایل ها را دارد. قد این بازیگر ۱-۸۱ متر است جیک جینهال از سن ۱۰ سالگی بازیگری را شروع کرده و حالا یکی از بازیگران موفق آمریکا است.

ریتیک روشن (Hrithik Roshan)

تاریخ تولد: ۱۰ ژانویه ۱۹۷۴

شغل: بازیگر

تک فارس www.takfars.ir

توضیحات: ریتیک روشن که اکثراً به نام هرتیک روشن شناخته می شود، یکی از موفق ترین و گران قیمت ترین بازیگران هندی است. این بازیگر جذاب علاوه بر استایل و چهره زیبایی که دارد، رقصنده خوبی نیز هست. جالب است که بدانید، دست راست ریتیک روشن ۶ انگشتی است. ولی این نقص باعث نشده که این بازیگر راه موفقیت را طی نکند. علی رغم ثروت بالایی که ریتیک دارد، تا به حال اقدامی برای جراحی دستش نکرده است.

جانی دپ (Johnny Depp)

تاریخ تولد: ۹ ژوئن ۱۹۶۳

شغل: هنرپیشه، تهیه کننده، موسیقی دان، فیلم نامه نویس و کارگردان

توضیحات: جانی دپ یکی از موفق ترین و پول سازترین بازیگران هالیوود با داشتن چهره ای متناسب و دوست داشتنی در گروه جذاب ترین مردان جهان قرار می گیرد. جالب است بدانید جانی دپ تا پیش از بازیگر شدنش زندگی خیلی سختی را گذرانده و از نظر روحی مشکلات زیادی داشته است. تا جایی که بارها خود زنی کرده، ولی اینها باعث نشد که او از هدفش دور شود. با وجود تمام مشکلاتی که داشته امروز یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های دنیاست.

جاستین ترودو (Justin Trudeau)

تاریخ تولد: ۲۵ دسامبر ۱۹۷۱

شغل: سیاستمدار

توضیحات: جاستین ترودو یکی از جذاب ترین مردان دنیا نه هنرپیشه است، نه خواننده و نه ورزشکار. ترودو یک سیاستمدار محبوب و دوست داشتنی است. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا ۱-۸۸ متر قد داشته و صورت وی همه معیارهای لازم برای اینکه در گروه خوش چهره ترین مردان جهان قرار بگیرد را داراست.

انریکه ایگلسیاس (Enrique Iglesias)

تکفارس

تاریخ تولد: ۸ مه ۱۹۷۶

شغل: خواننده و ترانه سرا

توضیحات: پرفروش ترین هنرمند لاتین انریکه ایگلسیاس خواننده و ترانه سرای اسپانیایی آمریکایی یکی از محبوب ترین و در عین حال جذاب ترین سلبریتی های دنیا است. کسی که تا چند سال پیش آهنگ های او را در ماشین ها و مهمانی های ما ایرانی ها به وفور می شد شنید.

کریس ایوانز (Chris Evans)

تاریخ تولد: ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱

شغل: بازیگر

توضیحات: کریس ایوانز را نیز می توان در ردیف معروف ترین و جذاب ترین بازیگران مرد دنیا قرار داد. بازیگری که با مجموعه فیلم های دنیای مارول و نقش کاپیتان آمریکا و فیلم جذاب ۴ شگفت انگیز یک و دو به شهرت زیادی رسید و یکی از پرطرفدارترین بازیگران مرد دنیاست.

پیرس برازنان (Pierce Brosnan)

تاریخ تولد: ۱۶ مه ۱۹۵۳

شغل: بازیگر

takfars.ir

توضیحات: پیرس برازنان یکی از مردان جذاب و بازیگران خوش چهره و خوش استایل دنیا است. برای ما دهه شصتی ها او بازیگر اصلی نقش های جیمز باند به حساب می آید. بازیگری که با حضور در این فیلم سینمایی به شهرت فراوانی دست یافت.

جان آبراهام (John Abraham)

تاریخ تولد: ۱۷ دسامبر ۱۹۷۲

شغل: بازیگر، تهیه کننده و مدل هندی

توضیحات: جان آبراهام یکی از معروف ترین بازیگران هندی است که در سطح بین المللی شناخته شده است. جان ابراهام نیز از معروف ترین بازیگران و مردان جذابی آسیا است. البته شایعه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه او اصالتی ایرانی دارد.

تام هاردی (Tom Hardy)

تاریخ تولد: ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷

شغل: بازیگر سینما و تئاتر

توضیحات: بدون شک وقتی صحبت از جذاب ترین مردان و بازیگران دنیا در میان باشد، تام هاردی جایگاه ویژه ای در آن لیست خواهد داشت. تام هاردی یکی از خوش چهره ترین و دوست داشتنی ترین بازیگران هالیوودی است. که با حضور در فیلم سینمایی ونوم به شهرتی دو چندان دست یافت.

زک افران (Zac Efron)

تک فارس آی آر

تاریخ تولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۸۷

شغل: هنرپیشه

توضیحات: زک افران بازیگر معروف آمریکایی که با فیلم سینمایی دبیرستان موزیکال به شهرت رسید و با توجه به سبک فیلم او به عنوان خواننده نیز مطرح شد. جالب اینجاست که او در سال ۲۰۰۶ با یک قطعه موسیقی مشترک با ونسا هاجنز در لیست ۱۰۰ تایی بیلبورد به رتبه ۴ رسید آن هم فقط در عرض ۲ هفته که خود یک رکورد به حساب می آمد.

ایان سامرهلدر (Ian Somerhalder)

تاریخ تولد: ۸ دسامبر ۱۹۷۸

شغل: بازیگر، مدل و تهیه کننده آمریکایی

توضیحات: شاید خیلی ها ایان سامرهالدر را با بازی در نقش دیمن در سریال خاطرات خون آشام بشناسند. بدون شک ایان یکی از جذاب ترین و خوش چهره ترین بازیگران دنیا است.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds)

تاریخ تولد: ۲۳ اکتبر ۱۹۷۶

شغل: هنرپیشه

TakFars

توضیحات: رایان هنرپیشه جذاب کانادایی به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود.

بازیگر سری ددپول و فیلم های سینمایی اکشن که در یوتیوب هم طرفداران فراوانی دارد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر