تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

باب اسفنجی و پاتریک در انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob SquarePants)

سال انتشار: ۱۹۹۹

صداپیشه ها: تام کنی و بیل فاگرباکه

باب اسفنجی شلوار مکعبی و پاتریک بهترین دوست هم در مجموعه ی تلویزیونی باب اسفنجی شلوار مکعبی هستند که اولین بار در سال ۱۹۹۹ نمایش داده شد. این نمایش که توسط استفان هیلنبرگ ساخته شده است، ماجراهای باب اسفنجی، یک اسفنج دریایی زرد مشتاق و خوش بین و بهترین دوستش پاتریک، ستاره ی دریایی صورتی ساده و دوست داشتنی را در شهر زیر آب بیکینی باتم دنبال می کند. دوستی پایدار این دو با حمایت بی دریغ آنها از یکدیگر و عشق مشترک آنها به ماجراجویی و تفریح ​​مشخص می شود. رفاقت،شوخ طبعی و وفاداری باب اسفنجی و پاتریک به یکدیگر باعث محبوبیت آنها در میان طرفداران در هر سنی شده است. معصومیت و شور و شوق کودکانه، آنها را دوست داشتنی می کند در حالی که شیطنت ها و ماجراهای طنز آنها منبعی مناسب و تمام نشدنی برای سرگرمی کودکان است.

تکفارس آی آر

وودی و باز در انیمیشن داستان اسباب بازی (Toy Story)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۹۵

صداپیشه ها: تام هنکس و تیم الن

وودی و باز لایتیر، دو اسباب بازی فراموش نشدنی انیمیشن پیشگامانه ی پیکسار یعنی داستان اسباب بازی، یکی دیگر از زوج های نمادینی هستند که ردپایی ماندگار در فرهنگ عامه به جا گذاشته اند. از زمان اولین حضورشان در سال ۱۹۹۵، این دو شخصیت نماد قدرت دوستی، رشد و غلبه بر تفاوت ها هستند. در ابتدا، وودی، عروسک گاوچران، و باز، اکشن فیگور فضایی، رقیب یکدیگر بودند و هر دو برای جلب توجه صاحب خود اندی رقابت می کنند. اما از طریق یک سری اتفاقات ناگوار، آنها متوجه می شوند که یک هدف مشترک دارند: شاد کردن اندی. آنها با کنار گذاشتن اختلافات خود و همکاری با یکدیگر، پیوندی قوی و محکم ایجاد می کنند. به این ترتیب وودی و باز حمایت خود را از یکدیگر دریغ نمی کنند به خصوص زمانی که با چالش های تهدیدکننده ی زندگی مواجه می شوند. دوستی آنها از مرزهای دنیای اسباب بازی فراتر می رود و به کودکان نشان می دهد که وفاداری و درک می تواند پیوندهای ناگسستنی ایجاد کند.

www.takfars.ir

تام و جری در کارتون تام و جری (Tom and Jerry)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۴۰

صداپیشه ها: بیلی بلچر و سارا برنر

تام و جری یک مجموعه انیمیشن کلاسیک است که توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا ساخته شد و در سال ۱۹۴۰ نمایش داده شد. این نمایش شامل رقابت و طنز بی پایان بین گربه ای به نام تام و موشی به نام جری است. تام و جری علیرغم اینکه دشمن هم هستند، دوستی غیرمعمولی هم با هم دارند که برای نسل های پیایی بینندگان را سرگرم کرده است. رابطه ی پویای آنها هسته ی اصلی نمایش است. آنها درگیر یک بازی بی پایان موش و گربه هستند. اصل داستان بر پایه ی تعقیب و گریزهای خنده دار و نقشه های هوشمندانه ی این دو بنا شده اما آنها گهگاه برای مقابله با یک مشکل یا دشمن مشترک به هم می پیوندند. عدم وجود دیالوگ در بیشتر قسمت ها، کمدی فیزیکی را برجسته تر می کند و به شخصیت و دوستی آنها اجازه می دهد بدون کلام بدرخشند. در طول سال ها، تام و جری با اقتباس های متعدد، اسپین آف ها و حتی فیلم های بلند خود به نمادهای فرهنگی قدرتمندی تبدیل شده اند. محبوبیت پایدار آنها را می توان به بی زمانی رقابت کمدی آنها و پیوند عمیق و منحصر به فردشان نسبت داد.

تیمون و پومبا در انیمیشن شیر شاه (The Lion King)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۹۴

صداپیشه ها: ناتان لین و ارنی سابلا

تیمون و پومبا دو دوست به یاد ماندنی از انیمیشن سال ۱۹۹۴ دیزنی یعنی شیر شاه هستند. آن دو که مظهر بهترین دوستان هستند با عشق مشترکشان به لذت های ساده ی زندگی و شعارشان هاکونا ماتاتا که در زبان سواحیلی به معنای مشکلی نیست با هم متحد شده اند. اولین برخورد این دو با سیمبا، قهرمان فیلم، دوستی آنها را تقویت می کند. آنها سیمبا را نجات می دهند و فلسفه ی هاکونا ماتاتا را به او می آموزند. آنها الهام بخش سیمبا می شوند تا گذشته ی خود را رها کند و دیدگاهی بی خیال تر و خوش بینانه تر به زندگی داشته باشد. دوستی تیمون و پومبا با شوخی های بازیگوشانه، وفاداری و حمایت بی دریغ آنها مشخص می شود.

تک فارس

سالی و وازسکی در انیمیشن شرکت هیولاها (Monsters، Inc)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۱

صداپیشه ها: جان گودمن و بیلی کریستال

سالی و وازسکی، دو شخصیت نمادین از فیلم محبوب پیکسار Monsters، Inc.، از زمان اولین نمایش خود در سال ۲۰۰۱، به قلب مخاطبان نفوذ کرده اند. این دو شخصیت تجسم دوستی هستند. سالی، غول ملایم با خز آبی روشن، و وازسکی، هیولای سبز یک چشم با خنده ای مسری، در بزرگترین کارخانه ی ترساندن در دنیای هیولاها، با هم کار می کنند. در حالی که کار آنها ترساندن کودکان انسان است، داستان آنها کشف قدرت خنده به عنوان یک منبع انرژی قوی تر را نشان می دهد. در طول فیلم، سالی و وازسکی وفاداری و حمایت خود را از یکدیگر، حتی در مواجهه با مشکلات، نشان می دهند. رفاقت این دو از طریق بازیگوشی آنها می درخشد و باعث می شود مخاطبان بیشتر بخندند و دوستی آنها را گرامی بدارند.

لیلو و استیچ در انیمیشن لیلو و استیچ (Lilo & Stitch)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۲

صداپیشه ها: دیوی چیس و کریس سندرز

لیلو و استیچ انیمیشنی محصول ۲۰۰۲ است. داستان آن درباره ی یک دختر جوان هاوایی به نام لیلو و یک موجود فضایی به نام استیچ است که بر روی زمین سقوط می کند. لیلو، استیچ را به عنوان سگ خود قبول می کند و آنها به سرعت به بهترین دوستان هم تبدیل می شوند. لیلو یک دختر جوان عجیب و غریب و با روحیه است که عمیقا عاشق فرهنگ، رقص و موسیقی هاوایی است. او دلسوز و مقاوم است و اعتقادی راسخ به قدرت خانواده دارد. از سوی دیگر، استیچ یک موجود بیگانه است که در ابتدا برای هرج و مرج و تخریب طراحی شده بود. با این حال، دوستی او با لیلو به او کمک می کند تا اهمیت عشق، خانواده و معنای اوهانا -یک اصطلاح هاوایی برای خانواده ی گسترده را بیاموزد. آنها وارد ماجراهای مختلف می شوند، درس های ارزشمندی می آموزند و به یکدیگر کمک می کنند تا بر موانع شخصی غلبه کنند. لیلو و استیچ با هم پیچیدگی های زندگی را مرور می کنند و نشان می دهند که دوستی و عشق می تواند حتی بر دشوارترین شرایط غلبه کند. ارتباط سرگرم کننده، عجیب و دل انگیز این دو، آنها را به بهترین دوستان کارتونی تبدیل کرده است.

T A K F A R S

دیگو، سید و مندی در انیمیشن عصر یخبندان (Ice Age)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۲

صداپیشه ها: دنیس لری، جان لگویزمائو و ری رومانو

دیگو، سید و مانی، سه شخصیت دوست داشتنی از انیمیشن عصر یخبندان، از زمان اولین نمایششان در سال ۲۰۰۲ به نمادی از دوستی تبدیل شده اند. سازندگان فیلم به طرز ماهرانه ای پیوندی بین سه حیوان ماقبل تاریخ ایجاد کردند و نشان دادند که چگونه یک اتحاد می تواند با وجود تفاوت ها و ناملایمات شکوفا شود. دیگو، ببر دندان خنجری، سید، تنبل دست و پا چلفتی و پرحرف، و مندی، ماموت پشمالوی منزوی، به طور اتفاقی در طی یک سفر حماسی گرد هم می آیند. همانطور که آنها برای بازگرداندن یک نوزاد انسان به خانواده اش تلاش می کنند، یاد می گیرند که بر اختلافات خود غلبه کنند و پیوندی محکم ایجاد کنند. آنها از طریق کار گروهی و درک متقابل رشد می کنند و از یکدیگر مراقبت کنند و در نهایت تبدیل به یک خانواده ی جدایی ناپذیر می شوند. مجموعه ی عصر یخبندان رشد این دوستی منحصر به فرد را به تصویر می کشد. شخصیت های این فرنچایز با دشواری های مختلفی روبرو هستند، از فرار از دست شکارچیان خطرناک گرفته تا زنده ماندن از بلایای طبیعی. دوستی این سه شخصیت، قدرت وحدت و اهمیت پذیرش تفاوت های یکدیگر را نشان می دهد. داستان جذاب دیگو، سید و مندی تأثیری ماندگار بر مخاطبان گذاشته است و نمونه ای است درخشان از قدرت و زیبایی دوستی.

شرک و خر در انیمیشن شرک (Shrek)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۱

صداپیشه ها: مایک مایرز و ادی مورفی

شرک و خرش به یکی از نمادین ترین زوج ها در دنیای کارتون تبدیل شده اند. آشنایی آنها از زمانی شروع شد که خر به باتلاق شرک فرار کرد و این موضوع باعث ناراحتی غول نامدار شد. در طول فیلم و دنباله های آن، پیوند شرک و خر با شروع ماجراهای مختلف، مانند نجات پرنسس فیونا و محافظت از دوستان افسانه ای خود در برابر شروران تقویت شد. رابطه ی دوستی بین شرک و خر ترکیبی عالی از طنز و احساس است. شخصیت پر جوش و خروش و پچ پچ های بی پایان خر کاملا ظاهر خشن و شوخ طبعی شرک را تکمیل می کند. آنها دیدگاه های یکدیگر را تعدیل و به رشد فردی هم کمک می کنند. رابطه ی پایدار شرک و خر یادآور این نکته است که حتی نامربوط ترین شخصیت ها می توانند تبدیل به بهترین دوستان هم شوند.

تک فارس www.takfars.ir

بامبی، تامپر، و گل در انیمیشن بامبی (Bambi)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۴۲

صداپیشه ها: جان ساوثرلند، سم ادوارد و استرلینگ هالوی

بامبی، تامپر و گل بهترین دوستان انیمیشن کلاسیک دیزنی یعنی بامبی (۱۹۴۲) هستند. داستان بامبی، آهوی جوانی را دنبال می کند که در غم و شادی های زندگی در جنگل با کمک دوستانش تامپر، خرگوش دوست داشتنی، و فلاور، یک اسکانک، شریک است. این سه شخصیت ویژگی های منحصربه فردی دارند و یک سه گانه ی متعادل و حامی ایجاد می کنند. طبیعت پرانرژی و شیطنت آمیز تامپر حال و هوا را عوض می کند، در حالی که رفتار ملایم و حساس فلاور باعث آرامش می شود. و بامبی، شخصیت اصلی، کنجکاو و مصمم انیمیشن، درس های ارزشمند زندگی را از دو دوست خود می آموزد. ماجراهای بامبی، تامپر و فلاور اهمیت دوستی، عشق و وفاداری را گوشزد می کند. آنها بر گفتاری های متعددی مانند پذیرفتن مسئولیت های خود در جامعه ی جنگلی روبرو هستند اما پیوند صمیمانه و همیشگی شان باعث مقاومت در برابر ناملایمات می شود.

پیتر پن و تینکر بل در کارتون پیتر پن (Peter Pan)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۵۳

صداپیشه ها: بابی دریسکال و کاترین بومن

پیتر پن و تینکر بل بهترین دوستان انیمیشن پیتر پن (۱۹۵۳) هستند. پیتر، پسر ابدی که از بزرگ شدن امتناع می کند، و تینکر بل، پری مراقب او، در قلمرو جادویی نورلند زندگی می کنند. آنها با هم به ماجراجویی های هیجان انگیزی می پردازند و با کاپیتان هوک شرور مبارزه می کنند. رابطه ی بین پیتر پن و تینکر بل یک دوستی متقابل است. شجاعت، بازیگوشی و روحیه ی بی خیال پیتر، تینکر بل را مجذوب می کند و در مقابل فداکاری و طبیعت پر شور تینکربل او را برای پیتر محبوب می کند. آنها علیرغم تفاوت هایشان، عاشق ماجراجویی هستند و دوستی آنها در خلال ماجراهایی که با هم دارند رشد می کند. در دنیایی ناپایدار امروز، دوستی پیتر پن و تینکر بل به ما یادآوری می کند که کودک درون خود را در آغوش بگیریم و از ارتباطاتی که با دیگران داریم مراقبت کنیم.

تکفارس

تاد و کوپر در انیمیشن روباه و سگ شکاری (The Fox and the Hound)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۸۱

صداپیشه ها: میکی رونی و کورت راسل

تاد و کوپر شخصیت های دوست داشتنی فیلم انیمیشن دیزنی روباه و سگ شکاری محصول ۱۹۸۱ هستند که بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیل پی مانیکس در سال ۱۹۶۷ ساخته شده است. داستان حول دوستی خارق العاده بین تاد، روباه قرمز جوان، و کوپر، سگ تازی جوان می چرخد. این دو حیوان با وجود غرایزشان برای دشمنی در طبیعت، مهری غیرطبیعی به هم پیدا می کنند. دوستی آنها با بزرگتر شدنشان آزمایش می شود یعنی وقتی کوپر تبدیل به یک سگ شکاری می شود و تاد با زندگی خود به عنوان یک روباه وحشی خو می گیرد. تلاش آنها برای حفظ دوستی خود در میان انتظارات اجتماعی و فشار برای پیروی از غرایز خود، تصویری دلچسب و تکان دهنده از دوستی واقعی است. محبوبیت تاد و کوپر به عنوان بهترین دوستان کارتونی را می توان به ارتباط داستان های آنها نسبت داد. با وجود سختی ها و موانع، وفاداری آنها به هم مثال زدنی است. این دو شخصیت، قدرت دوستی را در غلبه بر ناملایمات و فراتر رفتن از هنجارهای اجتماعی به نمایش می گذارند و به دوستانی نمادین و الهام بخش تبدیل می شوند.

رالف و ونه لوپه در انیمیشن رالف خرابکار (Wreck-I-t Ralph)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۱۲

صداپیشه ها: جان سی ریلی و سارا سیلورمن

رالف و ونه لوپه دو دوست معروف انیمیشن Disney در سال ۲۰۱۲ یعنی رالف خرابکار و دنباله آن در سال ۲۰۱۸، هستند. این انیمیشن ها سفر رالف، یک شرور بازی های ویدیویی را روایت می کنند که آرزوی قهرمان شدن دارد و با ونه لوپه یک مسابقه دهنده ی جذاب از یک بازی مسابقه ای با تم آب نبات آشنا می شود. دوستی آنها زمانی شروع می شود که رالف به طور تصادفی به بازی ونه لوپه منتقل می شود. هر دوی آنها وارد ماجراجویی می شوند تا به ونه لوپه کمک کنند تا به یک مسابقه دهنده تبدیل شود و رالف هم موقعیت قهرمان مورد علاقه ی خود را به دست آورد. رابطه ی این زوج بر اساس وضعیت مشترک آنها به عنوان مطرود و تمایل آنها برای پذیرش و تعلق است. دوستی وانه لوپه و رالف نمونه ای دلچسب از قدرت پذیرش و درک در غلبه بر اختلافات است. دوستی آنها یادآور این نکته است که دوستان واقعی ما، ما را همانگونه که هستیم، صرف نظر از عیوب و نقایصمان می پذیرند. رالف و ونه لوپه با پذیرش ویژگی های منحصر به فرد خود و سرپیچی از انتظارات دیگران، رابطه ی دوستی زیبایی را می سازند.

takfars.ir

باب پار و ادنا در انیمیشن شگفت انگیزان (The Incredibles)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۴

صداپیشه ها: کریگ تی. نلسن و برد برد

خانواده ی پار که به عنوان شگفت انگیزان نیز شناخته می شوند، یکی از محبوب ترین خانواده های کارتونی هستند. آنها یک گروه به هم پیوسته اند که برای مبارزه با جرم و جنایت و نجات جهان با یکدیگر همکاری می کنند. باب پار پدری است که به خاطر قدرت فوق العاده اش معروف است. او با هلن پار ازدواج کرده است که می تواند بدن او را تا حد زیادی کشش دهد. فرزندان آنها، ویولت و دش نیز قدرت های فوق العاده ای دارند. ویولت می تواند نامرئی شود و دش سرعت فوق العاده ای دارد. خانواده توسط دوست وفادارشان، فروزون، که قدرت ساختن یخ از رطوبت هوا را دارد، تکمیل می شود. این تیم از ابرقهرمانان با هم جهان را از بسیاری از تهدیدات نجات می دهند. یکی از تاثیرگذارترین اعضای تیم، ادنا مد، دوست باب و طراح مد فوق العاده است. ادنا لباس های تیم را در طول سال ها طراحی کرده است و همیشه با طراحی های خلاقانه اش یک قدم از دشمنانشان جلوتر بوده.

فرد، دافنه، ولما، شگی و اسکوبی دو در انیمیشن اسکوبی دو، کجایی. (.Scooby-Doo، Where Are You)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۶۹

صداپیشه ها: فرانک ولکر، استفانیانا کریستوفرسون، نیکول کازم و دان مسیک

فرد، دافنه، ولما، شگی و اسکوبی دو از محبوب ترین دوستان کارتونی در جهان هستند. این پنج شخصیت، شخصیت های اصلی مجموعه تلویزیونی اسکوبی دو، کجایی. که در سال ۱۹۶۹ به نمایش درآمد را تشکیل می دهند. آنها با هم Mystery Incorporated را تشکیل می دهند، گروهی از کارآگاهان آماتور که اسرار مربوط به موجودات ظاهراً ماوراء طبیعی را حل می کنند. فرد جونز رهبر شجاع و مدبر این گروه است که به خاطر ذهن تاکتیکی و توانایی خود در ایجاد تله برای گرفتن شرورها شهرت دارد. دافنه بلیک یک عضو تیم شیک و ثروتمند است که اغلب از شوخ طبعی و جذابیت خود برای جمع آوری سرنخ استفاده می کند. ولما دینکلی عضو باهوش و تحلیلی گروه است که اغلب با دانش گسترده و استدلال قیاسی خود معماها را حل می کند. این پنج نفر به خاطر کارهای خنده دار و اشتهای سیری ناپذیر برایی حل معما شناخته می شوند. آنها علیرغم ترس ها و ضعف هایشان، اغلب به طور ناخواسته به حل معماها کمک می کنند. دوستی منحصربه فرد آن ها یک عنصر حیاتی در نمایش است. این شخصیت ها در کنار هم آرامشی کمیک و لحظات دوست داشتنی می سازند که آنها را برای طرفداران محبوب کرده است.

تک فارس آی آر

سون و کریستوف در انیمیشن یخ زده (Frozen)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۱۳

صداپیشه: جاناتان گروف

سون و کریستوف، دو شخصیت کارتونی جدایی ناپذیر فیلم پرفروش دیزنی یعنی یخ زده هستند که قلب میلیون ها نفر را با دوستی احساسی خود رقیق کرده اند. سون یک گوزن شمالی وفادار و باهوش، نزدیکترین دوست کریستوف و معتمد او است. با وجود شخصیت های متضاد پیوند آنها ناگسستنی است. این رابطه درک آنها را به نمایش می گذارد و نشان می دهد که چگونه آنها در طول سختی و ماجراجویی به یکدیگر تکیه می کنند. زیبایی دوستی آنها در این است که آنها از کلمات بی نیاز هستند و اگرچه سون نمی تواند صحبت کند اما به وضوح کریستوف را درک می کند.

بالو و باگیلا در انیمیشن کتاب جنگل (The Jungle Book)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۶۷

صداپیشه ها: فیل هریس و سباستین کبت

در کتاب جنگل رودیارد کیپلینگ، بالو و باگیلا یکی دیگر از بهترین دوستان کارتون کلاسیک هستند. شخصیت ها از طریق فیلم انیمیشن دیزنی در سال ۱۹۶۷ محبوبیت گسترده ای به دست آوردند و آنها را به عنوان حیوانات دوست داشتنی و انسان وار معرفی کردند که موگلی را در طول زندگی اش در جنگل راهنمایی و محافظت می کنند. بالو، یک خرس بی خیال و سرگرم کننده، به موگلی در مورد نیازهای زندگی و چگونگی لذت بردن از لذت های ساده می آموزد. در مقابل، باگیلا یک پلنگ سیاه دانا و مسئولیت پذیر است که بر ایمنی و رشد موگلی تمرکز می کند تا او قوانین جنگل را یاد بگیرد. دوستی بین بالو و باگیلا آمیزه ای از سبک دلی و جدیت است. آنها شخصیت یکدیگر را تکمیل و لذت و مسئولیت را کاملا متعادل می کنند.

TakFars

علاءالدین و ابو در انیمیشن علاءالدین (Aladdin)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۹۲

صداپیشه ها: اسکات وینگر و فرانک ویلکر

در سال ۱۹۹۲، علاءالدین در سینماها اکران شد و به سرعت به یکی از مشهورترین فیلم های سال تبدیل شد. داستان فیلم در مورد پسری به نام علاءالدین است که یک چراغ جادویی پیدا می کند و یک جن سه آرزوی او را برآورده می کند. او از اولین آرزوی خود برای شاهزاده شدن استفاده می کند تا پرنسس یاسمین را به دست آورد. علاءالدین در طول مسیر با دوست میمونش ابو همراه است. علاءالدین و ابو یکی از محبوب ترین کاراکترهایی هستند که تا کنون ساخته شده اند. بسیاری از کودکانی که با تماشای ماجراهای آنها بزرگ شدند، آرزو داشتند دوستی مانند ابو می داشتند.

مردخای و ریگبی در انیمشن نمایش عادی (Regular Show)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۹

صداپیشه ها: جیمز گارلند کوینتل و ویلیام سالیرز

نمایش عادی یک کمدی متخرک بود که از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ پخش شد. داستان درباره ی دو دوست صمیمی مرخای و ریگبی است که در یک پارک جنگلی به عنوان نگهبان کار می کنند. آنها دو نفر تنبل از زیر کار در رو هستند که وقت خود را به شوخی های عجیب و غریب و بیهوده می گذرانند. آنها با بازیگوشی سر به سر هم می گذارند و درگیر انواع مشکلات پوچ می شوند و درحالی که به نظر می آید دوستان فوق العاده ای نیستند اما اینطور نیست؛ آنها پیوند خاصی با هم دارند که از شوخی های بیهوده و بی فکر شکل گرفته. با همه ی بازیگوشی ها و شیطنت هایی که دارند به هم اهمیت می دهند و هوای هم را دارند.

تک فارس

مارلین و دوری در انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۳

صداپیشه ها: آلبرت بروکس و الن دی جنرس

مارلین و دوری دو تا از به یادماندنی ترین شخصیت های انیمیشن در جستجوی نموی پیکسار هستند. مارلین، یک دلقک ماهی، پدری محتاط و محافظ است، در حالی که دوری یک ماهی بی خیال و فراموشکار با شوخ طبعی عجیب است. دوستی آنها اساس داستان دل انگیز فیلم را تشکیل می دهد. این دو برای نجات پسر مارلین، نمو، که اسیر شده است، وارد یک ماجراجویی هیجانی می شوند. در طول مسیر، آنها با موجودات دریایی مختلفی روبرو می شوند و بر موانع متعددی غلبه می کنند. مارلین یاد می گیرد که ترس ها و اضطراب های خود را رها کند در حالی که دوری اهمیت پشتکار و خوش بینی را به او می آموزد. دوستی آنها تبدیل به یک پیوند قدرتمند می شود که به آنها کمک می کند تا از خطرات اقیانوس آزاد جان سالم به در ببرند. داستان دلچسب و رابطه ی محکم مارلین و دوری آنها را به یکی از برترین دوستان انیمیشنی تاریخ تبدیل کرده است.

اسپات و آرلو در انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۱۵

صداپیشه ها: ریموند اوچوا و جک برایت

آرلو و اسپات قهرمانان انیمیشن دایناسور خوب محصول ۲۰۱۵ پیکسار هستند. آرلو، آپاتوساروس جوان و ترسو، پس از یک اتفاق غم انگیز در دنیایی خطرناک گم شده و تنهاست. اسپات، یک پسر انسان وحشی، در حالی که برای یافتن راه خانه عازم سفری خارق العاده می شود، همدم او می شود. در طول ماجراجویی، آرلو و اسپات علیرغم تفاوت هایشان پیوند عمیقی ایجاد می کنند. آرلو که در ابتدا ترسو و ناامن بود، یاد می گیرد که با کمک اسپات بر ترس هایش غلبه کند و قدرت درونی خود را در آغوش بگیرد. از سوی دیگر، اسپات از طریق دوستی با آرلو به اهمیت همدلی و ارتباط پی می برد. این دو دوست با موانع و سختی های متعددی روبرو هستند اما عزم راسخ و دوستی همدلانه، آنها را قادر به استقامت می سازد. داستان آرلو و اسپات به بهترین وجه ممکن اهمیت پذیرش، شجاعت و قدرت باورنکردنی دوستی را نشان می دهد.

www.takfars.ir

تیمی، کازمو و واندا در انیمیشن والدین نسبتا عجیب و غریب (The Fairly Odd Parrents)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۱

صداپیشه ها: تارا استرانگ، درن نوریس و سوزان بلیکسلی

تیمی ترنر، کازمو و واندا از محبوب ترین شخصیت های مجموعه انیمیشن والدین نسبتا عجیب و غریب هستند. این نمایش که اولین بار در سال ۲۰۰۱ پخش شد و ماجراهای تیمی، پسری ده ساله را دنبال می کند که به پدرخوانده و مادرخوانده ی پری خود، کازمو و واندا، اعطا شده تا به او کمک کنند تا سختی های دوران کودکی را پشت سر بگذارد. در طول سریال، تیمی آرزوهای بی شماری برای بهبود زندگی خود دارد که اغلب منجر به نتایج دیدنی و غیرقابل پیش بینی می شود. تیمی کودکی تخیلی، گاهی ساده لوح و اغلب تکانشی است، در حالی که والدین پری او ترکیبی منحصر به فرد از توانایی های جادویی، راهنمایی و کمدی هستند. کازمو به خاطر شخصیت ساده و در عین حال دوست داشتنی اش شناخته می شود و واندا مسئولیت پذیر و معقول تر است. رابطه ی این سه نفر با محبت و درک متقابل و همچنین تجربیات مشترک آنها در پیچیدگی های زندگی با قدرت های جادویی شکل می گیرد.

رمی و لینگوئینی در انیمیشن راتاتویی (Ratatouille)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۲۰۰۷

صداپیشه ها: پتن اسوالت و لو رومانو

رمی و لینگوئینی، از فیلم تحسین شده پیکسار، Ratatouille، نماد قدرت دوستی برای شکستن کلیشه ها و مرزها هستند. رمی، یک موش جاه طلب و با استعداد مشتاق آشپزی، خود را در حال تشکیل یک اتحاد نامتعارف با لینگوئینی، یک آشپز انسانی دست و پا چلفتی و بی تجربه می بیند. با وجود تفاوت های فاحش، دوستی رمی و لینگوئینی با درک عشق مشترکشان به هنرهای آشپزی پا می گیرد. رمی اعمال لینگوئینی را از زیر کلاه سرآشپزی کنترل می کند و به سوی فتح قله های جدیدی از خلاقیت و مهارت سوق می دهد. دوستی آنها نماد اهمیت کار تیمی، اعتماد و پذیرفتن موهبت منحصر به فرد خود است. رمی و لینگوینی نشان می دهند که دوستان واقعی تفاوت های یکدیگر را می پذیرند و با وجود درگیری های لحظه ای همدیگر را می بخشند و تا تحقق رویاهایشان به هم کمک می کنند.

T A K F A R S

جاک و تراستی در انیمیشن بانو و ولگرد (Lady and the Tramp)

image معرفی کارتون های دیدنی با شخصیت های جالب

سال انتشار: ۱۹۹۵

صداپیشه ها: بیل تامپسون و بیل باکوم

جاک و تراستی نمونه هایی نمادین از بهترین دوستان انیمیشنی، تریر اسکاتلندی دوست داشتنی و سک شکاری سنت اوبر خونگرم از فیلم کلاسیک دیزنی بانو و ولگرد هستند. آنها که در یک محله آمریکایی عجیب زندگی می کنند، به عنوان دوستانی وفادار و حامی برای لیدی، یک کوکر اسپانیل ظریف و زیبا، کمک می کنند. طبیعت پر شور و روحیه جاک رفتار آرام و متفکر تراستی را تکمیل می کند و یک دوستی متعادل و پایدار ایجاد می کند. در طول فیلم، Jock و Trusty به لیدی در ماجراجویی ها و چالش هایش کمک می کنند و عشق و حمایت بی قید و شرط خود را از دوستانشان به نمایش می گذارند. رفاقت، شوخ طبعی و فداکاری آنها نسبت به یکدیگر، آنها را در میان طرفداران دیزنی محبوب کرده است. دوستی جاک و تراستی یادآور اهمیت و قدرت دوستی برای غلبه بر موانع است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر