تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های جادویی برای لاغر شدن سریع تا عید نوروز

مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. نان سفید، سیب زمینی، برنج و پاستا حاوی میزان زیادی کربوهیدرات هستند. میزان مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. بیشتر سبزیجات و پروتئین مصرف کنید. بهتر است میزان مصرف سدیم را نیز کاهش دهید.

ورزش قلبی – عروقی بیشتری انجام دهید:

ورزش کردن به مدت ۳۰ دقیقه بر روی تردمیل، انجام ورزش‌های الپتیکال ۵ روز در هفته می‌تواند شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر کند. با انجام ورزش‌های قدرتی به صورت مرتب عضلات خود را حفظ کنید. می‌توانید ورزش‌های قلبی – عروقی با شدت متوسط انجام دهید تا چربی‌ها بسوزند و سوخت و ساز بدن افزایش یابد.

هر روز عضلات شکم را منقبض کنید:

منقبض کردن عضلات شکم بر روی عضلات داخل شکمی کار می‌کند. قدرتمند شدن این عضلات باعث می‌شود که حالت بدن بهتر باشد. این ورزش را هر جا و هر زمانی می‌توان انجام داد برای انجام این ورزش تنها باید عمیق‌تر نفس بکشید و چند لحظه نفس را حبس کنید تا شکم به داخل برود. ۲۰ ثانیه مکث کافی است.

تکفارس آی آر

آب بدن را تامین کنید:

الکل و نوشیدنی‌ شیرین مصرف نکنید. بهتر است تنها آب خالی بنوشید. مصرف خیار، لیمو، پرتقال و عرق نعنا نیز مناسب است. مصرف مواد معدنی و ویتامین‌ها برای پوست و بافت‌های عضلات مناسب است.

شکر تصفیه شده مصرف نکنید:

شکر باعث باد کردن بدن می‌شود. بهتر از میوه‌های شیرین یا شکلات تلخ به جای شیرینی استفاده کنید.

چربی سالم مصرف کنید:

www.takfars.ir

خوردن کره بادام‌زمینی، روغن نارگیل و روغن آووکادو می‌تواند مناسب‌تر باشد. روغن ماهی نیز سالم است و می‌تواند به حفظ عضلات کمک کند.

از سونا استفاده کنید:

به استخر بروید و از سونا نیز استفاده کنید. این کار هم برای کاهش وزن و هم برای حفظ پوست مناسب است. هوای گرم عضلات را آرام می‌کند و برای ریکاوری بعد از ورزش بسیار خوب است. ماساژ نیز می‌تواند به افزایش جریان خون در عضلات کمک کند.

صاف بایستید:

درست نگه داشتن بدن بسیار مهم است. از حالت بدن خود آگاه باشید. هنگامی که عضلات شکم را منقبض می‌کنید صاف بایستید. عضلات کمر را منقبض کنید و این حالت را تمرین کنید.

مصرف پروتئین همراه با ورزش را فراموش نکنید:

مصرف پروتئین در کنار کاهش دریافت کالری بسیار مهم است. این کار بدن را قدرتمندتر می‌کند. برای تامین کربوهیدرات می‌توانید موز و جوی دو سر مصرف کنید.

زود بخوابید و زود از خواب بیدار شوید:

ماهیچه‌ها هنگامی که شما خواب هستید ساخته می‌شوند. استراحت بعد از ورزش بسیار مهم است.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر